Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שרשור פוליטי של אחרי/לפני/באמצע בחירות/מלחמות/שלום/חומוס בדמשק


roee

פוסטים מומלצים

  • תגובות 60.5 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • יבגניפ

    4907

  • SlowRide

    4771

  • פינדר

    3795

  • m3x7r3m3

    2926

היא תבטל את תמרורים 202, 207, 215 ודומיהם

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 58 דקות, DubelBoom כתב:

לא בא לך לעמוד בפקק? תתאם נסיעה עם מישהו.

 

עובד רק במקרה של אנשים שמגיעים ליעד אחד או קרוב, באותן שעות. רוב מי שעל הכביש לא נופל לקטגוריה הזאת, זה מעבר לאספקטים החברתיים של העסק ופגיעה בפרטיות.

  • אהבתי 2

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 43 דקות, RK כתב:

 

עובד רק במקרה של אנשים שמגיעים ליעד אחד או קרוב, באותן שעות. רוב מי שעל הכביש לא נופל לקטגוריה הזאת, זה מעבר לאספקטים החברתיים של העסק ופגיעה בפרטיות.

 

כביש זה ביקוש והיצע, רק שעד שאין אגרת כניסה לגוש דן, המחיר יקבע לפי המהירות. במקום לשלם יותר כדי להגיע מהר - ''תשלם'' בלסוע בשעה קצת פחות נוחה עם מישהו אחר, או עם עוד סיבוב קטן בדרך, או בתחבצ.

הפקקים לא יעלמו, זה פשוט לא יכול לקרות כי אז אנשים יחזרו לנהוג והפקק יחזור. אז צריך לתת תמריצים למי שמוכן לצאת מאזור הנוחות ולבחור באלטרנטיבות אחרות לנהוג לבד ברכב הפרטי. ושוב גם הורדה של מעט כלי רכב יכולה להקל מאד על הפקק, גם אם הוא לא נעלם לגמרי.

עריכה אחרונה על ידי DubelBoom
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, David32 כתב:

שטויות.

פשוט ככה.

 

אבל בסדר, כשזאת הדעה. זה מה שיש, יש כמה צעדים בדרך, ובסוף בסוף בסוף מקבלים קקה ומתנהגים כמו קקה.

דווקא מסכים פה עם עדי-אל.

כשאני כבר נוהג בשעות עומס בכבישים עם נתיב רב תפוסה אני רואה כמה נוהגים שם למרות שהם לבד. אין שיטת אכיפה מוצלחת לעסק הזה. עדיף שיהיה נתיב לאוטובוסים וזהו. עם מצלמה כל 200 מטר.

נתצ מהווה מכפיל כח. ברגע שאוטובוס מסיים מסלול בחצי או שליש מהזמן, אז התדירות של האוטובוסים עולה פי 2 או 3, גם בלי להוסיף אוטובוס אחד למערכת.

תדירות גבוהה היא מרכיב חשוב מאוד, כי לאנשים יותר "כואב" לחכות סתם בתחנה, מאשר לשבת באוטובוס שנוסע לאט. תחשבו על ההרגשה של לפספס אוטובוס של פעם בשעה, לעומת אוטובוס שמגיע כל עשר דקות.

״צדקתי בעבר, עדיין אני צודק, תמיד אני צודק.״

מ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 17 שעות, רוןS כתב:

המדינה מצמצמת את כיתות הכוננות.

צה"ל  "מפיק" לקחים.

אז מה עושים? לא יושנים על האף!

 

1. דואגים להקים כיתת כוננות בבניין, ברחוב ובשכונה (לכל אחת מהן קבוצת וואצפ - בשאיפה לשקטה ושגם עברה סינון ככה שלא יסתננו לתוכה אנשים שלא שייכים - בשאיפה שלא יכנסו תכנים פוליטיים לתוכה).

2. דואגים שלא רק בכיתת כוננות יהיו אנשים עם אקדחים אלא גם כאלה שיש להם הכשרות שונות - כיבוי אש, חובשים, אנשי מנהלה וכו'.

2א. כשאין מיליציה חוקית (צהל) אז דואגים להקים מילציה לא חוקית - כמובן אם העירייה הקימה מערך שתומך בכיתות כוננות בניין/רחוב/שכונה אז חובה שיהיה קשר לעירייה.

3. דואגים להשים (מה שהחוק מתיר) מצלמות בבניין שפועלות ושניתן להתחבר מרחוק.

4. דואגים להתקין מנעול על הדלת הראשית בבניין שאפשר לנעול מרחוק.

5. דואגים להתקין דלת גלילה על הכניסה לבניין, שניתן לסגור מרחוק.

6. דואגים שתהיה אבטחה שמסתובבת בשכונה כל הזמן (בשעות לא קבועות).

7. דואגים לאפשרות לנתק את המעלית מרחוק.

 

הטפטוף התחיל אז בקרוב הזרם יגיע, פה במרכז אין בסיסים ואין שום טנק או מסוק שאולי נמצאים בהיכון.

לפני 13 שעות, asix כתב:

אחרי זה אומרים שההסתה מגיעה מקפלן. ערוץ עם אנשים טיפשים.

Screenshot_20240530_085759_ynet.jpg

שיעשו השוואה כשיכנסו מהצפון 100K מחבלים, אולי זה יהיה בר השוואה...

  • מבאס 1
Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז השוטרים בכל מקרה אשמים 

 

מרגיש קצת לא רלוונטי בהינתן באירוע שהיה לנו בשביעי..

 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 שעות, יבגניפ כתב:

זו שאלה מרתקת בעייני, מה גורם למירי רגב להתנגד לנתצים.


מה אתה רציני? ענית לעצמך בהודעה לפני
 

לפני 18 שעות, יבגניפ כתב:

אגב מירי רגב - היא עכשיו במאבק חשוב שמלווה אותה נראה לי מאז תחילת הקדנציה הנוכחית: בחינה מחדש וביטול של נתצים ברחבי הארץ. פקקים, זיהום אוויר, תאונות דרכים והרוגים (וזה שישראל היא בערך המדינה היחידה במערב בה אין יותר שיפור בתחום הזה) - לא מעניין. מה זה מול פופוליזם זול, נכון? וגם ככה עוד מעט כולנו ניסה בשינקנסן מקריית שמונה לאילת.


מירי רגב מבטלת את כל מה שעשו לפניה, ובמיוחד אם זה מירב מיכאלי ועושה ההפך.
זה לא משנה אם מה שהיא מבטלת הוא טוב או רע, העיקר שלא יהיה וישארו רק דברים שמירי רגב עשתה. ביטלה נתצ"ים? מקסימום נפתח נתצ"ים מחדש ויגידו "מירי רגב פתחה נתצ"ים".

שמעתי שמירי רגב מחרבנת בעמידת ראש כי מירב מיכאלי עושה קקי בישיבה, ולמי ששואל אז לא, לא מפריע לה שנופל עליה קקי תוך כדי, העיקר שהיא עושה בדיוק הפוך ממירב מיכאלי.

עריכה אחרונה על ידי farkash7
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 שעות, יבגניפ כתב:

זו שאלה מרתקת בעייני, מה גורם למירי רגב להתנגד לנתצים.

 

לא רוצה לחזור לסיבוב נוסף בעד/נגד נת"צים כי זה ויכוח בין אלה שמשתמשים יום יום ברכב מול נוסעים באוטובוס.
אבל בין 60 ל-70% ישראלים מגיעים לעבודה ברכב מול בסביבות 15% באוטובוס ונת"צים רק מגדילים את הפקקים. זה כל החשבון של פוליטיקאי. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק אומר שהיא יכלה לעשות כמה דברים שהיו משפרים את המצב.

1. לעשות מפות קווים בכל תחנת רכבת במקום השיקוץ הנוכחי 

2. להגדיר בחוק - גובה של באמפר

3. תחנות אוטובוס נורמליות שאשכרה מגינות בכל מזג אוויר - אל תשאלו איך אני יודע מהי הנקודה היבשה בזמן גשם בדגם הנוכחי של התחנה הקיימת.

4. להכניס את אובר

5. לאשר שינוי מבנה ברכב (;

6. להעביר את התחנה המרכזית לצומת חולון

7. להאיץ את עבודות הרכבת התחתית בתל אביב ופרברים.

8. להאיץ את עבודות המסילות רכבת כבדה - המסילה המזרחית והמסילה הרביעית באיילון.

9. לפתוח לייבוא את שוק היבוא במקום מודל יבואן רשמי לסוכנויות יבוא.

 

 

הערת אגב - מספיק 2 הראשונים בשביל שיהיה אימפקט משמעותי בשביל שהיא תהיה דיבור קבוע וכמה היא בולדוזר. בלי שום צורך ביח"צ או תמונות לפרופיל או תמונות חלת מפתח..

  • אהבתי 1
Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, עדי-אל כתב:

אתה אוהב לענות תשובות ארוכות ולא בהחלט נכונות.

התשובה הנכונה היא שהיא בעד כל מה שרע ונגד מה שטוב 

וואו, איזו תשובה עניינית, מנומקת ומעשירה. אני יכול להבין את המשיכה שלך לגברת <3 

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הדבר הכי טוב שכל שר תחבורה יכול לעשות במצב הנוכחי, זה לתת למטרופולינים לנהל את התחבורה הציבורית לבד, בכל הרמות.

בשביל זה באמת לא צריך שום דבר, וזה רעיון שכבר קודם בכנסת הקודמת, ונעצר (יכול להיות שעוד בימי מיכאלי - לא זוכר).

 

  • אהבתי 4
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרעיון הזה רץ לפחות 15 שנים. תמיד יהיה שר תחבורה שלא ישחרר אפילו את הזכות למספר את תחנת האוטובוס.

 

@DareDevil רוב ההצעותֶשלך בלתי ישימות לחלוטין.

  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...