Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כיסוי להגה


שימו לב! השרשור הזה בן 1981 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בעניין כיסוי, אני פשוט הולך לפי עיקרון: "אם יש ספק אז אין ספק".

לא רוצה לקחת את הסיכון, שברגע קריטי הכיסוי פתאום יחליק.

בכלל כל מה שקשור לבטיחות, עדיף לא לקחת סיכונים.

כי חוץ מסיכונים שאנחנו מייצרים, יש מספיק סיכונים אחרים על הכביש.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 144
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

כמובן שכל כיסוי בסופו של דבר יחליק כי הוא מתבלה,לפני שזה קורה צריך להחליף כיסוי.

 

ואם בדיוק ביום שהוא יתחיל להחליק זה יקרה באמצע הלילה, ו"אוטודיפו" יהיה סגור, ובדרך תצטרך לבצע תמרון חירום ?

 

אני תומך בעיקרון של alfa164TS, עם בטיחות לא מסתכנים.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלפא 164 לבנה,ההית או שחלמתי חלום?המכונית היפה על הכביש!

 

ושוב אני אנצל את דפי הפורום המעולה ואשאל: האם למישהו מהחברים או למכריו היתה 164 זהה לזאת,אך ממודל . 95 אודה מאד אם מישהו יוכל למסור פרטים אודותיה.

אלפא, מעלה את הדופק

alfa 164 Super V6 96', alfa 33 1.7 I.E

alfasud Sprint QV ,alfa 159 JTDm

'Lincoln Navigator 5.4 V8, Volga GAZ-24 74

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום
יפיפיה:)

בפרופיל מזכירה לי קצת פז'ו 405:oops:

 

אל תתבייש :lol: יש לך עין טובה - פינינפארינה עיצב את שתיהן.

 

תומך בקונדסון בקשר לכיסוי. נכון, הרבה יותר כיף ונוח הגה עבה בידיים,

וגם לי באלפא זה מאוד מפריע (והוא דק מאוד וגם ענק), אבל לך תסמוך על הכיסויים

האלה - עם התפרים המתפוררים והחומר ש"אמור" לתת חיכוך מבפנים.

אני רק מצטער שלא פירקתי את ההגה ספורט היפיוף והנדיר שהיה לי בסמוראי

(13" קלאסי, 3 זרועות מתכתיות ועור עבה בלי קישקושים).

 

איתי.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היא גם דומה ללנציה דדרה

 

משום מה אני לא מצליח למצוא דימיון חיצוני בין אלפא 164 ודדרה. הנה תמונה לשיפותכם:

800px-Lancia_Dedra_from_La_Spezia.jpg

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלפיסט, יפה מאוד תמשיך לשמור ולהנות.

 

תדע לך שכמעט קניתי אלפא פעם,

זאת הייתה 145 1.6 יפייפה ובעלת צליל עוד יותר יפה,

רק פער כספי ביני לבין המוכר מנע את העסקה.

DS 7 CROSSBACK 2019

2019 PEUGEOT 308 GTI

2006 PEUGEOT 307 XT

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה-164 הוא דגם שהקדים את זמנו. למעשה, מרוב שהוא היה כה מוצלח, הוא שווק בשוק האיטלקי עד לשנת 98', כמובן לאחר שהוכנסו בו עדכונים הכרחיים כמו שש כריות אויר.

למען האמת, תמיד הייתי בטוח שמנוע ה-TS קטן על הרכב הזה, אבל לאחר סיבוב שעשיתי על רכב זהה הן כנהג והן כנוסע, הופתעתי מאוד.

רכב יפה יש לך. שמור עליו היטב.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כחובב איטלקיות אני מוכן להגיד שהיא בהחלט נדירה ביופיה! תשמור עליה כי למרות שירדת עליה קצת היא שמורה טוב מאד.

אל תשכח להנות ממנה :wink:

ליום יום: Alfa Romeo 147 2.0 TS 2002 with 4 Koni & 30mm MAD lowering springs

לאישה: Alfa Romeo Mito Multiair 135HP 2014

לנשמה: Lancia Delta GTi.e 2.0 16v

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כיסויי הגה למיניהם מחליקים בזמן חירום.

 

אתה תבלום, תנסה לסובב את ההגה כדי לפנות ולהתחמק מתאונה,

 

וההגה (והרכב) פשוט ימשיכו ישר, כי הכיסוי החליק לך.

 

תוריד את כיסוי ההגה, ויפה שעה אחת קודם.

 

רוצה הגה עבה ? לך לרפד שיתפור לך עוד שכבה על ההגה.

 

אלו 500 ש"ח שיכולים להציל את חייך.

 

אני גם שונא כיסויי הגה - כי זה מאבד תחושה.

 

אבל בהונדה סיוויק 93 שהייתה ההגה פשוט היה מחליק עם הציפוי המקורי... לא הייתה לי ברירה אלא לשים כיסוי. בוולקן שמתי כיסוי והורדתי אחרי שבוע - ההגה מרגיש ענקי. מי שמכיר יודע שההגה של וולקן 96 הוא בדיוק בגודל הנכון והכיפי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש!

 

אם היה לי כסף לתחזק אחת, גם לי הייתה יכולה להיות 164.

 

זאת אחת המכוניות האהובות עלי מבחינת עיצוב, ולנהיגה סיפרו לי שהיא חלום.

 

שלך אגב, במצב די טוב, אז תהנה ממנה כמו שצריך :-D

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי בטוח שמדובר על זה שהידיים יחליקו לך מההגה,

אבל אז קראתי עוד קצת והבנתי שהכיסוי עצמו יחליק.

אני יקח בעצה ויוריד את הכיסוי גם.

(ככה או ככה שנאתי אותו)

אני לא נוסע שאני לא בפוקוס

0-100 12.5'

Ford Focus HatchBack 02' 1.6

Nissan Sunny 93' 1600cc R.I.P

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה-164 הוא דגם שהקדים את זמנו. למעשה, מרוב שהוא היה כה מוצלח, הוא שווק בשוק האיטלקי עד לשנת 98', כמובן לאחר שהוכנסו בו עדכונים הכרחיים כמו שש כריות אויר.

למען האמת, תמיד הייתי בטוח שמנוע ה-TS קטן על הרכב הזה, אבל לאחר סיבוב שעשיתי על רכב זהה הן כנהג והן כנוסע, הופתעתי מאוד.

רכב יפה יש לך. שמור עליו היטב.

עם כל האהבה והסימפטייה לאלפא,ה 164 לא ממש הקדימה את זמנה אלא החליפה מכונית כושלת להפליא - האלפא 6.

למעט בשוק האיטלקי,לא זכתה ה 164 להצלחה ניכרת וגם ניסיון השיווק בארה"ב לא ממש הוכתר כהצלחה.

גם מחליפתה,ה 166 לא ממש נחטפת,בלשון המעטה,וממש לא ברורה לי הסיבה מדוע אלפא מיתעקשים לייצר אותה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה-166 כבר מראשית ימיה היתה האנדרדוג. הוא תוכננה עוד לפני ה-156, אולם בקונצרן הוחלט משום מה להציג קודם דווקא את ה-156, וכך קרה שכבר מרגע שה-166 יצאה לאויר העולם, היא היתה בפיגור קל, אע"פ שטכנית היא היתה צעירה יותר ממנה.

אגב, אין להסיק מכך שה-166 אינה רכב טוב. פשוט במסגרת הזמן שבה הוא הוצג נעשה לו עוול.

 

הוספה:

אני מניח שהסיבה שממשיכים לייצר את ה-166 היא משום שהיא מעין הצהרת יכולות של היצרן.

מעבר לכך, אין בסברה לפיה ה-6 היתה כשלון כדי להעיד על הרמה של היורשת שלה. מעטים מאוד הם כלי הרכב שכבר בסוף שנות ה-80' הציעו מזגן בקרת אקלים אלקטרוני, אנטנת רדיו מוטבעת בשמשה ועוד שאר חידושים.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1981 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...