Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4955 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סלקום עלו לי על העצבים והחלטתי והגיע העת להיפרד.

כיום אני ואשתי במסלול בלי הגבלה, כאשר לי יש שני מכשירים עם אותו מספר וכן טאבלט עם 2 מסלול של 2 ג'יגה במהירות הכי גבוהה.

שמתי לב שאני לא מנצל אפילו ג'יגה, לכן אין משמעות למסלול יעודי.

בקיצור. מחפש איפה יש גלישה מהירה ומסלול של 3 מכשירים ב270 שקל.

רצוי שלא יהיה על תשתית של פלאפון בגלל שמכשירים שלי לא לגמרי תואמים תדרים.

פתאום אורנג' הפסיקו להציע את זה וגם לא ראיתי שום דבר דומה בגולן.

מי עוד מומלץ בדגש לשלישה במהירות סבירה ולא פלאפון?

פורסם

עפ הכותרת המטעה אני ממליץ לעבור לארהב

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

יש בגולן עכשיו מבצע. מי שמנייד מספר משלם על החבילה "ללא הגבלה" שלהם 50 ש"ח לחודש.

אחרי חצי שנה זה עולה חזרה ל- 100 ש"ח.

בכל מקרה אני דיי מרוצה מהם.

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

פורסם

רמי לוי לא רלוונטי לך כי זה תשתית פלאפון.

התשובה כפי שנכתב - גולן תקשורת, כבונוס הגלישה שלהם (לפחות היתה לפני כחודשיים) מהירה מאד.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

כדי לענות לך תשובה מלאה צריך כמה פרטים נוספים:

 

- מאיפה המכישירים? (קנית לבד? או שאתה משלם לסלקום כל חודש?)

 

לגבי הטאבלט, החברות החדשות לא מציעות למיטב ידעתי חבילות שהם רק גלישה , אז ככה שיש שלוש אפשריות:

1. לקחת לו חבילה מהחברות הגדולות של גלישה בלבד.

2. לקחת לו תוכנית אם שיחות בחברות החדשות ולא לנצל אותה.

3. לוותר על חבילה יעודית בישבילו, ולגלוש דרכו או דרך WIFI או בעזרת "רכיבה" על האינטרנט של אחד המכשירים האחרים.

 

לגבי הרשתות,

כיום הרשת הכי מהירה היא של פלאפון, שתי החברות האחרות דיי רחוקות ממנה, כך שאם אתה שולל את פלאפון על הסף בגלל תאימות, אתה לא תחווה שיפור לטובה בגלישה, אולי אפילו לרעה כי הרשת של אורנג' מאד מיושנת.

 

אתה בטוח שהטלפונים שלך לא תואמים לרשת של פלאפון?

בלוג קרינה חשוב! [URL]http://terrorkrina.blogspot.ie/[/URL] :lol:

פורסם

הוא אמר שיש לו מספר אחד על 2 מכשירים (ככה אני הבנתי), גולן והוט לא רלוונטים.

 

לא חושב שצריכה להיות לך בעיה עם פלאפון, אני עם מכשיר שלא אמור לתמוך בפלאפון ועבד שם מעולה.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

שלושה כרטיסי SIM של הוט בתוכנית 89 ש"ח לחודש יעלו 277 ש"ח לחודש כולל שיחות והודעות בארץ ללא הגבלה ו-3 ג"ב גלישה לכל קו. הנסיון שלי (בעיקר באזור חיפה) הוא שאין שום בעיה עם מכשירי 2100 מה"צ בלבד, אם אתה מסתובב באזורים לא מיושבים, בעיקר בנגב, עלולה להיות לך בעית כיסוי. כמוכן, אם צריכת זמן האויר של קו מסויים היא פחות מ-800-900 דקות\הודעות עדיפה תוכנית ה-10 אג' לדקה - אני מבין שהטלפונים לא משמשים לגלישה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...