Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7940 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברכב של אבי (רנו אקספרס שנת 94) נשבר המושב של הנהג.

ז"א , המנגנון של המושב (זה שמאפשר הזזה קדימה - אחורה ומאפשר את ההשכבה של המושב כלפי ההגה) נותר מחובר , אבל המושב עצמו נשבר ממנו.

המושב עצמו כרגע מונח ברב ללא שום "עוגן" לרכב... ואני מניח שזה לא המצב הכי מומלץ מבחינה בטיחותית (למרות שלאבא שלי זה לא הכי מפריע:screwy: )

בקיצור , כמה שאלות:

1. במוסך , על כסא מקורי של החברה , בלי התקנה , רוצים 3,000 ש"ח!!! עובדים עלינו??

2. אבא שלי מצא אחד שמוכן לתת לו מושב כמו שהוא צריך ב 650 ש"ח. עובד עלינו??

3. בהנחה שיהיה לנו המושב , אנחנו נצליח להתקין אותו לבד? ואל תעבדו עלינו...

4. האם אפשר להלחים איכשהו את המושב הנוכחי בחזרה לתושבת המקורית שלו??(יש לציין שהחיבורים לא רק שבורים , אלא גם המתכת ממש התכופפה שם..)

 

בתודה מראש , עמרי

וואלאק אתה!!

פורסם
ברכב של אבי (רנו אקספרס שנת 94) נשבר המושב של הנהג.

ז"א , המנגנון של המושב (זה שמאפשר הזזה קדימה - אחורה ומאפשר את ההשכבה של המושב כלפי ההגה) נותר מחובר , אבל המושב עצמו נשבר ממנו.

המושב עצמו כרגע מונח ברב ללא שום "עוגן" לרכב... ואני מניח שזה לא המצב הכי מומלץ מבחינה בטיחותית (למרות שלאבא שלי זה לא הכי מפריע:screwy: )

בקיצור , כמה שאלות:

כמה תשובות

1. במוסך , על כסא מקורי של החברה , בלי התקנה , רוצים 3,000 ש"ח!!! עובדים עלינו?? לא , לצערך , מחירי חלפים כאלה נמדדים בזהב , במיוחד רכב שאינו מיוצר והחזקת מלאי חלפים עבורו היא טרחה ליבואן (סתם כדי לתת לך פרופורציות , משאבת ההידראולי (לא בומבה) ב-BX שלי עולה כמה אלפי שקלים טובים כחדשה (בעת שכל האוטו שווה לא הרבה יותר ,אם בכלל) בגלל שהיבואן לא מעוניין להחזיק מלאי חלפים כזה).

2. אבא שלי מצא אחד שמוכן לתת לו מושב כמו שהוא צריך ב 650 ש"ח. עובד עלינו?? ככה ככה , בדוק היטב אם המושב שלם במיוחד החלק של התושבות.באקספרס הוא מאוד לא מוצלח ונוטה להישבר ,כמו שקרה לכם. מן הסתם אותו אחד שמוכן לתת לכם ב-650 יודע היטב שהכסא נוטה להתפרק ושקרסו מוכרים כסא חדש ב-3K. נסה לחפש בפירוקיות ו/או אצל חלפים לרכב (דפי זהב).

3. בהנחה שיהיה לנו המושב , אנחנו נצליח להתקין אותו לבד? ואל תעבדו עלינו... לא .(סתאאאם ,עבדתי עליך). תצטרך , אם זכרוני אינו מטעה אותי , מברג טורקס (או כוכב) כדי לפתוח ארבעה ברגים , וזהו. שים לב שחלקה של חגורת הבטיחות מגיע עם הכסא , כך שהוא צריך להיות שם ,כמו כן בדוק שהאבזם ננעל לתוך החלק .

4. האם אפשר להלחים איכשהו את המושב הנוכחי בחזרה לתושבת המקורית שלו??(יש לציין שהחיבורים לא רק שבורים , אלא גם המתכת ממש התכופפה שם..) לא הייתי סומך על רתוך של המתכת המגעילה שיש שם מלכתחילה , עדיף להחליף מושב. לחילופין , ניתן לבטל את מנגנון ההרמה של הכסא ולרתך את הכסא באמצעות תושבות תחליפיות באופן קבוע. מאוד לא מומלץ , אבל ניתן לביצוע.

 

בתודה מראש , עמרי

עלה והצלח

פורסם

גם באיכספרס לשעבר שלי קרה את זה במושב שליד הנהג

שם פשוט לקחנו 2 חתיכות אלומניום מכופפות חיברנו את זה איפה שנשבר לרצפה וזהו...

 

אם אתה רוצה אולי אני אוכל למכור לך את כסא של הנהג הרנו כבר מושבתת כמה חודשים והכסא נראה לי בסדר...

פורסם
גם באיכספרס לשעבר שלי קרה את זה במושב שליד הנהג

שם פשוט לקחנו 2 חתיכות אלומניום מכופפות חיברנו את זה איפה שנשבר לרצפה וזהו...

 

אם אתה רוצה אולי אני אוכל למכור לך את כסא של הנהג הרנו כבר מושבתת כמה חודשים והכסא נראה לי בסדר...

לך על זה , אלומיניום יהיה מאוד עמיד בתאונה (ח"וח).:?

פורסם
גם באיכספרס לשעבר שלי קרה את זה במושב שליד הנהג

שם פשוט לקחנו 2 חתיכות אלומניום מכופפות חיברנו את זה איפה שנשבר לרצפה וזהו...

 

אם אתה רוצה אולי אני אוכל למכור לך את כסא של הנהג הרנו כבר מושבתת כמה חודשים והכסא נראה לי בסדר...

אם לא שמתה לב ...

פורסם

בXפרס שהיה לנו מיתלש המושב מהתושבת...

לקנו "פלח" 4 מ"מ קדחנו 2 חורים והברגנו את הברגים דרכו (כמו שייבה).

 

מה בדיוק נישבר שם? עד כמה שאני זוכר, המושב די חזק, אבל החיבור שלו לגוף הרכב נוטה ל... איך נגיד את זה בצורה עדינה... נוטה ל"פריקות יתר"...

 

אגב, אם אני לא טועה, כדי לפרק את הבורג צריך מפתח כוכב מיוחד (ניתן לקנות בחנויות לכלי עבודה), אז קח מידה, אני לקחתי דף נייר ועפרון והעתקתי את החור של הבורג כמו שפעם היינו מעתיקים את הציורים של המטבעות על דף נייר...

 

שלח תמונות, נוכל לעזור לך יותר...

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

מה אתה הולך לחברה?!

לך לפירוקיה קח כיסא ב150-200 שקל ,ההתקנה בכלל לא מסובכת סה"כ ארבע ברגים ונגמר הסיפור.

 

חפש ליד המוסכים אולי תראה כמה נטושות,או עומדות.

 

תהיה ישראלי ותפעיל את חוש הקומבינה :wink: ,לי ברנו 5 נשבר הכיסא של הנוסע ,איתרתי רנו 5 עומדת ושיכנעתי את בעל הרכב למכור לי אותו ב50 שקל ופירקתי אותו לבד והתקנתי אצלי.

 

ד"א אתה יכול בינתיים להחליף בין הכיסאות, ולשים את של הנוסע במקום של הנהג ככה לפחות תוכלו להיות יותר ניידים.

 

בהצלחה.

איציק.

פורסם
מה אתה הולך לחברה?!

לך לפירוקיה קח כיסא ב150-200 שקל ,ההתקנה בכלל לא מסובכת סה"כ ארבע ברגים ונגמר הסיפור.

 

חפש ליד המוסכים אולי תראה כמה נטושות,או עומדות.

 

תהיה ישראלי ותפעיל את חוש הקומבינה :wink: ,לי ברנו 5 נשבר הכיסא של הנוסע ,איתרתי רנו 5 עומדת ושיכנעתי את בעל הרכב למכור לי אותו ב50 שקל ופירקתי אותו לבד והתקנתי אצלי.

 

ד"א אתה יכול בינתיים להחליף בין הכיסאות, ולשים את של הנוסע במקום של הנהג ככה לפחות תוכלו להיות יותר ניידים.

 

בהצלחה.

איציק.

תקרא את הודעתי למעלה. חגורת הבטיחות באקספרס היא חלק מהמושב. מעבר לזה ,הכסאות אינם סימטריים.

לפיכך לא ניתן להחליף בין הכסאות.

פירוקיות כבר כתבנו לו פעמיים , והכסא המשומש שהוא דיבר עליו ב-650 ש"ח לא נופל מהשמיים אלא מגיע מפרוקייה :idea: .

 

קצת מחשבה לפני פרסום הודעה :evil:

פורסם
בXפרס שהיה לנו מיתלש המושב מהתושבת...

לקנו "פלח" 4 מ"מ קדחנו 2 חורים והברגנו את הברגים דרכו (כמו שייבה).

 

מה בדיוק נישבר שם? עד כמה שאני זוכר, המושב די חזק, אבל החיבור שלו לגוף הרכב נוטה ל... איך נגיד את זה בצורה עדינה... נוטה ל"פריקות יתר"...

 

אגב, אם אני לא טועה, כדי לפרק את הבורג צריך מפתח כוכב מיוחד (ניתן לקנות בחנויות לכלי עבודה), אז קח מידה, אני לקחתי דף נייר ועפרון והעתקתי את החור של הבורג כמו שפעם היינו מעתיקים את הציורים של המטבעות על דף נייר...

 

שלח תמונות, נוכל לעזור לך יותר...

 

גילי

אני ינסה להשיג מצלמה ולצלם קצת...

אבל אולי אתה יכול להסביר קצת יותר איך בדיוק החזרת את המושב לתושבת (נראה שלשנינו קרתה אותה הבעייה...)

 

 

 

ולכל הדואגים: זה בסדר , אני לא התכוונתי ללכת ולקנות כסא חדש במחיר של חצי מהאוטו... סתם ביררתי בחברה כמה רוצים...

וואלאק אתה!!

פורסם

כרגע אני מחפש מושב מפירוקיות \ אנשים שמעוניינים למכור מושב מתאים.

 

ולשאלה:

 

האם רק מושב של רנו אקספרס מדגם זהה תתאים לי , או שגם מושבים מרכבים אחרים יכולים להתאים??

וואלאק אתה!!

פורסם

עברתי לפני כמה ימים ליד אברג'יל (פירוקייה בכביש אזור-חולון) ועמדה רנו אקספרס ממש על שפת הכביש, מפורקת לחלוטין.

 

לא יודע אם היא עדיין נמצאת שם, אולי אני אעבור שם שוב מחר ואדווח לך.

אתה צריך משהו ספיציפי שיכול להיות בר-פירוק בקלות?

 

ובנוגע לשאלת המושבים - לא נראה לי שיש הבדל גדול. כי ברמה העקרונית אותו אקספרס זהה ברובו לאקספרס שיוצר שנתיים אחריו.

×
×
  • תוכן חדש...