Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4825 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כרגע רק LOL - league of legends למי שמכיר. עוד חודש בע"ה (משתחרר) חוזר לכדורגל (בקבוצה כמובן).

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

  • אחראי פורום
פורסם
אם אתה שוקל עכשיו 25 ק"ג יותר מהתקופה שעשית ספורט בפעם האחרונה (זה היה המצב שלי פחות או יותר)

עדיף לך הליכה/אליפטיקל/שחייה/אופניים מבחינת עומס על מפרקים.

3 4 פעמים בשבוע תתחיל מ15 דקות ותתחיל להעלות עד לשעה.

כדאי לך גם לשקול אימוני כוח כדי להוסיף/לשמר מסת שריר (יותר שריר כלומר גוף ששורף יותר קלוריות במנוחה)

בנוסף אתה כנראה צריך לשנות את התזונה שלך שזה יותר קשה מלעשות ספורט.

בהצלחה.

 

אתה יכול בבקשה לפרט את השורה המודגשת?

גם אחרי כל התוספת, המשקל שלי ממוצע - אני 1.75 מ' ושוקל 74 ק"ג. אחרי הצבא שקלתי 77.

כן, כן, את רוב בגרותי העברתי עם משקל של 52 ק"ג, כך שנקודת הפתיחה שלי לא בעייתית.

התזונה שלי די סבירה (אני חי עם רופאה, אין לי ברירה אחרת) אבל בזמן האחרון בהחלט שיפרתי אותה.

תודה על ההמלצות, לוקח לתשומת ליבי.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

חדר כושר, קצת לכיוון הליפטינג, לאחרונה התחלתי לשלב גם קרוס פיט

 

ריצה (מרחקים בינוניים 10-20 דקות - לרוב אינטרואלים)

 

התעמלות קרקע (און-אופ)

 

רולרבלייד (15 שנים נסעתי אגרסיב, עכשיו סתם בשביל הנוף או כדי לא להיות בגבס)

 

צלילה - שנורקל+רובה לחץ - 3-4 שעות פעם בהה

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
אתה יכול בבקשה לפרט את השורה המודגשת?

גם אחרי כל התוספת, המשקל שלי ממוצע - אני 1.75 מ' ושוקל 74 ק"ג. אחרי הצבא שקלתי 77.

כן, כן, את רוב בגרותי העברתי עם משקל של 52 ק"ג, כך שנקודת הפתיחה שלי לא בעייתית.

התזונה שלי די סבירה (אני חי עם רופאה, אין לי ברירה אחרת) אבל בזמן האחרון בהחלט שיפרתי אותה.

תודה על ההמלצות, לוקח לתשומת ליבי.

אם המשקל שלך תקין אז תעשה איזה ספורט שמתחשק לך אבל עדיין כדאי לעשות זאת באופן הדרגתי.

התכוונתי לחד"כ.

פורסם
חדר כושר, קצת לכיוון הליפטינג, לאחרונה התחלתי לשלב גם קרוס פיט

 

ריצה (מרחקים בינוניים 10-20 דקות - לרוב אינטרואלים)

 

התעמלות קרקע (און-אופ)

 

רולרבלייד (15 שנים נסעתי אגרסיב, עכשיו סתם בשביל הנוף או כדי לא להיות בגבס)

 

צלילה - שנורקל+רובה לחץ - 3-4 שעות פעם בהה

אתה בטוח שאתה ל 007 במקרה ? :wink:

יש לך PR-ים ?

פורסם
עובד כמו חמור לכן:

 

Ain-t-Nobody-Got-Time-Fo-Dat-sweet-brown+meme+oh+jesus+it

 

עצלן! מתוך נסיון אישי - קום שעה-שעתיים יותר מוקדם והתאמן עד שעת ההשכמה שאליה אתה רגי כעת, או, אם אתה טיפוס של ערב, התאמן לפני השינה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

בקיץ כדורעף חופים.

 

במהלך השנה:

שבוע כדורגל באצטדיון,

שבוע קט-רגל (מגרש קטן),

כל שישי - כמה שעות PES.

משכנתא זה קל

פורסם

מתאמן בחדר כושר 4 פעמים בשבוע.

 

בעתיד, ארצה להתחיל ללמוד קרב מגע, או אמנות לחימה כלשהי.

כרגע אני מחכה לשחרורי מצה״ל, לאחר מכן התכנון הוא להרשם לחוג ולהתחיל לחסל ערסים.

 

בסופ״שים אני וחבריי משחקים פוצ׳יוולי בחופי ת״א.

The best car safety device is

.a rear-view mirror with a cop in it

פורסם
באיזו קבוצה? (של איזו עיר?)

מתאמן לבד, מידי פעם בחדר הכושר

אתה בטוח שאתה ל 007 במקרה ? :wink:

יש לך PR-ים ?

בנץ 138

סקוואט 140

דדליפט 180

מיליטרי פרס 82 (בלי להוציא מהמתקן אלא קלין מהרצפה ופרס בלי פוש)

(סקוואט ודדליפט מליפני שנה בדיוק, מאז לא בדקתי)

 

בהרחבה

צולל מגיל 12

באגרסיב הייתי בכמה תחרויות ארציות לפני הצבא

בהתעמלות התעמלתי 3 שנים באולם ברלין (וינגייט), עכשיו מספיקה לי מדשאה חביבה

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה

×
×
  • תוכן חדש...