Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4894 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום הוצע לי רכב מסוג סובארו B3 שנת 2009 RX מנוע 1.5 אוטומטית עם 30 אלף על הקילומטראז במחיר 55 אלף.

הרכב שמור וטופל בזמן. הרכב הנוכחי שלי הוא יונדאי אקסנט 2002 אוטומטי.

לפי דעתי ההצעה הזו טובה, אבל אני מתלבט בעיקר בגלל צריכת הדלק והביצועים שמקריאה באינטרנט הבנתי שלא עולים יותר מדי על הביצועים של היונדאי המאד צנועה והמבוגרת שלי. בנוסף לכך הבנתי שתא הנוסעים די אפרורי ומשעמם (שוב פעם, לא התקדמות כבירה מהיונדאי).

מצד שני, הבנתי שהסובארו מאד אמינה, מציעה תנוחת ישיבה נוחה ואיכות נסיעה גבוהה. בנוסף היא גם יותר גדולה ומרווחת מהיונדאי, שכן היא גם בקטגוריה יותר גבוהה.

אז חברים יקרים, מי שיוכל לעזור לי אשמח לשמוע את דעתו אם באמת כדאי לי להשקיע את הכסף ולהתקדם מיונדאי לסובארו.

אין צורך להציע אלטרנטיבות כי זו הצעה מזדמנת ואיני מעוניין בחיפוש רכבים אחרים.

תודה רבה מראש לכל מי שעוזר!

פורסם

תשמע זה תלוי מה אתה מחפש, היתה לי B3 2008 שנה וחצי,

צריכת דלק גבוהה מאוד יחסית למשפחתיות 1600,

אם אתה מחפש כח, אז אין לך מה להתקרב לרכב הזה יותר מדי, כבר מאוד (1.8 טון!)

הייתי נוסע את העליות של כרמיאל והאוטו לא היה זז!

על אמינות אין מה לדבר, שום בעיה בשנה וחצי שנסעתי בה.

בבחינת הגימור, הB3 1.5 ממש פשוטה ואפורה, ללא תוספות.

לסיכום, במקומך הייתי מחפש אלטרנטיבה אחרת, או אם B3 אז תשקיע עוד טיפה למנוע 2.0.

VW Polo 1.2 TSI

זה לא הגודל, זה הביצועים! :wink:

פורסם

קודם כל תודה רבה על התגובה!

זהו שאני לא מחפש כוח וביצועים, פשוט אני נוהג ביונדאי אקסנט כבר 10 שנים ונפלה עליי ההצעה הזו ואני מתלבט עד כמה היא כדאית, ובגלל זה אני מבקש דעות של אנשים שמבינים או שנהגו על הB3. אם אתה אומר שהיא לא סוחבת וממש פשוטה ואפורה, כנראה שבאמת עדיף לי להמשיך לנסוע על מה שיש לי.

בכל מקרה אשמח לשמוע כמה שיותר דעות.

פורסם

אם אתה מחפש כח, אז אין לך מה להתקרב לרכב הזה יותר מדי, כבר מאוד (1.8 טון!)

מאיפה הבאת את הנתון הזה?!

משקל עצמי של סובארו B3 האצ'בק 1.5 ליטר אוטומט - 1,265 קילוגרמים. זה יותר קל ממזדה 3 האצ'בק (1,277 קילוגרם) או קיה סיד האצ'בק (1,291 קילוגרם).

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
קודם כל תודה רבה על התגובה!

זהו שאני לא מחפש כוח וביצועים, פשוט אני נוהג ביונדאי אקסנט כבר 10 שנים ונפלה עליי ההצעה הזו ואני מתלבט עד כמה היא כדאית, ובגלל זה אני מבקש דעות של אנשים שמבינים או שנהגו על הB3. אם אתה אומר שהיא לא סוחבת וממש פשוטה ואפורה, כנראה שבאמת עדיף לי להמשיך לנסוע על מה שיש לי.

בכל מקרה אשמח לשמוע כמה שיותר דעות.

אני עם אקסנט 99 ידנית והייתה לנו במשפחה B3 2008 שיצא לי לנהוג עליה פה ושם בזמן שהאקסנט נחה.

שורה הכי תחתונה שיש? לא ממליץ לך לשדרג, ולא ממליץ על הנפילה הזאת שנקראת B3.

למה? נכתב 300 פעם בפורום וגם על ידי, תעשה חיפוש.

"איזה טעם זה?"

"פנקוטה"

"יאללה פנק אותה!"

פורסם
מאיפה הבאת את הנתון הזה?!

משקל עצמי של סובארו B3 האצ'בק 1.5 ליטר אוטומט - 1,265 קילוגרמים. זה יותר קל ממזדה 3 האצ'בק (1,277 קילוגרם) או קיה סיד האצ'בק (1,291 קילוגרם).

 

אחרי בדיקה שעשיתי שנית, כפי שאמרתי וזכרתי מהרשיון רכב שהיה לי, משקל כולל 1780 ק"ג

תוסיף לזה את המנוע 1500 105 כ"ס ובנוסף לגיר המעצבן שלו... תקבל תגובה איטית מאוד וכח חלש מאוד!

VW Polo 1.2 TSI

זה לא הגודל, זה הביצועים! :wink:

פורסם

לדעתי למרות שהביצועים עייפים תקבל רכב שקט ונוח יותר, מרווח יותר ונעים מאוד לנסיעה, דבר שבהרבה משפחתיות שעלו עליה בתחומים אחרים קשה למצוא.

אתה מקבל רכב חדש יחסית, לפי מה שאני מבין פרטי ומהדגם המאובזר יותר שנסע מעט במחיר דיי אטרקטיבי בו נמכרת מאזדה 3 פליטת ליסינג שעברה לא מעט.

 

אם ביצועים הם לא בראש מעינייך ואתה מסתדר עם מה שיש לאקסנט להציע אז אני לא חושב שתרגיש נסיגה גדולה בתחום הזה כשתעבור לסובארו. נסה להשכיר רכב כזה ולעשות בו שימוש יום-יומי בכדי לראות איך הוא מתמודד עם השגרה שלך.

פורסם
קרא את השרשור הזה. בדיוק בשבילך.

 

אגב , מה שכתב שם "אקסנט קופה" דווקא די חיובי על הסובארו.

 

בהצלחה

 

יהודה

 

הדבר היחיד שחיזקתי בשרשור ההוא, זה שאמרו שהרכב נוח לנסיעה ושקט, אבל בגדול הרכב הוא נפילה: הוא עגלה אמיתית + הצריכת דלק הזוועתית שלו עושה אותו קנייה לא כדאית בעליל.

אההה ובמשפחה שלנו יש עשרות שנים רכבי סובארו מלאונה 83, 87, אימפרזה 99, אימפרזה 2004, אימפרזה 2007, וB3 2008 שאחרי עשרות שנים של אחזקת סובארו, שברה את הרצף (וגב הגמל) והייתה נפילה, ועברנו לSX4, שהוא מומלץ בהרבה מן הסובארו.

"איזה טעם זה?"

"פנקוטה"

"יאללה פנק אותה!"

×
×
  • תוכן חדש...