רכשתי רכב חדש (שווי של כ 170000 ש"ח).
כיוון שרכשתי במסגרת מבצע שכלל תוספות, כבר הותקנה מערכת פוינטר ברכב.
הביטוח דרך נציגי היבואנים דורשים את חיבור מערכת הפוינטר (כלומר מנוי חודשי של כ 60 ש"ח) לטובת קבלת התנאים.
סוכן ביטוח אחר שמבטח כמה רכבים במשפחתנו, מצא לי ביטוח באותו מחיר של פרמיה, אשר מסתפק במערכת עלוקה.
שאר התנאים נשמעים על פניו אותו דבר, אבל הסוכן של היבואן טוען שאם נמצאה חברת ביטוח שאינה דורשת פוינטר לרכב כזה, משהו בפוליסה מפוקפק...
ההתחייבות של שתי חברות הביטוח, ממילא, היא חדש תמורת ישן (כלומר אין בכלל ירידת ערך בשנה הראשונה במקרה של גניבה או טוטאל לוס).
מעבר לעלות הנוספת (500 ש"ח לפחות לשנה) יש את כל התיזוז של ההתראות של מערכת פוינטר.
האם מערכת עלוקה דורשת התקנה של משהו נוסף אצלי או יכול להתלבש על מערכת הפוינטר שכבר הותקנה?
מה כדאי לעשות?