Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4899 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אני מעוניין לרכוש רכב הנעה אחורית בתקציב של 10-15 אלף שקל.

לא אכפת לי מצריכת הדלק.

אכפת לי מהאמינות ומחירי חלקים זולים.

נכון לעכשיו אני מתלבט בין BMW 3 משנתונים 89-90 לבין אלפא 75 90'-92'.

יש לציין שהרכב יהיה משני ברב הזמן, ז"א, לא ינסע הרבה.

אשמח לשמוע כל דבר בנושא וגם כיוונים לעוד אופציות שאתם מוצאים לנכון במחיר הנ"ל.

ליום יום: Alfa Romeo 147 2.0 TS 2002 with 4 Koni & 30mm MAD lowering springs

לאישה: Alfa Romeo Mito Multiair 135HP 2014

לנשמה: Lancia Delta GTi.e 2.0 16v

פורסם
שלום,

אני מעוניין לרכוש רכב הנעה אחורית בתקציב של 10-15 אלף שקל.

לא אכפת לי מצריכת הדלק.

אכפת לי מהאמינות ומחירי חלקים זולים.

נכון לעכשיו אני מתלבט בין BMW 3 משנתונים 89-90 לבין אלפא 75 90'-92'.

יש לציין שהרכב יהיה משני ברב הזמן, ז"א, לא ינסע הרבה.

אשמח לשמוע כל דבר בנושא וגם כיוונים לעוד אופציות שאתם מוצאים לנכון במחיר הנ"ל.

 

דיברנו בטלפון כבר אבל אני יגיד עוד רכב ששכחתי לציין ,

 

פורד סיירה גיאה .

 

יריב .

פורסם

כל רכב ישן - הוא "אמין יחסית".

בין במוו לאלפא - במוו. אבל צריך לתת דעת לפי מצב רכב ספציפי.

 

מחיר חלפים - שני הרכבים בעתיים.

 

למה אתה רוצה רכב הנעה אחורית?

פורסם

לא בדיוק חניונים ריקים אבל דריפטים זה בטוח :twisted:

מה לגבי אלפא ג'וניור?

ליום יום: Alfa Romeo 147 2.0 TS 2002 with 4 Koni & 30mm MAD lowering springs

לאישה: Alfa Romeo Mito Multiair 135HP 2014

לנשמה: Lancia Delta GTi.e 2.0 16v

פורסם

בשביל דריפטים, לפחות ביבש, צריך לא מעט מומנט. נכון גם עם פחות מ-15 קג"מ אפשר לשבור אחיזה, אבל בשביל לשמור על הגלגלים מסתובבים צריך לפחות 20 קג"מ, רצוי יותר. היתרון הוא ל-BMW כי אפשר, טכנית, להחליף למנועי V8 בקלות יחסית.

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

פורסם
מה יש לא לרצות ברכב הנע(א)ה אחורית?

 

והוא גם ציין שזה רכב לפנאי, משמע דריפטים בחניונים ריקים :lol:

 

לדריפטים צריך לא רק הנעה אחורית...

 

והשאלה שלי רלוונטית ביותר - כי רכב הנעה אחורית לדריפטים חופשי הופך להנאה אחורית כשצריך לטפל בו :oops:

 

גילוי נאות : מבעלי אופל אומגה 2.5 הנעה אחורית 170 כ"ס :mm_wink:

פורסם

אם תצליח בתקציב הזה לרכוש BMW סדרה 3 עם מנוע 6 צלינדר אז היא תעשה את העבודה מצויין.

לרכוש 316 או 318 יהיה קצת מבאס כי הם מרגישות מעט כבדות על הבודי הזה.

לכן אם זה BMW מסדרה נמוכה VS אלפא אז הייתי בוחר באלפא.

הסיירה גם אופציה מעולה אבל הם מתחילות להיות נדירות מאוד, במיוחד עם גיר רגיל ומנוע בריא.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

תודה לכולם.

אעדכן כשתהיה בשורה.

:lol:

ליום יום: Alfa Romeo 147 2.0 TS 2002 with 4 Koni & 30mm MAD lowering springs

לאישה: Alfa Romeo Mito Multiair 135HP 2014

לנשמה: Lancia Delta GTi.e 2.0 16v

פורסם

E30 עם מנוע 2500 יכולה אולי להיכנס בתקציב ולהיות מתאימה לשימושים.

קח בחשבון דברים חשובים כמו תיבת הילוכים, דיפרנציאל וכו'.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

ביד 2 ישנה מודעה לפורד לסיירה עם מנוע N7A של RS2000 ב-15,000 ש"ח.

יכולה להיות הרפתקאה מעניינת... :wink:

כמובן, רק אם אתה בקטע של להתעסק עם האוטו...:-)

פורסם

ממליץ לך לקרוא את גיליון ספטמבר של מגזין "אוטו". יש שם כתבה שנכתבה ע"י חבר הפורום "קפטן אסטוניה- מלך האירוויזיון והמיאטות". הסיירה, הב.מ.וו, ועוד כמה דברים מעניינים נמצאים שם.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

חשוב רק לציין שרכב ב-15K כמעט בטוח לא יהיה רכב דריפטים ראוי. צריך להשקיע לפחות כפול בשביל להגיע לתוצאה טובה. לא חייבים מנוע מאוד חזק אם הרכב שוקל מעט, וחשוב לזכור שממילא מחליפים צמיגים אחוריים כך שבעיית עודף אחיזה היא משנית. מהניסיון שלי, אפשר לעשות דריפטים עד סוף הילוך שני גם עם רכב עם יחס הספק משקל של 100 כ"ס לטון, בתנאי ושאר המכלולים מתאימים (דיפ' מוגבל החלקה או נעול, למשל).

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

×
×
  • תוכן חדש...