Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התייעצות לגבי מצלמה לרכב


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4869 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מעוניין ליקנות את המצלמה הזאת

http://www.ebay.com/itm/Original-DOD...item25791868e1

 

 

 

השאלה היא

מה אתם אומרים עלייה?

איך אני יודע שזה { המוכר הזה, מוכר את המצלמה } באמת מקורי?

האם זאת באמת מצלמה טובה?

אני לא מצליח לזהות איזה כרטיס היא צריכה??

 

תודה רבה ושבוע טוב

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אוקיי,

זה הקישור המתאים

 

http://www.ebay.com/itm/Original-DOD-F900LHD-Car-Camcorder-with-Full-HD-1080P-30FPS-Ambarella-H-264-/160945432801?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item25791868e1

 

 

אמרו לי שזה יקר מאוד והמצלמה הזאץת נימכרת ב120$

מה הכוונה ל g-sensor

 

 

חוץ מיזה המליצו לי על המצלמה הזאת

http://www.ebay.com/itm/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=130827033803&catId=293&item=130827033803

פורסם

המחיר של ה900 יקר מאוד ביחס לתמורה,ושוב אומר שיש דגם חדש יותר.

 

הG-sensor בעצם יודע לזהות זעזוע ,ושומר על הקובץ שמתעד את המכה מה שיכול להועיל מאוד בתאונה רצינית.

 

מעבר לf500lhd תבדוק גם את הgs8000,איכות וידאו מצויינת (1080p) עם הg-sensor ו gps,וכבונוס היא גם קטנה מאוד ביחס ל900 ול500.

2004 C5 PK

CLIO 172 PH2 2003- SOLD

MEGANE RS 225 2008

 

פורסם

לגבי המצלמה ב 150$, איזה שימוש אתה מייעד לה?

אם השימוש הוא לצורך תיעודי נסיעה, אזי לא הבנתי מה ההגיון בלקנות מצלמה כזאת יקרה, כאשר אפשר לרכוש מצלמות מצוינות ב 1/4 ואפילו פחות מהסכום הנ"ל.

זה לא שהיא לא טובה, פשוט יש לה כישורי יתר לצורך סתם תיעודי נסיעה.

פורסם

F500lhd-

http://www.ebay.com/itm/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=310361071483

 

 

Gs8000-

http://www.ebay.com/itm/271126360638?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

 

 

ועוד אופציה מעניינת, אמנם רק 720p אבל יש שתי מצלמות,אחת קדימה (720p) ואחת קטנה אחורה (480),המחיר נמוך מאוד וממה שיצא לי לראות האיכות לא רעה בכלל!

אני כנראה אקנה אותה-

http://www.ebay.com/itm/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=160822490384

2004 C5 PK

CLIO 172 PH2 2003- SOLD

MEGANE RS 225 2008

 

פורסם

אהלן oria1199,

זו המצלמה שגם אני הזמנתי לפני כשלושה שבועות ועדיין לא קיבלתי. באתר הזה תוכל לקרוא יותר על המצלמה, תיכנס לפורום שם וחפש מצלמה שנקראת I1000. אני בעבודה כרגע והאתר הזה חסום כאן אז אני לא יכול לתת לך לינק ישיר.

באתר הזה תוכל לראות REVIEW וידאו שעשו עליה, פלוס יש שרשור ארוך עם תגובות של אנשים.

 

פורסם

היא לגמרי נראת כמו התמורה הכי טובה לשקל!

רק ההתקנה שלה נראת מסורבלת (העברת כבלים רבים) אבל בכל זאת (ובגלל שאני צריך לקנות 2) אני אקנה אותה כנראה.

אני מאוד אשמח אם תוכל לעדכן כשתקבל אותה + הסבר על ההתקנה :-)

2004 C5 PK

CLIO 172 PH2 2003- SOLD

MEGANE RS 225 2008

 

פורסם

ת'שמע, כל מצלמה תדרוש העברת כבל חשמל למצלמה שנמצאת על השמשה הקדמית, אפשר להעביר את הכבל גלוי מהמצת למצלמה או אם רוצים לעשות עבודה יפה יותר, לחבר מפצל לכבל חשמל אחרי הסוויץ', לשים את המפצל בתא כפפות למשל ולהעביר את כבל החשמל מהמצלמה, דרך הקורה בצד הרכב ולתוך תא הכפפות, כך הכבל יהיה מוסתר והמצלמה תקבל חשמל רק כאשר אתה פותח את הסוויץ' ותכבה כאשר אתה סוגר את הסוויץ'.

כאשר אני אקבל את המצלמה אני אעדכן..

 

פורסם
לגבי המצלמה ב 150$, איזה שימוש אתה מייעד לה?

אם השימוש הוא לצורך תיעודי נסיעה, אזי לא הבנתי מה ההגיון בלקנות מצלמה כזאת יקרה, כאשר אפשר לרכוש מצלמות מצוינות ב 1/4 ואפילו פחות מהסכום הנ"ל.

זה לא שהיא לא טובה, פשוט יש לה כישורי יתר לצורך סתם תיעודי נסיעה.

 

 

 

המצלמה מיועדת לתיעוד נסיעה לא יותר מיזה, חשוב לי שיראו מצויין, ואפשרי ליראות לוחיות רישוי בזמן נסיעה

אופציה נחמדה יוצר זה שיהיה אפשר לצלם בלילה את הנסיעה, אבל שיראו משהו, ולא מסך שחור

פורסם

אז היום קיבלתי את המצלמה הזו (מתנה ליום הבוחר שיהיה לי זמן להתקין אותה ברכב). עשיתי לה כמה בדיקות בבית, בינתיים נראה בסדר. בדקתי לה את גרסאת ה FIRMWARE, מקריאה בפורומים יש כמה גרסאות FIRMWARE, האחרון הוא כנראה 20121217 וזה באמת מה שקיבלתי.

 

מחר אני אתקין אותה, אני אשתדל לפתוח פוסט שמראה STEP BY STEP איך לחבר אותה למצת הרכב מבלי שיראו את החוטים.

 


×
×
  • תוכן חדש...