Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4824 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
פשוט כי כל הסטלנים העצלנים מתביישים לכתוב פה שהספורט שהם עושים הוא לרבוץ מול הספה ולעשן באנג :lol:

 

למה אתה חושב ככה ? :-D

אני למשל מבשל. אין ספורט טוב מזה (לאחר שנבצר ממני לשחק כדורסל :? )

alfa 156 2.5.

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אחרי איגרוף עד גיל 17 ועוד קצת אימונים של היחידה ואתה מחפש להיפצע?

 

תגיע לאיזה עיגול בבת ים או נתניה עם הרבה ערסים ותתחיל לקלל אותם :-D דרך מעניינת להיפצע וליישם את כל מה שלמדתה כמה שנים לפני זה :-D

 

עכשיו התחיל להיתחמם אז הם יושבים בעיגולתחזור לפה דווח מה יצא מזה

 

אהבתי :)

אבל ליישם את כל מה שלמדתי לפני זה זה ריצה בדילוגים אל בית הסוהר

 

במנרה אני מתאשפז בלי עזרה של אחרים

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם
בערך שעתיים, פעם בשבוע, כדורגל בפרואבוליישן 2013 או אומניות לחימה משולבת בTekken 6

 

גדול +1 :roflmao:

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
למה אתה חושב ככה ? :-D

אני למשל מבשל. אין ספורט טוב מזה (לאחר שנבצר ממני לשחק כדורסל :? )

 

אני לא באמת חושב ככה. בגלל זה שמתי סמיילי בסוף ההודעה...

פורסם
בערך שעתיים, פעם בשבוע, כדורגל בפרואבוליישן 2013 או אומניות לחימה משולבת בTekken 6

 

+

 

הליכה מהירה מחדר השינה למטבח וחזרה, 2~3 פעמים ביום, כבר מעל 15 שנים.

 

מצטייני הפורום :)

 

למזלי אני עובד במפעל גדול,ולא חסר עבודה פיזית שם במגוון תחומים :p - אפשר לומר שזה המכון כושר שלי ;),כל יום,כל היום.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
eyals05, יש לי הוכחות. חפש ב YOUTUBE את זה:

My blue belt Ju Jitsu exam

התוצאות השניה והשלישית מלמעלה זה סרטון שהעלתי לפני כשבועיים.

 

יפה מאוד בלונדי :-)

רק לא הבנתי למה לבחור השני יש סמל של MORTAL KOMBAT ;-)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

  • אחראי פורום
פורסם

שלום, אני איתי ואני עגלה.

(שלום איתי! וכו׳)

מקנא בכם שאתם מתמידים ככה. עד גיל 21-22 ספורט היה שמי השני.

טניס מקצועני מגיל 6, תחרויות, נסיעות והכל, כדורסל בליגת נוער כמה שנים, חד״כ ובכלליות צמוד לכדור כלשהו 24/7.

בסיום הצבא הוספתי בכלום זמן 25 קילו למשקל והספורט פשוט יצא לאט לאט מהמערכת עד הפסקה מלאה.

ממש לפני 4 ימים התחלתי קצת בבית לעבוד על שרירי בטן וידיים, בעיקר כדי להניע את הרצון ולסגל התמדה כלשהי.

מקווה איכשהו לעבות יותר את הפעילות, הליכות, כדורסל.

אם יש למישהו עצות ורעיונות לתרגילים ואימונים - תפאדלו.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

איתי, אתה לא סמוראי?

למה לא לשחק מה שאתה אוהב? כדורסל? אולי טניס? שחייה? אפילו סתם לצאת לריצה בערב, אחר כך אתה חוזר עייף, ונרדם מעולה בלילה.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

אני כל החיים עוסק בספורט, שיחקתי בעיקר כדורגל עד לפני 3 שנים ומאז אתלטיקה, ועכשיו אני במכון כושר 3/4 פעמים בשבוע :)

מכור לספורט :-D

 

  • אחראי פורום
פורסם
איתי, אתה לא סמוראי?

למה לא לשחק מה שאתה אוהב? כדורסל? אולי טניס? שחייה? אפילו סתם לצאת לריצה בערב, אחר כך אתה חוזר עייף, ונרדם מעולה בלילה.

 

הסמוראי זה סתם פיקציה...על כדורסל חשבתי ואני יכול גם לבד אם לא ימצא פרטנר, בניגוד לטניס ובמיוחד

שבנו עכשיו ביישוב מגרש חדש, יפה ומואר. הילד נרדם בשמונה וחצי, נהיה נעים עכשיו בערב, נראה לי שזה הכיוון.

שחייה וריצה משעממות אותי למוות, גם בימיי הגדולים (פחח) לא התלהבתי מהן.

אבל תהיו בהאזנה אם אצטרך נט״ן :lol:

תודה על הרעיונות.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

הספורט העיקרי שלי הוא בכניסה לפורום כבר שנה שלישית מכל מכשיר אלקטרוני עם אינטרנט שאני מכיר.

ושמשהו ינסה לעצור אותי.

פורסם
שלום, אני איתי ואני עגלה.

(שלום איתי! וכו׳)

מקנא בכם שאתם מתמידים ככה. עד גיל 21-22 ספורט היה שמי השני.

טניס מקצועני מגיל 6, תחרויות, נסיעות והכל, כדורסל בליגת נוער כמה שנים, חד״כ ובכלליות צמוד לכדור כלשהו 24/7.

בסיום הצבא הוספתי בכלום זמן 25 קילו למשקל והספורט פשוט יצא לאט לאט מהמערכת עד הפסקה מלאה.

ממש לפני 4 ימים התחלתי קצת בבית לעבוד על שרירי בטן וידיים, בעיקר כדי להניע את הרצון ולסגל התמדה כלשהי.

מקווה איכשהו לעבות יותר את הפעילות, הליכות, כדורסל.

אם יש למישהו עצות ורעיונות לתרגילים ואימונים - תפאדלו.

 

אם אתה שוקל עכשיו 25 ק"ג יותר מהתקופה שעשית ספורט בפעם האחרונה (זה היה המצב שלי פחות או יותר)

עדיף לך הליכה/אליפטיקל/שחייה/אופניים מבחינת עומס על מפרקים.

3 4 פעמים בשבוע תתחיל מ15 דקות ותתחיל להעלות עד לשעה.

כדאי לך גם לשקול אימוני כוח כדי להוסיף/לשמר מסת שריר (יותר שריר כלומר גוף ששורף יותר קלוריות במנוחה)

בנוסף אתה כנראה צריך לשנות את התזונה שלך שזה יותר קשה מלעשות ספורט.

בהצלחה.


×
×
  • תוכן חדש...