Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4907 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב, זאת כבר שאלה של ייאוש..

לאחרונה החלטתי שאני רוצה לרכוש רכב(זה משהו שחשבתי שלא יקרה בשנתיים הקרובות לפחות) לכן לא התעניינתי ולא הפכתי למבין גדול ברכבים מה טוב מה רע ואיזה רכב הוא הכי כדאי.

בסופו של דבר אחרי שההורים שלי מאוד רצו לעזור לי לקנות פורד פיאסטה חדשה או סיאט איביזה חדשה, אני ננעלתי על דגמי הפג'ו CC, אני לא יודע להגיד בדיוק למה, אבל אני פשוט מאוד רוצה אותה.

אחרי שהחלטתי שברצוני ללכת על ה207 CCׁ שנת 2009, שמצאתי במקרה אצל חבר של חבר שאפילו לא תכנן למכור אותה, סגרתי איתה מחיר קצת גבוה משל האופציות האחרות, אבל עדיין מבחינתי זה השיא.

ההורים שלי לא סובלים את הרכב, "הוא קבריולט", "הוא אוכל מלא דלק", "אתה לא תצליח להחזיק אותו", "זאת דגם דפוק, בדקנו".

אני כבר לא מצליח להבין מה אמת ומה שקר,

אז בבקשה מי שיכול להעיר את עיני, הרכב הזה טוב? יש בעיות בדגם? בפג'ו בכלל? הוא אוכל דלק?(מנוע 1600)

משהו שצריך לדעת לפני שאני מבצע את הקנייה?

 

תודה מראש לכולם.

פורסם

בוא נגיד שאם אתה יכול להתחרט עדיף לך..אני לא יודע ספציפית על הדגם הזה.. אני רק יודע שבכללי פיג'ו לא כל כך מומלץ.. דיי הרבה בעיות גיר!

מקווה שעזרתי.

פורסם

קודם כל תודה, אבל האמת שאת המשפט הזה כבר שמעתי..קצת כללי מדי לטעמי..

מישהו יכול לעזור? אולי בצורה יותר ספציפית?

פורסם
בוא נגיד שאם אתה יכול להתחרט עדיף לך..אני לא יודע ספציפית על הדגם הזה.. אני רק יודע שבכללי פיג'ו לא כל כך מומלץ.. דיי הרבה בעיות גיר!

מקווה שעזרתי.

די מספיק עם תשובות ששוות שקל ועשרה.

פורסם

בקצרה,

 

יתרונות- פוזה, תמורה טובה לשקל, מאובזרת יחסית ואיכות חומרים גבוה.

חסרונות- לי הייתה 206CC עם נתונים מדהימים ובכל זאת כל שבוע במוסך עם משהו אחר עם דגש על בעיות גיר וחשמל,

סחירות נמוכה בלשון המעטה וירידת ערך גבוה (שלא תעז לשלם על רכב שכזה מחירון, בטח לא על שנתון מתקדם), צריכת דלק סבירה (ב-206CC עם אותו המנוע היה סביב ה-1 ל-9). ממליץ לבדוק עלויות ביטוח- מעבר לזה עלויות האחזקה לא יהיו רחוקות מ-207 רגילה.

Lexus CT200H

פורסם
בוא נגיד שאם אתה יכול להתחרט עדיף לך..אני לא יודע ספציפית על הדגם הזה.. אני רק יודע שבכללי פיג'ו לא כל כך מומלץ.. דיי הרבה בעיות גיר!

מקווה שעזרתי.

 

ממליץ למנהלים לתת התראה למגיב הנ"ל שאין לו מושג קלוש על הרכב שפותח השירשור מבקש חוות דעת עליו, אבל הוא אינו מהסס לכתוב את דברי ההבל שלו בכל פעם מחדש.

ילדון תעשה טובה לך תכתוב את דברי החוכמה שלך בפורום אחר.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
בקצרה,

 

יתרונות- פוזה, תמורה טובה לשקל, מאובזרת יחסית ואיכות חומרים גבוה.

חסרונות- לי הייתה 206CC עם נתונים מדהימים ובכל זאת כל שבוע במוסך עם משהו אחר עם דגש על בעיות גיר וחשמל,

סחירות נמוכה בלשון המעטה וירידת ערך גבוה (שלא תעז לשלם על רכב שכזה מחירון, בטח לא על שנתון מתקדם), צריכת דלק סבירה (ב-206CC עם אותו המנוע היה סביב ה-1 ל-9). ממליץ לבדוק עלויות ביטוח- מעבר לזה עלויות האחזקה לא יהיו רחוקות מ-207 רגילה.

 

תשובה מפורטת מאוד, תודה רבה בחור..

אם למישהו יש משהו להוסיף אני אשמח לשמוע..

פורסם
ממליץ למנהלים לתת התראה למגיב הנ"ל שאין לו מושג קלוש על הרכב שפותח השירשור מבקש חוות דעת עליו, אבל הוא אינו מהסס לכתוב את דברי ההבל שלו בכל פעם מחדש.

ילדון תעשה טובה לך תכתוב את דברי החוכמה שלך בפורום אחר.

+1

הבחור הצעיר משמיץ ללא כל ידע אמיתי או נימוק..

פורסם
צריכת דלק סבירה (ב-206CC עם אותו המנוע היה סביב ה-1 ל-9).

 

המנוע ב-207 שונה מזה של ה-206, מדובר במנוע VTi פרי פיתוח משותף עם BMW (שמשמש אותם במיני).

פורסם
המנוע ב-207 שונה מזה של ה-206, מדובר במנוע VTi פרי פיתוח משותף עם BMW (שמשמש אותם במיני).

 

ובמה זה מתבטא?

פורסם
המנוע ב-207 שונה מזה של ה-206, מדובר במנוע VTi פרי פיתוח משותף עם BMW (שמשמש אותם במיני).

 

אם כך אני מתנצל. בכל אופן ממליץ לבדוק בשבע עיניים את נושא הגיר (בהנחה ועדיין מדובר בAL4 הידוע לשמצה),

כמו כן לבדוק מערכות חשמל, פתיחה וסגירה של הגג ואפילו (כן כן , לא להתבייש) לשפוך דלי של מים על הרכב ולבדוק

היטב שאין נזילות לתוך תא הנוסעים- נזילות כאלו יכולות להיות יקרות להחריד.

Lexus CT200H

פורסם
אם כך אני מתנצל. בכל אופן ממליץ לבדוק בשבע עיניים את נושא הגיר (בהנחה ועדיין מדובר בAL4 הידוע לשמצה),

כמו כן לבדוק מערכות חשמל, פתיחה וסגירה של הגג ואפילו (כן כן , לא להתבייש) לשפוך דלי של מים על הרכב ולבדוק

היטב שאין נזילות לתוך תא הנוסעים- נזילות כאלו יכולות להיות יקרות להחריד.

 

 

תוכל לפרט לגבי al4? מה זה בכלל? ואיך אוכל לדעת מראש אם זה קיים?

×
×
  • תוכן חדש...