Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4946 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 93
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

רגע קובי, עכשיו בילבלת אותי לגמריי, יש באמת גם דגם עם C ? הדגם עם ה-C בהתחלה לפניי הR הוא מזויף למעשה או שזה דגם שונה/אחר שאינו מתאים לרכב/מנוע שלי בכלל?

בכל אופן אני מבין שה-43 עדיף בתנאיי הארץ על פניי ה-45 ,נכון?

אין כמו קמארו עצבנית

פורסם

קובי ,כרגע הסתכלתי באתר של חברת ACDELCO בקטלוג חלפים ושם מצוין שהדגם שמתאים למנוע שלי הוא CR45TS (עם C בהתחלה)

אין כמו קמארו עצבנית

פורסם
הוא שונה

קיצור R43ts

מתאים יותר

 

אוקיי ,אני אנסה מחר להשיג את הדגם הספציפי הזה.

אין כמו קמארו עצבנית

פורסם
הוא שונה

קיצור R43ts

מתאים יותר

 

קובי, ביקרתי היום בכמה חנויות חלפים אך לצערי לא הצלחתי להשיג את הדגם הזה בשום מקום, בכל החנויות נתקלתי באותה תשובה של המוכר שלטענתו "לא קיים דגם כזה בכלל וגם אם קיים הוא לא מתאים לרכב שלך, המצת שכן מתאים(בדק בקטלוג של ACDELCO) הוא CR45TS או אם אתה ממש מתעקש אתה יכול לשים גם את CR43TS ".מה עושים,היכן כן ניתן להשיג בוודאות את הדגם הספציפי שהמלצת לי עליו?

אגב הוצאתי מצת אחד מהרכב שלי והדגם שהיה הוא CR43TS .

אין כמו קמארו עצבנית

פורסם

אתה יכול להרכיב גם את ה cr43. אם אתה לא מוצא

ההבדל הוא ש CR זאת סידרה מסחרית פחות טובה מ ה R43

בחלק מהמנועים עם קומפרסיה גבוהה הם קצת זייפו , מניח שהדרגות חום קצת שונות .

בקטלוג של Ac delco רשום לרכב של R45

ה R43 עובד יותר טוב על המנועים הללו .

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם

אוקיי סבבה,ה-CR43TS כבר הרבה יותר נפוצים בחנויות החלפים.

קובי,מנסיונך החלפת המצתים במנוע הזה מתבצעת מלמטה(על הליפט), נכון?

אין כמו קמארו עצבנית

פורסם

אוקיי הבנתי,אני כבר אסתדר,ביום שישי אני אמשיך את הטיפול שכבר התחלתי ואחליף גם את המצתים והפילטר דלק.

קובי, ידוע לך במקרה אם ניתן להשיג בארץ סט חוטיי הצתה עבים אייכותיים(לא 7 מ"מ כמו המקוריים של AC DELCO )או רק דרך איביי/סמיט רייסינג?

אין כמו קמארו עצבנית

פורסם
אתה יכול להרכיב גם את ה cr43. אם אתה לא מוצא

ההבדל הוא ש CR זאת סידרה מסחרית פחות טובה מ ה R43

בחלק מהמנועים עם קומפרסיה גבוהה הם קצת זייפו , מניח שהדרגות חום קצת שונות .

בקטלוג של Ac delco רשום לרכב של R45

ה R43 עובד יותר טוב על המנועים הללו .

 

קובי, נאמר לי באחת מחנויות החלפים שההבדל היחידי שנמצא בין ה-cr לבין ה-r הוא באורך ההברגה בלבד(המרווח של האלקטרודה זהה בשניי הדגמים)וממש אין שום בעיה לשים את אחד משניי הדגמים הללו במנוע כשלי (V8 TBI 305), נשמע לך נכון מה שהמוכר טוען?

אין כמו קמארו עצבנית

פורסם
קובי, נאמר לי באחת מחנויות החלפים שההבדל היחידי שנמצא בין ה-cr לבין ה-r הוא באורך ההברגה בלבד

 

ההבדל הוא בוודאות לא באורך התבריג. מצאתי ברשת את ההסבר הבא לקוד של מצתי AC Delco:

 

R - Resistor



4- 14mm thread


3- heat range

LT - Long reach, .715" (18.16 mm), Tapered Seat

T - Tapered Seat Shell Design

TS - Tapered seat with extended tip

LTS is a long reach tapered seat plug with a extended tip.

 

TS it a tapered seat plug with a extended tip.

 

 

מכאן שהן הגיאומטריה והן קצב פיזור החום של R43TS ושל CR43TS זהים.

ככל הזכור לי ה-C נוסף בשלב מסוים (סוף שנות ה-80, בערך) לציון אלקטרודת נחושת ( Copper) , כמובן ללא שינוי בגיאומטריה.

מצתים אלה מהווים תחליף (משופר, לפחות תיאורטית) לקודמים שכנראה לא מיוצרים יותר, וסביר שקשה להשיגם.

לדעתי לא אמור להיות שינוי ב"התנהגות", אבל אם המומחים אומרים.....

עודד

פורסם

ל MUCH תחליף חנות...

לעודד אתה צודק , הC מסמן Commercial אבל

בגדול ההבדל בעובי החיבור בין מרכז האלקטורדה לבין הגוף

לא בחומר, העדיפות ל R43 במנועים עם יחס דחיסה גבוה יותר היא מכוון שה CR פשוט יותר חם בפועל וגורם לצילצולים (למרות שהייצרן שם את אותו דרגת חום על שניהם ) כמו כן אם תסתכל בהשוואה לחברות אחרות גם ה CR ו R מקבלים את אותו מקט תחליפי.

המנוע 305 הזה יעבוד בסדר גמור עם ה CR43 .

כמו כן לפני כמה שנים הגיע משלוח דפוק של CR לארץ והם עדיין מסתובבים בשוק פה ושם, יש להם נטיה פשוט להתחיל לזייף.

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם

כמו כן לפני כמה שנים הגיע משלוח דפוק של CR לארץ והם עדיין מסתובבים בשוק פה ושם, יש להם נטיה פשוט להתחיל לזייף.

 

יתכן שיש הבדל מה לפי מקום הייצור (ל-AC יש מפעלים רבים).

אני לא יודע כמה אמת יש בכך - לפני שנים, כשיחפשתי מצתים ל"אופל" - היתה דעה כי עדיפים מצתי AC המיוצרים בארה"ב על אלה המיוצרים בצרפת. נשמעתי להמלצה, כך שלא יכולתי להשוות בעצמי.

עודד


×
×
  • תוכן חדש...