Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4926 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא יודע אם יש להם גישה אבל אני מאמין שכן, כי הרי הם לא רושמים כמה ק"מ הרבה עבר בטסט השנתי להנאתם, אני מאמין שזה נכנס למאגר כלשהו של משרד הרישוי בכדי למנוע הונאות.

 

אבל אל תתפוס אותי במילה.

מפתח אפליקציית פרטי רכב

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.OMApp.rechev

פורסם
כל אותם "אימותי סיפורים", תמיד מעלים בי חיוך קטן :).

 

כל מה שצריך לעשות, זה להקדיש דקה וחצי, כדי להסתכל ברישיון וזהו! מופיע שם אדם אחר או בכלל חברה? פשוט ממשיכים הלאה.

 

אפשר לשאול למה? לדעתך אם מופיע שם של אדם אחר אז מדובר בהכרח בסוחר רכב?

את טעם נרכש,את כמו בירה,כמו סיגריות,כמו קפה.

פורסם

לא בהכרח, אבל אני מאלו שמעדיפים לקחת צעד אחורה ולא "לאכול סרטים" ולהתחיל לתחקר את הבן אדם. כבר קרה לי שקניתי מכונית של מישהי, שאחיה מכר לי.

 

כל התחקור של "מה אתה עושה לפרנסתך?", "מה הקשר שלך לבעל המכונית?" וכו"...פשוט לא מעניינים אותי, הרישיון מספר לי כל מה שאני רוצה לדעת.

 

אני תמיד שואל בטלפון, אם המכונית רשומה על שם האדם שאיתו אני משוחח וכבר קרה לי שלמרות מה שנאמר לי, כשבאתי ראיתי דברים אחרים. קורה, ממשיכים הלאה.

פורסם
הרכב על שם אדם אחר - חברה בע"מ.

אפשר לשנות קילומטרז', להסתיר תאונות, לא לעשות טיפולים...

 

הבנאדם לא אמין, אי אפשר לדעת מה הוא מסתיר.

 

אתם באמת חושבים שאני מגזים?

 

לשאלתך האם האיש רמאי - כן. נהג עם עבר תחבורתי עשיר שייך לקטגוריה של אנשים הגונים לדעתך?

לשופט היה קושי ראייתי, אתה רוצה לעשות עסקה עם קלוד איזק 2 בפוטנציה?

אם יש חשד שהוא מעורב בפלילים, אתה עלול למצוא את עצמך קורבן של טעות בזיהוי כשתנהג ברכב הזה, ואז תבין שהעסקה לא היתה שווה. לך תדע במה הרכב היה מעורב, תעבורה / פלילים, לך תדע מי מחפש את הבעלים שלו. אתה לא יכול לדעת.

עצתי, אל תתקרב לאנשים שלא נראים לך.

si vis pacem, para bellum

פורסם

אף פעם לא מבין את האנשים שמתעניינים יותר במוכר מאשר ברכב.

מה זה משנה במה הוא עובד, איזה בעיות יש לו בבנק או אם הוא רוסי?

רכב קונים ככה:

 

1) מוצאים את הרכב ביד2

2) מתקשרים לאמת את פרטי הרכב (קמ, יד, צבע, אבזור, תאונות..)

3) הולכים לראות את הרכב

4) לוקחים לבדיקה במכון\מוסך מוכר

5) מעבירים בעלות

 

אתה רואה שם שלב ביניים שאומר שצריך לעשות בדיקת אבהות או בדיקת תעודת יושר?

כל השטויות שאתה כתבת על הרקע\עבר שלו לא מעניין את הסבתא של אף אחד. הרכב תקין? מחיר טוב? תקנה.

אל תשתמש בעברו המפוקפק בשביל להצדיק אי-רכישה של רכב טוב בהזדמנות טובה, 10 דקות אחרי העברת הבעלות אתם בכל מקרה מסננים אחד את השני בטלפון.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
כל אותם "אימותי סיפורים", תמיד מעלים בי חיוך קטן :).

 

כל מה שצריך לעשות, זה להקדיש דקה וחצי, כדי להסתכל ברישיון וזהו! מופיע שם אדם אחר או בכלל חברה? פשוט ממשיכים הלאה.

 

+1 מבחינתי זה כלל אצבע.

 

אני תמיד שואל בטלפון אם הרכב רשום על שמו של המוכר, אם לא אז אני הולך לראות את הרכב רק במידה וההעברת בעלות מתבצעת מול הבעלים עצמי ולא מול מיופה כח.

 

גם כאשר מכרתי את האוטו של אחותי ציינתי למתעניינים בטלפון (גם לכאלה שלא שאלו) שהאוטו רשום בבעלותה, אפשר לראות שזה אותו שם משפחה ושהעברת הבעלות תתבצע רק מולה.

VW Golf GTI 2006 Manual

פורסם

חברים, הבדיחות הציניות שלכם באמת מעולות, יש פה כמה כשרונות שאמליץ עליהם לתוכניות הרדיו של שלוש לפנות בוקר. לאלו שעזרו בעצות אמיתיות, תודה.

דבר נוסף לכל הטמבלים שלא מבינים כי גיליתי את הדברים הללו מפייסבוק, רשם החברות ואתר בית המשפט בעשרים דקות, כשאתם רואים האח הגדול בטלוויזיה, אתם מסתכלים במראה.

שיהיה לכם כיף ותמשיכו לכתוב טוקבקים בynet.

×
×
  • תוכן חדש...