Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4873 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

רציתי להתייעץ איתכם לגבי החלפת המונדאו שלי ברכב חסכוני יותר בעקבות עליית הדלק והקילומטרז' הרב שאני עושה(30,000 בשנה בערך)

האופציות שחשבתי עליהן הן:פאסאט,בורה ואוקטביה כמובן עם מנועי הדיזל משנת 2001-2003/4.

איזה רכב לדעתכם מומלץ מבחינת הדלק,האמינות ,הנוחות והתנהגות הכביש.

ורציתי לדעת ממי שיודע בקשר לפאסאט איזה מנוע עדיף משמעותית,הדגם עם ה-100 כ"ס או ה-130 כ"ס?

יש לציין שאני זקוק לרכב משפחתי ואוטומטי והתקציב הוא עד 25,000 ש"ח.

אשמח לדעת מה דעתכם ואם יש אפילו אופציות נוספות...

פורסם

איזה רכב לדעתכם מומלץ מבחינת הדלק,האמינות ,הנוחות והתנהגות הכביש.

 

את הרכב הראשון שתמצא במצב סביר.

רוב רכבי הדיזל שכבר בילו 10 שנים על הכביש נמצאים במצב של בין פח זבל לחצי רגל מהפירוקיה ולכן כדאי לך קודם למצוא רכב במצב הגיוני, לא משנה איזה יצרן/דגם.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

שלום רב.

1. לגבי הפסאט: כמו שכתבת יש שני דגמים 100/130 כ"ס הדגם החזק שורף את הגיר אך הוא חזק מאוד. לעמת זאת הדגם החלש יותר הוא מצוין אף הוא, אך עם קצת פחות כח שישמור לך יותר על הגיר ועל הכיס שלך. מגיע עם גיר טיפטרוניק 5 הילוכים מצוין.

לגבי אמינות לא יודע להגיד לך, האוטו נוח עקב ריכוך מתלים, לגבי התנהגות אל תשכח שזה רכב מנהלים ולא רכב ספורט, ולכן ההתנהגות תהיה סבירה.

 

2. לגבי הבורה: לא הייתי ממליץ להתקרב לדיזל אוטומט הגיר יילך יותר מהר מפול טנק.

 

3. לגבי האוקטביה: אוטו אמין ונוח מאוד, אך עם ביטוח יקר להחריד עקב גניבות.

 

4.הצעה נוספת: אם היית יכול להתפשר על ידני, הייתי ממליץ בחום לבדוק סיאט טולדו TDI ידני. רכב מצויין אמין מאוד חזק מאוד וחסכוני מאוד.

 

5.לחבר שלי יש אוודי A4 98 TDI אוטומט. רכב מעולה וחזק. עבר כבר יותר מחצי מליון קילומטר עם אותו הגיר, הרבה כח זמין ואמין מאוד.

פורסם

רכב דיזל ישן - ממש לא מומלץ. את כל מה שתחסוך בתחנת הדלק תוציא במוסך - ויותר.

 

נכון שיש חריגים - אבל זה היוצא מן הכלל שאינו מעיד על הכלל.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

הבורה/טולדו/ אוקטביה הן אחיות.

מיוצרות ע"י אותו קונצרן, מבוססות על אותה פלטפורמה וחולקות את את אותם מכלולים (מנועים, גירים וכו'), כך לשלול את הבורה במקביל להמלצה על אוקטביה/טולדו פשוט לא הגיוני.

 

הן כולן אופציות ראויות בתנאים המבוקשים.

 

אני הייתי מוסיף את המגאן, ואם ידני אפשרי אז גם 307 וC4.

פורסם
מגיע עם גיר טיפטרוניק 5 הילוכים מצוין.

מצויין כשתקין. גיר מאוד (איך להגיד בעדינות?) רגיש. עדיף דגם ידני או אם כבר דיזל אוטומט אז גולף ונגזרותיו (לפחות נפוץ יותר). אבל אם אתה רוצה אמינות: רק גיר ידני בשנתונים האלו או מרצדס.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

פיאט פונטו לא באה בחשבון כי אני צריך רכב משפחתי יותר.

הבנתי שהפאסאט עם המנוע 130 כ"ס פחות מומלצת מכיוון שהיא שורפת את הגיר.

בכל אופן רציתי לדעת אם במנוע של ה-100 כ"ס הגיר הוא גם טיפטרוניק 5 הילוכים או לא?

וכמה באמת הן אוכלות דלק בבינעירוני?

פורסם
במקומך הייתי מחפש פיאט פונטו ידנית. בדיוק החיסכון שאתה צריך, בלי הביקורים התדירים במוסך של רכב דיזל בן 10.

 

יש גם פיאט פונטו דיזל ידנית, הבדל קטן בצריכת דלק לטובתה מהבנזין.

_____________________________

בשיפוצים

פורסם
זה כבר ענתיקה של 3000 ש"ח...אין ספייס דיזל (התכוונתי לספייס).

 

ענתיקה ענתיקה, אבל גם אם היית משלש את המחיר הנ"ל לא הייתי עוזב אותה. :-P

_____________________________

בשיפוצים

פורסם

קצת "מחוץ לקופסא" - חשבת אולי על טנדרון? נפח אחסון עצום, מבחר ענק בשוק המשומשות, צריכת דלק מעולה.

 

כן,רכב מסחרי הוא לא "יפה" כמו פרייבט, אבל מאוד מאוד שימושי.

 

עוד חיסרון (יש שיראו את זה כיתרון) הוא שאתה צריך לקחת בחשבון היעדר גיר אוטומט.

 

לשיקולך.

×
×
  • תוכן חדש...