Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פינוי מחסן חלפים של אלי שיטרית !


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4852 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עם כל אחד היה זורק כמה מאות שקלים היינו יכולים ביחד להציל את כל מלאי חלפים הענק הזה שעוד כמה שנים כולם יגידו למה לא קנינו הכל מאלי ...

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אני מכיר מישהו שרצה משהו בשוק הפישפשים המוכר דרש X הקונה אמרY והמוכר התעצבן וניפץ את המוצר על הריצפה.מה יצא מזה?

מוכר לא קיבל Xוגם לא Y וגם נישאר בלי מוצר. הקונה חזר עם הY בארנק

 

הזכרת לי מוכר אבטיחים עצבני עם עגלת סוס שראיתי לפני שנים.

אשה אמרה לו משהו שהאבטיח לא אדום ואז הוא ניפץ אחד על הכביש ואחר כך עוד אחד ואז שאל אותה : זה לא אדום ?

אריק

פורסם
עם כל אחד היה זורק כמה מאות שקלים היינו יכולים ביחד להציל את כל מלאי חלפים הענק הזה שעוד כמה שנים כולם יגידו למה לא קנינו הכל מאלי ...

 

לפני מספר שנים היה סיפור דומה עם חנות הרינגים הבוכנות המיסבים ועוד חלקי רכבים ישנים של ישראל שובל ברחוב שוקן בתל אביב.

לפני שסגר את החנות הוא אמר לי שיצר קשר עם אנשים ממועדון החמש והציע להם סחורה נדירה במחירים סמליים אבל לדבריו אף אחד לא הרים את הכפפה רצו בחינם, לבסוף נמכר כל המלאי בארגזים לירדן ואנחנו נשארנו בלי חנות כזו בארץ.

מלאי של עשרות שנים ירד לטימיון.

ישראל הוא איש מדהים ומומחה בתחום שהתאים רינגים לקטנועים, אופנועים ומכוניות, מנועי שתי פעימות וארבע פעימות.פשוט אלוף.

היו לו גם מכונת השחזת עובי רינג,מכונה להשחזת קצוות ומכשיר למדידת הרינג.

לימד אותי על המרווחים בטבעות.

אט אט יש פחות עסקים מסוג אלו בארצנו וחבל מאד.

אריק

פורסם

הטרוניות כנגד שיטרית,הן טרוניות נגד כל הקמצנים שמחזיקים ברשותם נכס שהם

בטוחים שיום אחד יהיה שווה הון,לא מוכרים לאף אחד, עד שהופך לחלודה חסרת ערך

הנזרקת לברזל.

כמובן שזה שלהם וזכותם המלאה לנהוג כך,אבל זה מקומם והדוגמאות רבות.

עליך לטפח מוזרויותך מגיל צעיר,כדי שלכשתזדקן לא יחשבו שעף לך בורג.

פורסם
אני מכיר מישהו שרצה משהו בשוק הפישפשים המוכר דרש X הקונה אמרY והמוכר התעצבן וניפץ את המוצר על הריצפה.מה יצא מזה?

מוכר לא קיבל Xוגם לא Y וגם נישאר בלי מוצר. הקונה חזר עם הY בארנק

 

 

אתה מתכוון אליי ? :lol:

עדי גולדנברג 13399

פורסם
לפני מספר שנים היה סיפור דומה עם חנות הרינגים הבוכנות המיסבים ועוד חלקי רכבים ישנים של ישראל שובל ברחוב שוקן בתל אביב.

לפני שסגר את החנות הוא אמר לי שיצר קשר עם אנשים ממועדון החמש והציע להם סחורה נדירה במחירים סמליים אבל לדבריו אף אחד לא הרים את הכפפה רצו בחינם, לבסוף נמכר כל המלאי בארגזים לירדן ואנחנו נשארנו בלי חנות כזו בארץ.

מלאי של עשרות שנים ירד לטימיון.

ישראל הוא איש מדהים ומומחה בתחום שהתאים רינגים לקטנועים, אופנועים ומכוניות, מנועי שתי פעימות וארבע פעימות.פשוט אלוף.

היו לו גם מכונת השחזת עובי רינג,מכונה להשחזת קצוות ומכשיר למדידת הרינג.

לימד אותי על המרווחים בטבעות.

אט אט יש פחות עסקים מסוג אלו בארצנו וחבל מאד.

אריק

 

 

שלום.

אגדות לבית פורסייד!

זה לא נכון!

אני ביזמנו פניתי לישראל שובל מספר פעמים לרכוש את כול מלאי החנות רק מה הוא חשב שיש לא אוצר !

בסוף הכול נימכר לעזה ולא לירדן.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

מוזר,שהייתי אצלו, הוא ממש עזר לי

ובמחיר נמוך ביותר, אולי הוא חובב E36?

 

eladns1 :

 27/06/10, 21:17

עניין: עשיתי תאונה,מבקש עזרה לגבי תיקון הרכב והערכת נזקים BMW 318I 1992

טוב חברים, רציתי לאמר תודה לכל אלו שעזרו לי, היום חיברתי את הראדיאטור החדש, הוספתי מים, ומה אני אגיד לכם, פשוט תענוג לעשות דברים כאלו לבד.

תודה לכל מי שעזר.

וברצוני לציין שישנו אדם אחד העונה לשם אלי שטרית שנמצא ברחוב המסגר 35 {טלפון :03-6872487} איש נדיר! איש מבוגר, מלח הארץ, מזמן האצ"ל והלחי, שעובד במקום בשביל הכיף ונותן מחירים מאוד נמוכים. לדוגמא: הפגוש הקידמי- תחליפי, הוא מבקש 425 שקל כולל מע"מ. בין האנשים היחידים שלא שומע BMW וישר מתחיל לנפח מחירים כי זה" רכב מיוחד" {אין לכם מושג כמה אני שומע את זה. בכל דבר! מצמיגים-זה מידה מיוחדת.איזה מיוחדת?! 205-65-15, ועד שמן ברקס שמנסים לדחוף בסכום לא מבוטל} בקיצור הבן אדם יושב במגרש עם מלאמלא שמעטס משנות השמונים כך שאם מישהו צריך חלקים למכוניות ישנות וגם חדשות, תרימו אליו טלפון. שווה לבדוק. החסרון היחידי, הוא לא יודע מה זה צ'קים ומה זה אשראי. ממש אולד סקול. רק מזומן. נותנים לו איזה 100 שקל, הוא מזמין את החלק והתשלום בסוף אחרי שמגיע החלק. {לטוב ולרע, לי היה קצת קשה להשיג לו במזומן את הכסף.}

לגבי הרכב, שקע ונוסע בסדר גמור.

תודה לכל העוזרים.

__________________

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=323292&highlight=%D7%A9%D7%98%D7%A8%D7%99%D7%AA&page=2

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

פורסם

זהו זה - לדעתי היום הכל הלך.

 

עברתי שם ונכנסתי פנימה - המנוף מעך והעמיס - ואין יותר עם מי לדבר...

מכיוון שזו פעם ראשונה שלי שם (בעקבות השרשור), וכנראה גם האחרונה, רק אומר - חבל! נראה לי שבכל מקום אחר בעולם מקום כזה היה הופך לאתר עליה לרגל.

 

תמונה מהיום:

20130226_094851.jpg

פורסם
זהו זה - לדעתי היום הכל הלך.

 

עברתי שם ונכנסתי פנימה - המנוף מעך והעמיס - ואין יותר עם מי לדבר...

מכיוון שזו פעם ראשונה שלי שם (בעקבות השרשור), וכנראה גם האחרונה, רק אומר - חבל! נראה לי שבכל מקום אחר בעולם מקום כזה היה הופך לאתר עליה לרגל.

 

תמונה מהיום:

 

zo sofa shel kol schora etzel kavranim! be'anglit Undertaker

 

somebody said CONSIGNMENT? beseder

  • שבועיים מאוחר יותר ...

×
×
  • תוכן חדש...