Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4879 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רכשתי רכב חדש (שווי של כ 170000 ש"ח).

כיוון שרכשתי במסגרת מבצע שכלל תוספות, כבר הותקנה מערכת פוינטר ברכב.

 

הביטוח דרך נציגי היבואנים דורשים את חיבור מערכת הפוינטר (כלומר מנוי חודשי של כ 60 ש"ח) לטובת קבלת התנאים.

סוכן ביטוח אחר שמבטח כמה רכבים במשפחתנו, מצא לי ביטוח באותו מחיר של פרמיה, אשר מסתפק במערכת עלוקה.

שאר התנאים נשמעים על פניו אותו דבר, אבל הסוכן של היבואן טוען שאם נמצאה חברת ביטוח שאינה דורשת פוינטר לרכב כזה, משהו בפוליסה מפוקפק...

ההתחייבות של שתי חברות הביטוח, ממילא, היא חדש תמורת ישן (כלומר אין בכלל ירידת ערך בשנה הראשונה במקרה של גניבה או טוטאל לוס).

מעבר לעלות הנוספת (500 ש"ח לפחות לשנה) יש את כל התיזוז של ההתראות של מערכת פוינטר.

האם מערכת עלוקה דורשת התקנה של משהו נוסף אצלי או יכול להתלבש על מערכת הפוינטר שכבר הותקנה?

 

מה כדאי לעשות?

פורסם

כעיקרון כל רכב מעל 160K דורשים מערכת איתור לוויני. אין לך מה לפחד. כעבור שנה-שנתיים אתה יכול לבטל את המנוי.

כרגע אולי תקבל החנה טובה בפרמיה.אולם יש חברות ביטוח מוזרות כמו ביטוח חקלאי וכדומה שנותנות תנאים שונים מהסטנדרט.

יחד עם זאת, לדעתי מערכת פויינטר כוללת עלוקה. כך לפחות היה אצלי בסובארו שהותקן בה איתוראן במסגרת מבצע בסוכנות.

תבקש אישור מיגון מהסוכנות עם פירוט של מה הותקן.

×
×
  • תוכן חדש...