Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יעוץ - פיאט בראבו 2000 1600 S.X ידני.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4950 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רכב יד 7, שנת 2000, 1600 סמ"ק, דגם S.X, ידני, זה 2 דלתות.

טוען שהוחלף רדיאטור לפני שנה, כמו כן הוחלף גם מדחס למזגן, האוטו במצב מכני טוב לטענתנו, האוטו עבר טיפול.

ספר טיפולים אין, אך יש קבלות. מזגן לטענתו יש על קור, חום אין, הוא קנה את הרכב באותה תקופה גם ללא חום.

מחיר האוטו הוא 5 אלף ש"ח.

 

מה לדעתכם אני צריך לבדוק כשאני קונה את הרכב?

האם אני צריך להירתע מכך שאין חום ברכב? אין לי בעיה לנסוע על קירור בהפשרת אדים ולהתלבש חמים, רק חשוב לי שלא תהיה חלילה בעיה שתגרור לבעיה, כי אני לא כזה בקיא בתחום הרכב.

איך הרכב הזה בכללי? התקציב שלי לא גבוהה כל כך, ואני צריך רכב לתקופה הקרובה.

לרכב גם יש טסט לכמה חודשים טובים, ובתמונות מצבו הקוסמטי נראה טוב.

 

אשמח לפרטים על הרכב, הערות וכדומה. (שוב, אין לי נסיון כל כך בתחום הרכב, ולכן אני מתייעץ איתכם.)

 

ערב טוב.

פורסם

אם החליף רדיאטור ולא דאג להחליף גם את מערכת המים החמים שדואגת לחום כשקר ז"א נבהל מהסכום.

 

בדרך כלל לתקן שהחום באוטו יעבוד עולה לא מעט,כמה מאות טובות..5000 לאוטו כזה לא ממש מציאה.

VOLVO 740 2.0 1988 since 2002

CITROEN C-3 PICASO-2011 since 2011

CHEVROLET CAVALIER 2.2 1996 SINCE 2013

SKODA FABIA SPORT 2011 SINCE 2013

פורסם

בדרך כלל מבטלים את החימום בגלל נזילת מים מרדיאטור חימום פנימי, שנמצא לרוב בתוך הדשבורד. החלפה כזו, מן הסתם, מחייבת פירוק והוצאה של כל הדשבורד, טיפול שעולה הרבה מאוד כסף במוסך.

כשסותמים את הצינורות שמובילים לרדיאטור חימום, למעשה מבטלים מעגל זרימה נוסף במערכת קירור.

עד כמה זה פוגע ביכולת הקירור של הדגם הזה של פיאט אני לא יודע, אך לא מעט רכבים מדגמים אחרים נוסעים כך שנים.

 

לדעתי, לא זה מה שאמור להטריד אותך, ותתמקד בדברים אחרים ברכב.

×
×
  • תוכן חדש...