Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4910 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ובמה זה מתבטא?

 

מנוע מודרני יותר, שככל הנראה יהיה חסכוני, חזק וגמיש מקודמו שנמצא ב-206.

אבל ההשוואה ל-206 היא לא נכונה מלכתחילה, קח אותה בערבון מוגבל כי אחרי הכל מדובר ברכבים שונים.

פורסם
ממליץ למנהלים לתת התראה למגיב הנ"ל שאין לו מושג קלוש על הרכב שפותח השירשור מבקש חוות דעת עליו, אבל הוא אינו מהסס לכתוב את דברי ההבל שלו בכל פעם מחדש.

ילדון תעשה טובה לך תכתוב את דברי החוכמה שלך בפורום אחר.

נשמה שלייי.. אני מדבר מידע כפרה! אני בסך הכל מנסה לעזור לבן אדם שלא ייפול עם הרכב הזה.. כי כל החברות האלה..הם חברות לא טובות..שעושות דיי הרבה בעיות!! ואם באלך להמשיך להתווכח על ידע ברכבים וכד' בוא לפרטי!!

פורסם

אח שלי.. לך תשאל כל מוסכניק על פיג'ו ותראה מה הוא יגיד לך..אז אל תגיד לי מדבר ללא ידע..כי אני טיפה יותר מבין ממך..ואיך אמרתי לחבר שלך.. אם באלך להתווכח על ידע ברכבים וכד' בוא לפרטי!

פורסם

תגובות שלא יאמנו...

בגדול ה207 כמו קודמתה ה206 היא רכב יחסית זול לפשוט לתחזוקה. הגיר הוא אכן ה al4 הגיר האוטומטי לבית פיג'ו סיטרואן. גיר ותיק שמשמש את הרכבים כבר מסוף שנות ה90.

כמו לכל גיר אוטומטי גם לו יש בעיות, לרוב לא יקרות לטיפול לעומת הdsg של ואג למשל.

קח את הרכב למוסך מתמחה לבדיקת הגיר.

תקפיד על בדיקת הגג ונזילות.

ומחירון משלמים רק על אקזמפלר מושלם ולא פחות.

ירידת הערך בפיג'ו פחות נוראית ממה שנהוג לחשוב.

אם תרצה חוות דעת מבעלי רכבים דומים ממליץ לשאול גם בפורום psi, יש שם מספר אנשים עם cc.

בנוסף תרים טלפון למוסך גבע בתל אביב או לאורן שירותי רכב בחולון וקבל חוות דעת אמיתית ממקצוענים שמכירים את הדגם מכל כיוון אפשרי.

בהצלחה.

פורסם

אני לא מכיר את הרכב ספציפית והפג'ו האחרונה שהיתה לי היא 205 (אין עליה!!).

אני יכול לאמר על השמועות - תשאל את אותו אחד שמשמיץ אם יש לו או אין לו נסיון על הרכב . בלא מעט פעמים יתברר שהוא שמע ממישהו שיש לו דוד שלשכן שלו פעם לפני 4 שנים היתה בעיה עם הגיר.

 

אותי הפחידו באותה צורה עם הרנו מגאן - "יש לה כפתור שעף החוצה ואז אי אפשר לכבות את הרכב / היא פתאום נכבת / היא מתעוררת בבוקר ומחליטה ללכת במקומך לעבודה (הלוואי)" ועוד אלף ואחת המצאות.

הגיר פשוט גיר חכם שלומד אותך, כשמתרגלים אליו הוא אפילו נחמד, תנהג בעדינות ואל תתעסק בחשמל וכך תקטין את הסיכוי לבעיות. מה שכן, אני קצת חושש מהגג הנפתח במיוחד שהוא חשמלי, אני בספק גדול לגבי אמינותו והייתי מחפש בכח עד שהייתי מוצא אנשים שרכשו את הרכב ויש להם נסיון טוב / רע ולא מאנשים שיגידו לך שהוא "יפתח ולא יסגר דווקא באמצע יום גשום / יפתח מעצמו" למרות שלא מכירים את הרכב.

 

אני בכל אופן הייתי מוותר עליו - פוזה אפשר למצא ברכבים אחרים ורצוי מרכבים נפוצים על הכביש בהיבט של שנתונים.

ניסיתי, גיליתי, קניתי ונהנה - רנו מגאן !

כשחושבים מחוץ לקופסא, לעיתים מופתעים - שברולט קרוז 2011!

×
×
  • תוכן חדש...