Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4945 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
יתכן שיש הבדל מה לפי מקום הייצור (ל-AC יש מפעלים רבים).

אני לא יודע כמה אמת יש בכך - לפני שנים, כשיחפשתי מצתים ל"אופל" - היתה דעה כי עדיפים מצתי AC המיוצרים בארה"ב על אלה המיוצרים בצרפת. נשמעתי להמלצה, כך שלא יכולתי להשוות בעצמי.

 

רכשתי בסוף 8 מצתיי AC מדגם CR43TS המיוצרים בארה"ב (את ה-R43 לא הצלחתי למצוא בשום מקום),

קובי, פילטר דלק "מקורי" של AC איני מצליח למצוא בשום מקום אפילו לא בUMI ,אך לעומת זאת פילטר תחליפי תואם כן מצאתי,אפשר להשתמש בתחליפי או להמשיך ולחפש רק את המקורי, מה דעתך בעניין?

בנוסף אני מעוניין גם לרענן את נוזל הקירור של המנוע, איזה נוזל קירור ושל איזה חברה היית ממליץ לי לשים?

אין כמו קמארו עצבנית

  • תגובות 93
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
רכשתי בסוף 8 מצתיי AC מדגם CR43TS המיוצרים בארה"ב (את ה-R43 לא הצלחתי למצוא בשום מקום),

קובי, פילטר דלק "מקורי" של AC איני מצליח למצוא בשום מקום אפילו לא בUMI ,אך לעומת זאת פילטר תחליפי תואם כן מצאתי,אפשר להשתמש בתחליפי או להמשיך ולחפש רק את המקורי, מה דעתך בעניין?

בנוסף אני מעוניין גם לרענן את נוזל הקירור של המנוע, איזה נוזל קירור ושל איזה חברה היית ממליץ לי לשים?

 

 

היי בקשר לפילטר דלק אפשר גם ללכת על לא מקורי אם אתה לא מוצא מקורי (בדקת באיביי?) אבל תלוי של איזה חברה (הכוונה שלא יהיה איזה זבלה סיני)

ובקשר לנוזל קירור הייתי ממליץ או על פרסטון הג'ריקן הצהוב או על סדרת zerex של חברת valvoline מצרף שני תמונות שצילמתי כשביררתי והתייעצתי על המוצר הזה עם כמה חברים (עבדתי במוסך UMI כל החלקים והשמנים שהמוסך עובד איתם כמובן רק של ac delco אבל יש כמה סוגים של שמנים של חברת פז והמים הירוקים גם כן של חברת פז, זה המים ש UMI שמים לרכבים)

 

g3ldnt-390x292.jpg

 

attachment.php?attachmentid=307744&d=1348909806

 

attachment.php?attachmentid=307745&d=1348909806

פורסם

Zerex זה מעולה וגם dex-cool של פרסטון גם טוב אבל לא 50-50

 

תבדוק שבפילטר דלק התחליפי הוא באיכות סבירה

וזהו

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם

קובי

 

לשניצל שמן קנולה או סויה או אולי חצי סינטטי כי לא מצאתי עוף בכלל והמצת בכיריים לא עובדים להדליק עם מצית או גפרורים.

 

אולי בכלל מהנר חנוכה.:screwy:

פורסם

קובי, מה לגביי שמן דיפרנציאל (ביצה)אחורי, מומלץ להחליף או רק לבדוק ולהוסיף במידת הצורך?

אגב, איזה שמן מתאים שם?

מה הכמות שנכנסת "בביצה", 1 ליטר יספיק?

אין כמו קמארו עצבנית

פורסם

גם לי יש בעיות בשינה אני קם ב 3 ליפנות בוקר חוזר לישון ב 4 ומתעורר שוב ב 9 לעבודה.

וכל זה בגלל שלא מצאתי שמן לטיגון.

 

וברצינות הוא שאל אותך על הבאקקס.

פורסם
קובי שאל אם הבקאקס מוגבל החלקה ולא מה הרגלי השינה שלך

 

עופר עכשיו הוא יחשוב שהבאקקס שלו גם מוגבל וגם מחליק.

 

הקיצר אל תיגע בשמן אם הרכב נוסע בסדר אל תחפש צרות.

מקסימום שיפתחו את הבורג ויבדקו אם יש מספיק שמן (צריך לנזול בפתיחה) אם יש מספיק תסגור וסע לשלום אם לא תוסיף שמן.

 

עד היום מתוך כ 20 רכבים אמריקאיים שעברו תחת ידי רק 1 קיבל החלפת שמן באקקס.

פורסם
עופר עכשיו הוא יחשוב שהבאקקס שלו גם מוגבל וגם מחליק.

 

הקיצר אל תיגע בשמן אם הרכב נוסע בסדר אל תחפש צרות.

מקסימום שיפתחו את הבורג ויבדקו אם יש מספיק שמן (צריך לנזול בפתיחה) אם יש מספיק תסגור וסע לשלום אם לא תוסיף שמן.

 

עד היום מתוך כ 20 רכבים אמריקאיים שעברו תחת ידי רק 1 קיבל החלפת שמן באקקס.

 

 

הבנתי את השאלה, התשובה היתה בצחוק כמובן, בכל אופן תודה על התשובה אבישי,אני אכן אשמע בעצתך.

אין כמו קמארו עצבנית

פורסם
יש לך limited slip ?

 

ממש אין לי מושג, אוליי אתם תוכלו לשפוך קצת אינפורמציה בנושא.

אבישי, במידה ובבדיקה יתגלה חוסר בשמן בקאקס, איזה שמן מומלץ להוסיף(אני מניח שהשמן בבקאקס שונה משמן גיר אוטומט)?

אין כמו קמארו עצבנית


×
×
  • תוכן חדש...