Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעל הבית השתגע !!!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8540 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אבל כמה שאני זוכר קטע הכביש שבין ראשון לאשדוד כבר מותר ל 100 קמ"ש.

הכוונה היא לבטל את ההגבלה הנקודתית ל-100 קמ"ש בכבישים 1 ו-4 ולאפשר

בהם נסיעה במהירות 110 קמ"ש.

 

כל העניין הזה הוא ממש בדיחה וחבל על הכסף (שאנו נשלם) על הצבע לתמרורים החדשים.

אה, אופס...

האמת היא שפשוט יורידו את תמרורי הגבלת המהירות ל-100 וזהו... :wink:

מצאתי את הצד הטוב היחיד בעניין.

כי המדינה תשלם (סליחה, את זה אנחנו נשלם) את שכרם של שוכני הוועדות.

בדיחה :!::x

MCS 2008

פורסם

בפועל השינוי הוא מגוחך ולא משמעותי שכן רובנו בכל מקרה נוסעים יותר מהר מהמהירות המותרת המירבית.

אף על פי זאת אני רואה את השינוי מבורך מסיבה אחת - העלאת גובה ברירת הקנס.

אם לפני השינוי נתפסנו נוסעים ב135 קמ"ש, זימון למשפט היה בלתי נמנע.

הפעם הזימון יגיע רק אם נסע מעל ל145 קמ"ש וזה די משמעותי.

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם

איזה אבסורד.

אני בטוח שמי שלא מתמצא כלכך בנתונים לגבי גורמי התאונות, (שזה אולי רוב אזרחי מדינת ישראל)..יתחיל לקלל בלי הרף את הדבר 'השערוריתי' הזה בנוסח כדוגמת זה: "איזה מדינה מטומטמת! 600 הרוגים בשנה בתאונות דרכים והם עוד מעלים את המהירות המותרת!! פשוט אטימות!!".

 

ההחלטה הזאת להעלות את המהירות המותרת בחלק מהכבישים רק מראה שמקבלי ההחלטות במקרה הזה יודעים טוב מאוד שמהירות היא לא הגורם המכריע בתאונות הדרכים.

עכשיו רק תסבירו את זה לאזרח המודאג... :roll:

פורסם

נראה אותכם נוסעים 110 קמ"ש מאשדוד לתל-אביב בבוקר ובערב... :))

מקסימום 50 קמ"ש...

 

פקקים!!!!!!

 

רק בלילות אפשר לנסוע 110, וגם ככה נוסעים שם 120 קבוע בלילה :lol:

---------------------------------------

---------------------------------------

×
×
  • תוכן חדש...