Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4945 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הגיר המקורי שמורכב אצלי בקמארו דור 3 מודל 92 5 ליטר דגם RS נקרא 700R4 בעל 4 הילוכים?

הפילטר של הגיר נמצא בתוך הקרטר?

לאחר פתיחת הקרטר והחלפת הפילטר+השמן גיר לחדש יש צורך בחיבור למחשב או איפוס/כיול כלשהו?

אין כמו קמארו עצבנית

  • תגובות 93
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

החלטתי לקחת את "הסיכון" ולהחליף שמן גיר+פילטר מאחר ולא הוחלף השמן לפחות ב10 השנים האחרונות (ולדעתי אפילו מעולם),הזמנתי פילטר גיר מקורי תוצרת USA +אטם קרטר מקורי משעם+2 גלונים של שמן של ונקווה לטוב.

ACDELCO ATF TYPE III

האם על האטם שעם של הקרטר מומלץ למרוח שרלק לפניי ההרכבה או לא?

אין כמו קמארו עצבנית

פורסם

ממה שאני זוכר כל הגיר זה בערך 11 ליטר שמן אולי קצת יותר אם מחשבים את הקולר שמן

בכל מיקרה הייתי מביא עוד גלון .

דרך אגב אם יש ליכלוך בשמן שנשאר בטורק

ההחלפה של הפילטר והשמן די מפגרת

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם

קובי, נבצע החלפה חלקית עכשיו ולאחר תקופת נסיעה קצרה נחליף שוב ואז למעשה נקבל החלפה מליאה ושמן נקי ואיכותי.

איך השמן שבחרתי טוב/סביר? מתאים לגיר שלי?

למרוח שרלק על האטם(שעם) או אין צורך?

אין כמו קמארו עצבנית

פורסם

תמרח סיליקון או של victor reinz בצבע שחור או של wurth super rtv בצבע אפור על הקרטר וסביב הגיר ככה שיצא משני הצדדים של האטם יהיה סיליקון בעיקרון אתה יכול גם לסגור את הקרטר רק עם סיליקון, אם תשים את הכמות הנכונה ולא קצת אז גם לא יהיה לכה נזילות אבל אני מעדיף לסגור תמיד עם האטם.

פורסם

1. מריחת סיליקון/RTV שחור בלבד הינה אופציה טובה רק כאשר אין אטם/לא ניתן להשיג אטם מקורי.

2. מריחת סיליקון שחור על/בנוסף לאטם המקורי לדעתי מיותר.

3. נאמר לי שמריחת שכבת שרלק (שרף עצים)על אטם עשויי משעם רק יעשה לו טוב וייגרום לאטימה טובה/הרמטית יותר מאשר סתם אטם "יבש" בלבד,מה דעתכם יש אמת בדבר?

שמן מנוע 20/50 מינרלי של חברה מוכרת וטובה יהיה מספיק טוב למנוע הזה?

אין כמו קמארו עצבנית

פורסם
ממה שאני זוכר כל הגיר זה בערך 11 ליטר שמן אולי קצת יותר אם מחשבים את הקולר שמן

בכל מיקרה הייתי מביא עוד גלון .

דרך אגב אם יש ליכלוך בשמן שנשאר בטורק

ההחלפה של הפילטר והשמן די מפגרת

 

קובי, יש מצב שבהחלפה חלקית דרך הקרטר ייצא יותר משניי גלונים(8 ליטר)שמן?

איך השמן דקסרון 3 של ACDELCO ,מספיק אייכותי עבור הגיר שלי?

אגב, הגיר אצלי ברכב זה 700R4 ?

אין כמו קמארו עצבנית

פורסם

שמן מנוע

לפי הספר: 5/30

המהדרין:5/50

המהדרין מן המהדרין:10/60

חשוב להיות בשמחה!!!:-D:lol:

אך אין להיות עצוב- אם לא מצליחים.

יש הרבה אנשים בעולם- אבל, בני אדם הרבה פחות.

פורסם

לגביי השמן מנוע, לא משנה מצבו של המנוע או כמה ק"מ עשה או אפילו תנאיי האקלים בארץ עדיין מומלץ ורצוי להצמד להוראות היצרן ולשים שמן מנוע 5/30 סינטטי מלא?

אין כמו קמארו עצבנית

פורסם

קובי, 50 מה?5?20? כרגע יש במנוע שמן דלקול 20/50 מינרלי, במה בדיוק מומלץ להחליפו ושל איזה חברה?

אין כמו קמארו עצבנית

פורסם

למיטב ידיעתי ה20/50 הוא שמן מינרלי ולעומתו ה5/50 הוא שמן סינטטי מלא, איזה מבין השתיים יהיה עדיף עבור המנוע שלי?

אין כמו קמארו עצבנית


×
×
  • תוכן חדש...