Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4855 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מקרה שהיה כל היה:

 

רציתי לבצע החלפת גומיות שסתומים עקב צריכת שמן מוגברת + רדיאטור וכמה צינורות אצל ציקי מיהוד והתמחור שלו היה גבוהה למדיי - 7,500 ש"ח לא כולל מע"מ.

לא ברור לי למה הוא דרש סכום כזה גבוהה בעוד שחוץ מזה אני מביא איתי: נשם מנוע + אטם מכסה שסתומים + 2 צינורות מים.

ניסיתי להגיע איתו לפשרה ללא הצלחה (ואני מייפה את הניסוח כי הייחס היה ממש לא לעניין). :evil:

 

בגלל שהמקצוענות שבטיפול היתה חשובה לי, החלטתי לבצע אתו אצל יניב מחיפה ששמעתי עליו רק דברים טובים.

שמתי פעמיי צפונה (מרחובות!!!) התקבלתי אצלו בסבר פנים טובות, לראשונה מישהו מקשיב למה שיש לי לומר :lol:

הטיפול שבוצע הוא:

  1. החלפת גומיות שסתומים ללא פירוק ראש מנוע אך עם הסרת הקמשאפטים עם כלי מיוחד + נשם מנוע שהבאתי - 420 ש"ח לסט גומיות
  2. החלפת רדיאטור Behr + מעבה + החלפת צינור ותיקון חיבור של צינור נוסף + נוזל קירור - 1840 ש"ח
  3. החלפת בוקסת בקסס שהיתה כבר סדוקה לגמרי (הרבה עבודה..., ידעתי על זה ולא חשבתי לעשות את זה כרגע בגלל המחיר אך עד מהרה הסתבר לי שהמחיר סביר אז הלכתי על זה) - 250 ש"ח לבוקסה
  4. במהלך הטיפול הוא גילה שהטיימינג של המנוע לא בסדר בגלל יחידת וואנוס יניקה דפוק, לא ידעתי שיש לי בעיה בטיימינג, חוץ מרעשים בהתנעה בבוקר שכמובן עברו- 1400 ש"ח
  5. 4 פלאגים NGK + פילטרים + Royal Purple 05W40 שהבאתי - 400 ש"ח
  6. עבודה: הרכב נשאר שם מיום רביעי עד ליום שני - 3500 ש"ח

 

סה"כ 7800 ללא מע"מ --> 9000 ש"ח כולל מע"מ (ומכל בחינה קיבלתי הרבה יותר ממה שהייתי מקבל אצל ציקי)

 

הרכב סוחב הרבה יותר טוב ואינו מרעיש בהתנעה קרה.

אני מצפה לראות גם שיפור בצריכת הדלק וכמובן ירידה בצריכת השמן. יניב טוען שכמעט ולא ראה בוצה במנוע (תמונה מצורפת).

אז בכלל אחרי הטיפול הקודם + החלפה של משולשים ובושינגס קידמיים + החלפת 4 בולמיי זעזועים אני ממש מרגיש שב 150K יש לי רכב חדש :)

 

ולא, אין סיכוי שאני מוכר :lol:

מעט בוצה.jpg

בעיית טיימינג - יחידת וואנוס יניקה.jpg

Picture 063.jpg

פורסם
נחמד לראות את כל ההשקעה שאתה שם ברכב.

מעניין כמה היו עולים הדברים האלה פה אבל אני לא נמנע מלחשוב שזה בערך אותו הדבר.

 

הE46 זה הפורד פוקוס\מזדה 3 של אירופה, לכן אני מאמין שזה הרבה יותר זול שם.

גם מחירי חלפים מאירופה הם זולים יחסית לארץ, הבעיה בעיקר זה עלות המשלוח

פורסם
כן אבל אל תשכח שהשעת עבודה פה יקרה.

חלקים זה נחמד אבל גם זה עולה יופי ביחד עם 23% מעמ זה כבר לא בדיחה.

 

לא יודע לגבי BMW, אבל הזמנתי שבוע שעבר מאירלנד זרוע מקשרת המשמשת חלק מהמתלה הקדמי בניסן פרימרה, העלות בארץ לחלק מקורי (לא קיים חליפי) 1750 ₪ לא כולל מע"מ כמובן, אני שילמתי 270 ₪ כולל משלוח.

פורסם

הציקי הזה אדם רשע

 

אכלתי ממנו מרורים.

 

הייתי שמח לדעת כמה שמן גילת שנעלם?

לכל 1000 ק"מ כמה הוספת?

 

ולגבי יניב מחיפה, נשמע טוב, אבל אני עדיין מחזיק מאוד מעופר ישראל.

רק הבעסה שהוא בסוף העולם.

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

פורסם

יניב בהחלט אחלה בחור, ומה שטוב אצלו שיש לו במלאי כמעט כל דבר אפשרי.

כך שאם מגיעים בבוקר מוקדם, גם אם יש הפתעות, לא צריך לחכות עוד ועוד ימים עד שיגיעו החלקים.

מה שאני אוהב אצלו שהוא בחור הגון, מבין עניין, והכל אצלו ברוגע וביחס טוב.

מה שתשאל הוא יתן לך הסבר, לא ידחוף לך סתם דברים שאין בהם צורך, וגם אם אתה תבקש

משהו והוא יבדוק ורואה שאין בו צורך, הוא יגיד לך שחבל על הכסף.

ניסיתי לשכנע אותו לפתוח לנו סניף במרכז, אבל הוא חייך ואמר שמספיק לו אחד שם בצפון.

בהחלט מומלץ לקפוץ אליו ליישור קו, או לעבודות גדולות.

פורסם
הציקי הזה אדם רשע

 

אכלתי ממנו מרורים.

 

הייתי שמח לדעת כמה שמן גילת שנעלם?

לכל 1000 ק"מ כמה הוספת?

 

ולגבי יניב מחיפה, נשמע טוב, אבל אני עדיין מחזיק מאוד מעופר ישראל.

רק הבעסה שהוא בסוף העולם.

 

eladns1, אני לא זוכר במדויק, אני מעריך את זה כליטר לכל 2000 ק"מ בפעם האחרונה שבדקתי... המצב היה דיי בלטי נסבל והייתי צריך להיות עם היד על הדופק כל הזמן. לא נעים שהאישה לוקחת את הרכב ונדלקת לה נורית שמן ...

מי זה עופר ישראל ? ואיפה זה סוף העולם ? לא שמעתי עליו

אני בהחלט ממליץ על יניב, כפי ש Oshri היטיב לתאר זאת

 

ציקי הוא חידה בעיני, אני ממש לא מבין למה הוא התייחס אליי ככה ... אני בחור דיי סימפטי :)

העובדים אצלו מאד נחמדים, יריב מקצוען של ממש ורק הוא נאחס, לא מובן ...

וכל פעם שהייתי מעיז להביא איזה חלק איתי הוא היה מתחרפן

פורסם

היי מזל טוב!! תתחדש!!

 

האם צריכת השמן נעלמה?

 

לא הצלחתי להבין כמה עלה לך רק החלפת גומיות השסותמים וכמה זמן זה לקח?

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

×
×
  • תוכן חדש...