Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פינוי מחסן חלפים של אלי שיטרית !


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4852 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סיכמו את הדברים יפה אריה וחן .

אני לא חושב שהפורום הוא במה להשתלחות בבן אדם זה או אחר .

מן הראוי שמנהלי הפורום ינקו את הפורום מהודעות כאלה .

הודי.

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
את אלי שטרית אני מכיר שנים רבות, ונהגתי לשבת אצלו שעות ארוכות ולשמוע את ספורי האצ"ל שהצתלבו היטה עם הסיפורים של סבא שלי על ימי האצ"ל והבריטים, וההערצה המשותפת של שניהם לבגין ז"ל.

אהבתי מאד את הגלריה הגדולה שלו שכללה עשרות לוחות מחוונים, שתמיד נהנתי לנחש מאיזה מכונית ירדו.

נכון, הוא לא היה אדם קל, אבל מצד שני זו הסחורה שלו, ומי שרוצה שישלם, ומי שלא - לא.

מניסיון, אם היו יודעים לנהל עימו משא ומתן בדרך ארץ, אפשר היה להגיע עימו לעמק השווה.

ומניסיון אישי שלי, הסתבר שלא מעטים אספנים בטוחים שכל העולם חייב לעזור להם, ובמחיר שהם רוצים, וכל זאת מיד ובדיעבד.

לצערי נתקלתי בלא מעט אנשים שמוכנים "להתלכלך" על 50 ש"ח שמיועדים לתרומה או כאלה שמשוכנעים שברגע שהם יגיעו חייבים לעזוב הכל ומיד למלא את בקשתם.

אף אחד לא חייב לאף אחד כלום, ותחביב אספנות הרכב יקר ודורש הרבה סבלנות.

 

וואלה, אז אתה אומר זה הרבה יותר טוב שהחלקים ילכו לברזל במקום לאספנים?

למה אנשים כמו אלי שטרית לא מבינים שעדיף 50 שקל ביד מ100 שקל על העץ?

למה אנשים כמו אלי שטרית לא מבינים מה הוא המושג שירות לקוחות? אני הלקוח ובכל ארץ מתוקנת הסוחר צריך להתחנף ללקוח כדי למכור את הסחורה שלו ולא שאני יתחנן שהוא ימכור לי.

למה אנשים כמו אלי שטרית לא מבינים שאם קניתי פעם אחת בזול (כמובן לא מצפה ממנו שיפסיד כולה שיהיה מחיר הוגן) אני יחזור עוד הרבה פעמים ועוד ימליץ לכל חברי ובשורה התחתונה הוא ירוויח הרבה יותר?

למה אנשים כמו אלי שטרית לא מבינים שלמכור חלק ישן ודפוק במחיר שיותר יקר ממחיר של חלק חדש מחו"ל זה לא הגיוני, לא עובד ולא כלכלי.

 

אנשים כמו חן וחבריו המתרפקים על הסיפורים לא מבינים דברים אחד, אוכל לא קונים בסופר עם סיפורים מהאצ"ל ואכילות ראש שהיית יושב שם שעות ולא קונה כלום בסוף אלא עם כסף שאנשים נכנסים לחנות נותנים כסף ומקבלים סחורה.

 

אם אתה אנטיפט זה מה שנשאר בסוף... המון חלקים שיכלו לעזור לאנשים שהולכים לברזל ומעט כסף בכיס כי היית כזה חכם לא למכור ל"מבלבלי מוח" שלא עמדו בסטנדרטים הגבוהים ביותר של נימוס והליכות שלך. :|

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

פורסם

מהשירשור נמחקו הודעות שכללו התיחסויות מעליבות ומשפילות כלפי מר שיטרית.

כל התיחסות נוספת כזאת תמחק ותזכה את הכותב בהתראה.

תגובות לגופו של עניין נשארו.

 

בני, מנהל הפורום

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

השורה התחתונה היא שאלי הגיע לסוף הדרך (מבחינת העסק כמובן, שיהיה בריא עוד שנים רבות) והסחורה שלו הלכה לברזל. ייתכן וכולנו יצאנו נפסדים מכך(אני הקדמתי וקניתי זוג פגושים נוספים וחדשים לברנדה בחצי המחיר).

איפה נפלה הטעות ומי עשה אותה? לא נדע ממש. אלי לא הגיע למצב שבו נאלץ " להוריד תחתונים" וכנראה שבימי צעירותו עשה כסף לא רע בכלל. אני באופן אישי לא ממש התמקחתי איתו כי אני לא מקחן גדול, ובטח לא נאה לי לעשות זאת עם אדם שיכול להיות גם סבא שלי. לפעמים הייתי מגיע לשם והוא היה ישן על הכיסא (!) אבל, הוא הכיר אותי והרשה לי לעלות ולחפש מה שרציתי, מבלי לבלגן כמובן.

עצוב שהרבה חברים נותרו מאוכזבים, ועצוב שהעסק האחרון והמעניין שלי אלי כבר לא יהיה. אבל מנסיוני, אין כמו הבריאות!

מה שבטוח, אלי שיטרית הוא אדם נדיר, אפילו יותר מהחלקים שמכר. (אגב, יעידו חבריי שאני יודע לעשות חיקוי די טוב שלו).

עצה חמה: מהרו וקנו אם נשאר משהו מעניין.

שבוע טוב לכולם.

פורסם

הוא אמר למישהו שהכל הולך לברזל ? ואם העביר לויצמן או מישהו אחר לאורך כביש אזור בקונסיגנציה ? מי כמוהו מאמין שערך הזבל יעלה ולא ייזרוק.

פורסם

למה אנשים כמו אלי שטרית לא מבינים שעדיף 50 שקל ביד מ100 שקל על העץ?

|

 

אם כך למה להתמקח רק עם סוחר של חלפים של מכוניות?

למה לא להתמקח גם בחנויות גדולות של רשת, הרי גם שם המחירים לא תואמים למחירים של חלפים חדשים מחול לא?

 

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
אם כך למה להתמקח רק עם סוחר של חלפים של מכוניות?

למה לא להתמקח גם בחנויות גדולות של רשת, הרי גם שם המחירים לא תואמים למחירים של חלפים חדשים מחול לא?

 

ל'

 

כי ההגיון שלך עקום, מוצרים בחנויות גדולות זה אחד משניים: מצרכים טריים או יומיומיים שאדם אינו יכול או רוצה להתמקח עליהם בצורה יומיומית.

 

סוחר של חלקי רכבי אספנות זה מותרות שאין לאף אחד לחץ של זמן או בעיה טכנית שזה יתקלקל בדרך מחו"ל ולכן לא צריך טובות של אנשים כמוהו.

היום עם ישראל מזמין מחו"ל מבגדים, אלקטרוניקה, צעצועים ועוד רבים וטובים וכל עוד סוחרים לא מסוגלים להיות תחרותיים בשוק גלובלי ואינטרנטי כמו היום אין להם זכות קיום.

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

פורסם

אין לי רכב אספנות, אף פעם לא ביקרתי בחנות חלפים של האדם המדובר ולא הזדקקתי לשירותיו,

ואני חושבת שההיגיון שלי בריא ותקין למרות שאני חושבת בצורה שונה.

כל אדם יכל לדרוש את המחיר שהוא רוצה עבור כל מוצר, כל עוד המוצר אינו מפוקח על ידי הממשלה כגון לחם חלב ולבן.

לכן אי אפשר לבוא אליו בטענות ולהתעצבן על כך שהוא דורש מחיר X ואתה/אתם רוצים הנחה גדולה, או מחיר נמוך יותר.

 

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

מה שבטוח, אלי שיטרית הוא אדם נדיר, אפילו יותר מהחלקים שמכר. (אגב, יעידו חבריי שאני יודע לעשות חיקוי די טוב שלו).

 

שבוע טוב לכולם.

 

שרון אין יותר טוב מהחיקוי שאתה עושה!! " תעלה למעעעעלה, אני זוכר ששמתי בשנת 81,שבגין היה בשלטון את הגריללל חדש מקורי עם חותמת של פוווורד"

 

הייתי אצל שיטרית יותר מעשר פעמים בחיפוש אחר חלקים, ותמיד זכיתי ליחס נעים ואפילו מידיי פעם לאיזו כוס קולה (לא זה לא ממש ברור אצלו) אבל כשהגעתי עם החלק שחשקה בו נפשי ידעתי מראש שהמחיר יהיה יקר.

 

אם אלי היה מבין לפני שנתיים שזו דרכו האחרונה הוא היה עושה צעד כלכלי ומוכר הכל במחירים נחים וכך היה מרווים הרבה יותר ממחיר הברזל שעכשיו הרוויח ומה שהיה נשאר היה הולך לברזל.

 

נדב.

פורסם

הגישה הזו של נהגת גרמה למשל להעלאת מחירים ניכרת בשוק הפשפשים או בכל אתר של יד 2,המוכרים תוקעים מחיר לא ריאלי ולא מפגינים שום גמישות כי ברור להם שיבוא זה שישלם אותו.בסוג הזה של מסחר בפריטים ישנים מקובל משא ומתן על המחיר ובודאי שאי אפשר להשוות לקנייה בסופר.אגב בתוכניות חיסכון מראים בפירוש שבחנויות מוצרי חשמל ורהיטים כן מקובל להתמקח על המחיר.

פורסם

כל אחד והגישה שלו,

תלוי מי האדם שעומד מולי באותה סיטואציה.

אם יש מקום להתמקח בצורה עדינה אעשה זאת.

אם האדם נחוש להשאר במחיר אותו קבע ואינו מוכן להוריד את הרף דרכנו יפרדו כידידים ואחפש את מבוקשי במקום אחר עם מחיר זול יותר.

אף אחד לא חייב להוריד מחיר שקבע, זו זכותו בלבד, ועל כך אינני כועסת ולא מתרעמת.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
כל אחד והגישה שלו,

תלוי מי האדם שעומד מולי באותה סיטואציה.

אם יש מקום להתמקח בצורה עדינה אעשה זאת.

אם האדם נחוש להשאר במחיר אותו קבע ואינו מוכן להוריד את הרף דרכנו יפרדו כידידים ואחפש את מבוקשי במקום אחר עם מחיר זול יותר.

אף אחד לא חייב להוריד מחיר שקבע, זו זכותו בלבד, ועל כך אינני כועסת ולא מתרעמת.

 

 

 

 

 

ל'

 

נכון מאד :mm_yeah:

פורסם

הבעיה שכולם צודקים ....

 

אבל בשוק קטן (ישראל היא שוק מיקרו בתחום האספנות) הבעיה מחריפה.

הרעיון בכלכלה שקיים הגיון ולכן ניתן להגיע לשיווי משקל.

אבל אם אין צורך קריטי ושני הצדדים בטוחים שהם צודקים ורק הם צודקים אזי הביקוש וההצע לא נפגשים ...

 

בסך הכל שני הצדדים מפסידים.

פורסם
הגישה הזו של נהגת גרמה למשל להעלאת מחירים ניכרת בשוק הפשפשים או בכל אתר של יד 2,המוכרים תוקעים מחיר לא ריאלי ולא מפגינים שום גמישות כי ברור להם שיבוא זה שישלם אותו.בסוג הזה של מסחר בפריטים ישנים מקובל משא ומתן על המחיר ובודאי שאי אפשר להשוות לקנייה בסופר.אגב בתוכניות חיסכון מראים בפירוש שבחנויות מוצרי חשמל ורהיטים כן מקובל להתמקח על המחיר.

 

זו אכן גישה בעייתית. אני משתדל לא לנפח יותר מדי מחירים ותמיד מוריד את הסוחרים בשוק הפשפשים בחיפה כמה שיותר נמוך למטה. רק פעם אחת מצאתי את עצמי משלם מחיר גבוה יחסית על מוצר כי ידעתי שלעולם לא אראה עוד אחד כזה (3 מנורות מוראנו איטלקיות ב-3 צבעים שונים שמתחברים לנברשת אחת).

 

 

אבל בפועל, הבחור דרש 300 ש"ח על המוצר הנ"ל וכאשר התמקחתי איתו (בידיעה שבד"כ הוא מוכר לי בזול מאוד) הוא אמר לי את הדבר הבא: "יבואו האלה מתל אביב וישלמו לי גם 500 שקל".

 

אין ספק שהגישה של "טוב אם זה המחיר אז אין מה להתמקח" דפקה את כולם, כי היום הסוחרים הללו מחכים ודוגרים על הסחורה ומחכים לפראייר שפשוט ישלם את המחיר המנופח.

 

לגבי מה שאמרת בחנויות חשמל - אני תמיד, אבל תמיד מתמקח - והמחיר תמיד יורד כלפי מטה. כנ"ל בחנויות תקליטים.

פורסם

אני מכיר מישהו שרצה משהו בשוק הפישפשים המוכר דרש X הקונה אמרY והמוכר התעצבן וניפץ את המוצר על הריצפה.מה יצא מזה?

מוכר לא קיבל Xוגם לא Y וגם נישאר בלי מוצר. הקונה חזר עם הY בארנק


×
×
  • תוכן חדש...