Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4960 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הלך לי המצבר ויש לי חבר עם רכב מושבת סוזוקי רוצה לתת לי את המצבר שלו החדש . יש מצב שיתאים? תודה רבה. מעלה תמונה.

2012-11-21 18.55.19.jpg

פורסם

א. המבר שלך עם קוטבי צד - ניתן לסבה, אצלי הסבתי.

ב. אתה צריך מצבר 62 אמפר, 56 זה המינימום לטעמי. זה לפחות מה שמותקן אצלי בקאוואליר.

פורסם
א. המבר שלך עם קוטבי צד - ניתן לסבה, אצלי הסבתי.

ב. אתה צריך מצבר 62 אמפר, 56 זה המינימום לטעמי. זה לפחות מה שמותקן אצלי בקאוואליר.

 

מה שבתמונה זה החדש. מה שיש אצלי לא כתוב הוא כולו שחור לא מצליח לראות מה. מה ניראה לך יתאים? יש פחד מלנסות זה יכול להרוס משהו? או שבכלל לא יתניע?

פורסם

כמו שמקס אמר, מינימום 56A.

 

גם המצבר שלך הוא עם קוטבי צד, ולא קטבים למעלה כמו ברוב המכונית.

 

בכל אופן, מצבר לקוואליר בב"ש עולה לי 350-450.

פורסם
מנזק אין לך מה לדאוג, במקסימום זה יהיה חלש מידי וההנעה תהיה קשה.

 

אז תן לי הסבר על האמפר מה זה אומר

פורסם

כשמסבים למצבר עם קטבים עליונים (במקום מהצד), חשוב מאוד (לבטחונך ורכושך) להקפיד על שני דברים :

א. הידוק מכני של המצבר לתושבת

ב. כיסוי ואטימה ביריעת גומי של הדק וקוטב הפלוס

 

פשוט מכסה המנוע בקוואליר מאוד קרוב לקטבים וחשוב למנוע מצב של מגע בין קוטב הפלוס לגוף הרכב.

 

רענן

פורסם
כשמסבים למצבר עם קטבים עליונים (במקום מהצד), חשוב מאוד (לבטחונך ורכושך) להקפיד על שני דברים :

א. הידוק מכני של המצבר לתושבת

ב. כיסוי ואטימה ביריעת גומי של הדק וקוטב הפלוס

 

פשוט מכסה המנוע בקוואליר מאוד קרוב לקטבים וחשוב למנוע מצב של מגע בין קוטב הפלוס לגוף הרכב.

 

רענן

 

תודה רענן .. לא חשבתי על זה בכלל ... אגב לדעתך המצבר החדש גם יעבוד טוב ?

פורסם

רענן,אני השתמשתי בכיסוי הקוטב המקורי שלי המצבר וזה עבד מעולה!

 

ושנית כל,למכסה המנוע בקאוואליר יש כיסוי בד בצידו הפנימי שמבודד .

 

ומצבר של 46 אמפר שעה בטח ובטח שלא יגע.

 

היתרון במצבר עם קטבים עליונים באמריקאיות - זה שהחומצה לא נוזלת על התושבת ואוכלת אותה!\

פורסם
תודה רענן .. לא חשבתי על זה בכלל ... אגב לדעתך המצבר החדש גם יעבוד טוב ?

בוודאי !

תקפיד על הקיבוע שלו . בקוואליר צריך מצבר עם מדרגה תחתונה שאיתה מהדקים המצבר לתושבת (אין גשר מעל המצבר עם שתי מוטות לתחתית התושבת) .

 

רענן

נ.ב - ממליץ על מצבר אטום של וורטה הגרמנית

פורסם
רענן,אני השתמשתי בכיסוי הקוטב המקורי שלי המצבר וזה עבד מעולה!

 

ושנית כל,למכסה המנוע בקאוואליר יש כיסוי בד בצידו הפנימי שמבודד .

 

ומצבר של 46 אמפר שעה בטח ובטח שלא יגע.

 

היתרון במצבר עם קטבים עליונים באמריקאיות - זה שהחומצה לא נוזלת על התושבת ואוכלת אותה!\

 

גם אני השתמשתי בגומי של הקוטב המקורי.

אצלי מצבר גדול (נדמה לי 60 אמפר).

לגביי המרחק למכסה מנוע, מרח גריז על הנקודה הכי גבוהה בגומי בידוד הקוטב, סגור מכסה מנוע.

פתח ותראה שהגריז נמצא על בידוד החום הפנימי שצמוד למכסה המנוע.

 

רענן

×
×
  • תוכן חדש...