Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4832 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב וחג שמח

 

 

רציתי לשאול, בהגיעי לעשות ביטוח חובה ומקיף לרכב שנת 2001, חוץ מהמחיר, מה הם הדברים שאני צריך להשוות?

(נניח כמו השתתפות עצמית)

 

כמו כן, האם מחיר ביטוח חובה לשנה, עבור נהג בן 25 עם ותק של 8 שנות על הכביש כולל ביטוח בריאות במחיר של 1750 ש"ח הוא מחיר הגון?

פורסם

אני לא יודע מה המחיר של ביטוח בריאות, אבל 1800₪ כמעט לחובה נראה לי יקר,

אני נהג צעיר, עם וותק של 3 שנים והחובה שלי עולה פחות משלך.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

טעות שלי - אין לצירוף המילים "ביטוח בריאות"

לא יודע איך זה קשור

 

הכוונה לביטוח חובה נטו לשנה,

נהג בן 25

רישיון 8 שנים

מנוע 1600

2 כריות אוויר

ללא תאונות או הרשאות או כל החרא שהם שואלים

 

ואני מחפש את הביטוח חובה+מקיף הזול ביותר (אבל עדיין מכסה)

 

למישהו יש המלצות לאיזה חברה לפנות\איזה מחיר לנסות להוציא מהם?

פורסם

ביטוח חובה - אין קל מזה:

פתח את "מחשבון הביטוח" של משרד האוצר, הכנס פרמטרים ורכוש את הפוליסה מהחברה עם ההצעה הזולה ביותר.

ביטוח מקיף: רכב שנת 2001, שקול מה שוויו ואם אפשר לוותר על ביטוח מקיף.

ביטוח מקיף קשה לאדם פרטי להשוות בגלל ריבוי פרמטרים והקושי למתחר אותם:

השתתפות עצמית, מוסכי הסדר, רכב חלופי וכו'.

 

ביטוח צד ג' הרבה יותר זול וקל להשוואה.

פורסם

בנוסף לתשובה של Elly - בביטוח צד ג' יש צורך לבדוק מה סכום הכיסוי.

יש חברות שנותנות כיסוי עד 400K ש"ח, יש עד 450K, והמקסימום שאני ראיתי - כיסוי עד 500K ש"ח.

זה אולי סכומים שנשמעים מופרזים - אבל תגרום נזק לפורשה / מרצדס / רכב יוקרה אחר - ואז זה יהיה משמעותי.

הכי פשוט - תעבור בין מספר סוכני הביטוח, וקח מכל אחד הצעת מחיר.

לשיקול דעתך - הוספה של כיסוי נזק לשמשות ו/או גרירה.

פורסם

צד ג' אני לא מעוניין בכלל

 

מבחינת הביטוח חובה, מכל המחשבונים שמצאתי באינטרנט, ראיתי ש-1750 לשנה זה המחיר הכי נמוך..

האם זה מחיר הוגן? כמה אתם משלמים?

פורסם

מבחינת ביטוח חובה:

רק המחשבון של משרד האוצר רלוונטי, המחיר הנקוב בו הוא המחיר שתדרש לשלם.

לא שקל יותר או פחות.

 

מחשבונים למינהם של ביטוחים אחרים הם בעיתיים מניסיוני (יקרים או לא אמינים, אתה נדרש להכניס את הטלפון ומקבל פניות ללא הרף, זה למעשה אתר תיווך בתשלום ולא אינדקס אמין של הצעות. שוב: מנסיוני!)

פורסם

לדעתי דווקא ביטוח צד ג' יותר חשוב מביטוח מקיף.

תאר לעצמך שאתה נותן "נשיקה" לפורשה / פרארי / רכב יוקרה כלשהו - האם יש לך את הכסף לתקן את העלות ?

ובמקרה והנזק יותר גדול מ"נשיקה" ??

פורסם

א. האם באמת מקיף לא מכסה צד ג'?

ב. האם 1750 בתנאים הנ"ל זה מחיר סביר? האם אתם משלמים פחות (אם כן באיזו חברה)

ג. המלצות עבור ביטוח מקיף?

פורסם

א. מכסה בהחלט!

ב. אני משלם כמה שהחברה עם ההצעה הטובה ביותר שמופיעה באתר שהפניתי אותך אליו דורשת. השוואה מעבר למה שרשמתי בהתאם לפרמטרים שלך - לא רלוונטית!

ג. לי אין. מהניסיון שלי סוכן טוב נותן שירות טוב יותר ובמקרים רבים גם מחיר טוב יותר מהחברות הישירות, אבל שווה להשוות גם אצלן. יש גם סוכנויות פחות מומלצות לביטוח שאת שמותיהם אתה יכול למצוא בפורום.

פורסם

לאחר בדיקה במחשבון עבור ביטוח חובה עבורי, ההצעה הכי זולה היא שוב 1750.

ניסיתי לבדוק כמה זה יעלה עבור סבא שלי, נהג בן 78 וזה יוצא 1100.

האם לדעתכם עדיף לעשות על שמו ולהוסיף אותי כנהג נוסף ייצא זול יותר בסופו של יום מ-1750?

פורסם

לא!

 

כל עוד הכל טוב ויפה אז אין בעיות, אבל אם חס וחלילה תזדקק לתביעת גוף, לא תוכל "להעביר" את התביעה על מישהו אחר. אם חס וחלילה תהיה מעורב בפגיעה בהולך רגל, הביטוח יחקור למה הצהרת על נהג בן 78 בעוד גיל הנהג הפוגע הוא שליש מזה בגיל, ויבדוק וימצא שאתה נוהג באוטו דרך קבע (וסבא שלך כבר שנים לא נוהג). גם המשטרה תהיה מעורבת ותשאל שאלות.

 

נ.ב. למרות מה שכתבתי, מומלץ להתרחק מחברות מסויימות ושווה לשלם כמה שקלים יותר. יתכן שגם בביטוח החובה (אבל זה באמת פחות קריטי מביטוח רכוש מהסיבה שאם חס וחלילה באמת תהיה תביעה החברה מחוייבת לפיצויים על פי חוק, ויהיה עורך דין שידאג לעניין ושהחברה לא תמרח אתכם כמו שעושים עם נזקי פח).

×
×
  • תוכן חדש...