Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שרשור פוליטי של אחרי/לפני/באמצע בחירות/מלחמות/שלום/חומוס בדמשק


roee

פוסטים מומלצים

לפני 22 דקות, Gosser1860 כתב:

אין בעיה עם עצם ההפגנה. למה זה בסדר לחסום כביש?

זכות לחופש תנועה < הזכות להפגין?

אם אתה מביא אלפי אנשים למקום מסויים, סביר להניח שלא כולם יהיו על המדרכה.

אם זה במקום מספיק גדול כמו כיכר רבין, כנראה שלא יחסמו כבישים.

 

אבל לא זו הבעיה.

הבעיה היא המיקוד של השר לביטחון פנים, סליחה, ביטחון לאומי.

הרגע נכנס לתפקיד. יש כ״כ הרבה בעיות וצרות אמיתיות שהוא הבטיח לטפל בהן. וזו הבעיה הדחופה שלו? הפגנות השמאל?

זה מה שהוא משדר למשטרה ולמפכ״ל.

כתבתי כבר יותר מפעם אחת שהדמוקרטיה לא נעלמת ביום אחד.

בהתחלה יעצרו מפגינים כי עמדו על הכביש, אח״כ יגבילו את מס׳ המשתתפים ובסוף לא תהיה הפגנה בכלל.

״צדקתי בעבר, עדיין אני צודק, תמיד אני צודק.״

מ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 60.5 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • יבגניפ

    4907

  • SlowRide

    4772

  • פינדר

    3796

  • m3x7r3m3

    2926

לפני 1 דקה, פינדר כתב:

אם אתה מביא אלפי אנשים למקום מסויים, סביר להניח שלא כולם יהיו על המדרכה.

אם זה במקום מספיק גדול כמו כיכר רבין, כנראה שלא יחסמו כבישים.

אה, כיכר רבין זה בקטנה. חשבתי אתה מדבר חסימת כבישים סטייל כביש 20/כביש 4/מחלפים מרכזיים.

 

לפני 1 דקה, פינדר כתב:

אבל לא זו הבעיה.

הבעיה היא המיקוד של השר לביטחון פנים, סליחה, ביטחון לאומי.

הרגע נכנס לתפקיד. יש כ״כ הרבה בעיות וצרות אמיתיות שהוא הבטיח לטפל בהן. וזו הבעיה הדחופה שלו? הפגנות השמאל?

זה מה שהוא משדר למשטרה ולמפכ״ל.

כתבתי כבר יותר מפעם אחת שהדמוקרטיה לא נעלמת ביום אחד.

בהתחלה יעצרו מפגינים כי עמדו על הכביש, אח״כ יגבילו את מס׳ המשתתפים ובסוף לא תהיה הפגנה בכלל.

דווקא זה מעולה. האוויר מתחיל לצאת מהבלון.

במקום להעסק עם משילות הוא מתעסק עם משילות דמיקולו.

 

אני בטוח שחבר'ה שגרים בדרום ב"ש והסביבה עם כל אירוע הנשק/יריות בחתונות וכו' סופר מרוצים מזה שבן גביר מושל על "מלא מלא" בעיקר על שמאלנים. או החבובים החקלאים שגונבים ושורפים להם ציוד מתמלאים בתחושת ביטחון כשבנגביר מדבר על מכת"זיות בכל סוגי ההפגנות ללא הבדל דת/גזע/מין ומפלגה.

 

בדיחה.

בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 21 דקות, Night Driver כתב:

הדברים הם לא שחור ולבן.

 

חסמו כביש מעבר למה שאושר ברישיון ל 10 דקות לא נורא אבל סגרו את איילון לשעה דרוס אותם חופשי.

 

והפגנות אלימות או ללא רישיון פזר בכוח ומיד.

 

ולמען הסר ספק, זהות המפגינים ונושא ההפגנה לא משנים.

 

חייב לציין שרשיון להפגנה זה משהו שלא צריך. 

 

"על פי פקודת המשטרה בישראל, אין צורך לקבל אישור או רישיון על מנת לערוך הפגנה."

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון
לפני כשעה, פינדר כתב:

הפגנות, שהן זכות בסיסית בדמוקרטיה, בד״כ כוללות חסימת כבישים.

לא אמורים לעצור, בטח אם זו הפגנה ברשיון.

https://mobile.twitter.com/JoshBreiner/status/1612740714265284608

לא צריך לתת לאף אחד רישיון לחסום שום כביש.

להפגין שיפגינו חופשי כמובן

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנה, זה בדיוק התהליכים שאני מדבר עליהם.

מאבטחת שנראה לה הגיוני למנוע מאשה לעלות לרכבת עם חולצה שכתוב עליה ״קומי״ (תנועה פוליטית).

הפעם זה נגמר במנהל תחנה שהבין שזה לא הגיוני. עוד כמה חודשים, שנה, לא בטוח שיהיה מנהל שימנע את זה.

 

״צדקתי בעבר, עדיין אני צודק, תמיד אני צודק.״

מ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

תעשה לי טובה, באמת אבל.

יש עובדים תת רמה ברכבת. צריך לטפל בהם. אבל איזה "תהליכים" יש פה?

חסר אנשים שלוקחים פוליטיקה יותר מדי קשה?

 

  • אהבתי 2

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשמראים דוגמה הפוכה - זה אנקדוטלי ותפוח רקוב או איך שתרצו לקרוא לזה
אבל כאן זה "זיהוי תהליכים" 
שתו כוס מים קרים

  • אהבתי 2

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 שעות, MZN כתב:

חייב להבין מה האינטרס של ׳טאלנטים׳ כמוה לעשות את השוואה הגזענית הזאת? הרי כמה מחבלים יהודיים יש שצריך ׳להקל׳ עליהם?

 

מה ההבדל בעונש צריך להיות? 5 שנים? 10?

למה מדברים רק על רצח? מה עם עבירות תנועה? אולי צריך הנחה של חמישים אחוז בקנס ליהודי? כמובן הנחה גדולה יותר כמספר הילדים… מדינת רווחה אחרי הכל…

לא עברו 24 שעות וכבר יש לנו מקרה מעניין שמקשר את 2 המקרים שהבאתי, מזל שהוא יהודי צדיק :) 

https://www.ynet.co.il/news/article/hjc118accj#autoplay

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, Night Driver כתב:

 

 

חסמו כביש מעבר למה שאושר ברישיון ל 10 דקות לא נורא אבל סגרו את איילון לשעה דרוס אותם חופשי.

 אתה אומר את זה כי הם נכים?

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ובינתיים ניסיון לפיגוע דריסה בב״ש על ידי מישהו שלא אהב סטודטנים שהפגינו נגד השינויים המשפטיים שמקדמת הממשלה.

 

ושוב, כמו תמיד, הפונים לאלימות שייכים לקבוצה אחת ספציפית. ומשום מה זה לא מצביעי השמאל או המרכז ואפילו לא מצביעי ליברמן או בנט.

 

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, פינדר כתב:

כפיים לשרה רגב

image.thumb.png.130e1b21bde9629e3ce8ad09afeebdae.png

 

זה צד של נוסעה אוטובוס. עכשיו צריך לשמועה את הצד של נהג שעומד כל בוקר בפקק ליד נת"צ ריק.

לפני 4 שעות, Night Driver כתב:

כמה שאני לא סובל אותה פה נעשה לה עוול.

היא התכוונה שלא תהיה אכיפה גלויה כדי לא לעצור רכבים בכבישים העמוסים ממילא וליצור עומס נוסף. המשטרה הבינה שמתחילים ב 9.30 ואחר כך הבהירו להם שזו לא הכוונה אלא לאכיפה סמויה מהגשרים. זה שילוב של יכולת הסבר של רגב עם יכולת הבנה של המשטרה.

 

אני מניח שהיא התכוונה בדייק לזה, אחרת מה הטעם? אנשים שנוסעים קבוע יודעים אפה בדייק יש המשטרה ואפה אין. ונוסעים בהתאם. 

לפני 3 שעות, פינדר כתב:

הפגנות, שהן זכות בסיסית בדמוקרטיה, בד״כ כוללות חסימת כבישים.

לא אמורים לעצור, בטח אם זו הפגנה ברשיון.

https://mobile.twitter.com/JoshBreiner/status/1612740714265284608

 

הזכות הבסיסית של אחד מסתיימת במקום שבו מתחילה זכות בסיסית של אחר. ברישיון ישנם הגדרות מה מותר ומה אסור. אים רשיון מאפשר חסימת כביש לא מאמין שמשטרה תתערב.

לפני 12 דקות, MZN כתב:

לא עברו 24 שעות וכבר יש לנו מקרה מעניין שמקשר את 2 המקרים שהבאתי, מזל שהוא יהודי צדיק :) 

https://www.ynet.co.il/news/article/hjc118accj#autoplay

 

ימין קיצוני בארץ תמיד היה יותר רצחני משמאל קיצוני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 34 דקות, SlowRide כתב:

תעשה לי טובה, באמת אבל.

יש עובדים תת רמה ברכבת. צריך לטפל בהם. אבל איזה "תהליכים" יש פה?

חסר אנשים שלוקחים פוליטיקה יותר מדי קשה?

 

זה לא עובדים תת רמה של הרכבת.

אלו צעירים אחרי צבא, חלקם בוגרי יחידות קרביות, שעובדים באבטחה. שים לב שגם למאבטח זה היה נראה סביר לגמרי שאסור להיכנס עם החולצה הזו.

Just now, mikyl כתב:

ה צד של נוסעה אוטובוס. עכשיו צריך לשמועה את הצד של נהג שעומד כל בוקר בפקק ליד נת"צ ריק.

לנהג יש או אמורה להיות אופציה לעבור לתחבצ.

לאן יעבור מי שנוסע בתחבצ? יוסיף עוד רכב פרטי לפקק?

אתה לא מצליח להבין את התפקיד של הנתצ.

״צדקתי בעבר, עדיין אני צודק, תמיד אני צודק.״

מ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כבישים יוצרים פקקים. זה אקסיומה ידועה.

 

https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S0967070X18301720

 

Abstract

This paper examines the causal link between highway capacity and the volume of vehicle travel in US urban areas. Estimates from a dynamic panel model suggest that highway capacity expansion generates an exactly proportional increase in vehicle travel. Moreover, induced vehicle travel is expected to revert traffic speeds to pre-expansion levels in approximately five years. To address the simultaneous relationship between lane mileage and highway capacity, this paper develops an identification strategy to account for possible endogeneity bias. A set of instrumental variables measures the degree of influence that state delegations have had on key transportation committees in the US congress. The instruments strongly correlate with highway capacity and are plausibly exogenous, considering the idiosyncratic legislative process in the US. These findings cast doubt on the effectiveness of expanding highways to eliminate traffic congestion, as the speed-related benefits of new capacity tend to be short-lived

עריכה אחרונה על ידי garicho
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 32 דקות, mikyl כתב:

צד של נוסע אוטובוס. עכשיו צריך לשמוע את הצד של נהג שעומד כל בוקר בפקק ליד נת"צ ריק.

הצד של הנוסע מראה שיש השפעה גדולה על זמן הנסיעה באוטובוס - שזה בכלליות חלק מהתלונות על התח''צ בישראל.

הצד של הנהג לא רלוונטי.

  • אהבתי 1

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 דקות, פינדר כתב:

לנהג יש או אמורה להיות אופציה לעבור לתחבצ.

 

איזה אופציה? לנסוע שעה פלוס במקום 20/30 דקות? כביש זה משאב ציבורי משולם מהמסים שלנו. בעל הרכב משלם מסים על הרכב שאני לא מכיר בשום מדינה אחרת, מסים על כל תעשיית מכירה ותחזוקה של הרכבים, מיסי דלק. ואתה אומר לי תשאיר את האוטו וסע באוטובוס? כאשר זה ייקח לך פי 2 או יותר זמן? ונסיעה בו אם אין מקום פנוי מזכירה לי הסתערות ברמה או סיני בתוך נגמש? תודה. אז קודם שיהיה יותר קוים שיהיה אפשר להגיע לכל מקום בלי להחליף את האוטובוס, שהם ייסעו בתדירות סבירה, שזמן נסיעה יתקצר לפחות עד זמן נסיעה ברכב ואז נדבר עוד פעם.

לפני 6 דקות, פינדר כתב:

אתה לא מצליח להבין את התפקיד של הנתצ.

 

תפקידו של נת"צ הוא למרמר את החיים של נהגים ולהכריח אותם בכוח לעבור לתח"צ. כי זה יותר זול מלהוסיף קווים, אוטובוסים ולשלם שכר חולם לנהגי אוטובוס.  

  • רעיון גרוע 4
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...