Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4824 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
כולם פה מרביצנים :shock:

 

שחייה. 2 ק"מ חתירה, פעמיים-שלוש בשבוע.

ממליץ על הקורס של TI. הפך לי את השחייה ממשהו שדופק את הכתף למשהו שמסדר את כל הגב.

 

אופניים, פעם-פעמיים בשבוע. ת"א, פארק הירקון בואכה ראש העין וקצת סינגלים כשיוצא (בארי, גברעם, אלון גליל...).

 

עבורי המטרה היתה להפטר מהרבה ק"ג עודפים לזה אין דרך קיצור. (חוץ מקיצור קיבה)

המזל שלי ששחיתי בתור ילד, זה עזר לי הרבה.

נ.ב

כשניסיתי ליישם את העקרונות של TI כמעט טבעתי, הדבר היחיד שאימצתי משם זה לשחות חתירה עם ידיים מקבילות לכתפיים

ולא למרכז את הידיים לתנועת חץ כמו שאני רגיל.

פורסם

1. ליישם בלי הדרכה (פידבק) זה מאוד קשה.

 

2. ההדרכה כוללת תרגילים שאמורים להטמיע את הטכניקה בהדרגה. אי אפשר בלעדיהם.

 

3. עדיין העברתי חודשיים במצב חצי טביעה... מאוד קשה לשנות הרגלים.

 

היתרון הוא שברגע שאתה צף ומתקדם בלי תלות בכמה כוח אתה משקיע (כלומר, לא משתמש ברגליים כדי לצוף), אתה מסוגל לשחות רחוק יותר ועל דופק נמוך יותר ולתת לכושר לעלות בהדרגה. כמובן שאתה גם עובד ככה יותר על שרירי ליבה, שזה לכשעצמו מאוד בריא ומעמיס פחות על מפרקים בשחייה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

סביב שלוש פעמים בשבוע ריצה של שעה על אליפטיקל (בבית, של PRECOR, אני שובר מכשירים קטנים יותר).

שלוש פעמים (בימים האחרים) בשבוע אימון כוח (משקל עצמי + קצת משקולות).

משתדל לעשות משהו בכל יום.

 

אני בשגרת אימונים מ2007, ולא יכול לדמיין את החיים שלי בלי זה.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

50-60 ק״מ ריצה.

שעתיים כוח ומתיחות.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

איגרוף תאילנדי עד גיל 17

במקביל כדורסל בליגה עד גיל 17,

בצבא בעיקר האימונים של היחידה

אחרי הצבא פעמיים בשבוע כדורסל, ריצה פעם בשבוע של 10+ קמ

בסופי שבוע דאונהיל במנרה , כי צריך להפצע איפשהו

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

אופניים פעם עד 4 פעמים בשבוע (בהתאם לזמן). כ 15 קילומטר כל פעם בשבילים ובשדות.

 

בעבר הייתי שוחה 20 בריכות כל יום אבל היום חוץ מאופניים שום ספורט לא יכול לבוא בחשבון אצלי.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
איגרוף תאילנדי עד גיל 17

במקביל כדורסל בליגה עד גיל 17,

בצבא בעיקר האימונים של היחידה

אחרי הצבא פעמיים בשבוע כדורסל, ריצה פעם בשבוע של 10+ קמ

בסופי שבוע דאונהיל במנרה , כי צריך להפצע איפשהו

 

אחרי איגרוף עד גיל 17 ועוד קצת אימונים של היחידה ואתה מחפש להיפצע?

 

תגיע לאיזה עיגול בבת ים או נתניה עם הרבה ערסים ותתחיל לקלל אותם :-D דרך מעניינת להיפצע וליישם את כל מה שלמדתה כמה שנים לפני זה :-D

 

עכשיו התחיל להיתחמם אז הם יושבים בעיגולתחזור לפה דווח מה יצא מזה

אינסטגרם עם הריתוכים שלי :-D

 

http://instagram.com/newworldofdisorder

 

פורסם

בעבר הייתי שוחה כ-8 שנים וגם התאמנתי קצת בקראטה(במקביל לשחייה). בצבא קרב מגע וכושר קרבי רגיל. כעת כלום :(

מקווה בעתיד כשיתפנה זמן להתאמן בחד"כ ובקרב מגע או MMA.

פורסם

בערך שעתיים, פעם בשבוע, כדורגל בפרואבוליישן 2013 או אומניות לחימה משולבת בTekken 6

בברכה ירון

 

אני תמיד אומר שיש דבר אחד שמפריד ביני לבין גאונות: וזה אני:shock2:

פורסם

חדר כושר - בעיקר על האליפטי, לפעמים על ההליכון. 30-60 דקות 5-6 פעמים בשבוע (מסתכם בסביבות 5 שעות). פה ושם קצת משקולות. מקנא בקטנה שרצה על ההליכון 10 ק"מ בשעה בשיפוע גדול.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
פשוט כי כל הסטלנים העצלנים מתביישים לכתוב פה שהספורט שהם עושים הוא לרבוץ מול הספה ולעשן באנג :lol:

 

מעשן באנג תחרותי חגורה שחורה דאן 5

 

וברצינות... חדר כושר.. 3 פעמים בשבוע, ריצה 2-3 ק"מ וקצת משקולות.

הייתי בעבר בג'יו ג'יטסו אבל זה אלים מידי בשבילי...


×
×
  • תוכן חדש...