Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4970 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קניתי סקודה סופרב לפני כ-3 חודשים.

את הדגם היותר זול.

הבעיה שיש לי עם הרכב שלדעתי בולמי הזעזועים שלו הם לא של רכב מנהלים אלא של איזה רכב זול מתוצרת סין.

ביקשתי מהמוסך שיבדקו אם קיימת איזה בעיה ברכב אבל אחרי הבדיקה נאמר לי שהכל בסדר.

מישהו יודע אם יש איזה אפשרות לכוון את הקשיחות של הבולמים?

פורסם

במה זה מתבטא ("הסיניות" של הבולמים) - נוחות נסיעה נוקשה / קשיחה?

 

אשאל שאלה, אתה ביצעת נסיעת מבחן על הסופרב טרום הרכישה? נשמע שלא...

 

הסופרב רחוקה מלהיות מכוניות לא נוחה (נהגתי המון בבסיסית / מאובזרת), אבל היא בהחלט מכויילת על הצד הנוקשה (כמו שאר האחיות מהבית) - גם בגרסת הבסיס (עם חישוקי 16' צנועים).

 

אוכל לומר לך משהו הזוי מעט אבל עובדתי משני הרכבים האחרונים (הפאביה TSI הקודמת / היטי TSI הנוכחית) - הפכו נוקשים יותר עם הזמן, למרות שלכאורה הבולמים / קפיצים אמורים להתרכך מעט עם הזמן / ק"מ. לא ברור לי איך ולמה זה קורה, אבל זה פשוט המצב.

 

אוף דה רקורד שכזה, הבולמים בשקודה הם מתוצרת "מונרו" / "זאקס". סיניים הם לא, וגם לא יהיו...

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

ה"סיניות" מתבטאת טוב בהמון קטעים בכביש החוף.

אתה פשוט מרגיש עם התחת כל קפיצה הכי קטנה בכביש.

יש קטעים בכביש החוף שפשוט לא נעים לנסוע.

נסעתי בסופרב לפני הקניה אבל זה היה הדגם המאובזר יותר.

אולי זאת הסיבה.

אבל כפי שהמצב היום קשה לי להגדיר את סופרב כרכב "מנהלים"....

פורסם

אני מבין שהרכב חדש?

נסה לנהוג ברכב זהה של אדם אחר ולחילופין לתת לבעל רכב כזה לנהוג בשלך.

נסה מוסך אחר, שיבצעו נסיעת מיבחן ואם צריך שיעלו על ליפט לבדיקה.

רבים בפורום זה ממליצים על מוסך רון בתל אביב. אם הוא מרוחק ממך, נסה במוסך אחר עליו אתה סומך.

בהצלחה.

פורסם

בדוק לחץ אוויר בצמיגים.

כבר שמעתי על מישהו ש"גילה" ברכב חדש לחץ אוויר הגבוה בלמעלה מ 10PSI עודפים...

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

אוף דה רקורד שכזה, הבולמים בשקודה הם מתוצרת "מונרו" / "זאקס". סיניים הם לא, וגם לא יהיו...

 

זה סוג של התחייבות?

אני משער שמרבית מוצרי הצריכה/מותרות שלך, כולל המתוחכמים שבהם, אשר אתה נהנה מהם כל יום, מיוצרים במקום ה"בזוי" הזה...

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

יש הבדל בין מוצר המיוצר בסין אך תוכנן על ידי חברה אירופאית/אמריקאית נניח, לבין מוצר סיני שתוכנן על ידי חברה סינית סוג ז'.

פורסם

זה ל-א דיון על תוצרת סין.

 

 

לפותח השרשור - בדוק לחץ אוויר.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
בדוק לחץ אוויר בצמיגים.

כבר שמעתי על מישהו ש"גילה" ברכב חדש לחץ אוויר הגבוה בלמעלה מ 10PSI עודפים...

 

כאשר רכשתי איביזה 2010 דבר ראשון שעשיתי היה לבדוק אוויר בצמיגים בגלל איזה שרשור שהתנהל כאן בזמנו, מסבר שזה היה מהלך חכם כי בכל 4 הגלגים היה לחץ שונה כאשר ההכי גבוה עמד על 45PSI במקום 33PSI.

 

באמת הייתי ממליץ לפותח השרשור לבדוק את לחץ הצמיגים

היום זה המחר שדאגת לו אתמול.

פורסם

^

 

אם במוסך בדקו את הבולמים, אז סביר להניח שזה לא זה. הסופרב מכונית נוחה יחסית, עוד יותר בגרסה שלך, כך שאני מצטרף להמלצה שמעלי.

 

הצמיגים הם חלק בלתי נפרד ממערך שיכוך המהמורות של המכונית ביחד עם הקפיצים/בולמים והמושבים. לחץ אוויר עודף בצמיגים יכול לגרום לכל רכב להרגיש כמו רכב "סיני" כדבריך ולא פעם פגשתי רכבים שרק יצאו מהסוכנות עם עודף של 10-15PSI לעומת הלחץ הרצוי בעומס נמוך.

פורסם
זה סוג של התחייבות?

אני משער שמרבית מוצרי הצריכה/מותרות שלך, כולל המתוחכמים שבהם, אשר אתה נהנה מהם כל יום, מיוצרים במקום ה"בזוי" הזה...

 

כמי שהיה במפעל וכמי שחיטט יותר מפעם באיבריו מכוניותו - הבולמים תוצרת צ'כיה.

 

לא טענתי שאין לי מוצרים סיניים. משתדלים להמנע ככל הניתן, לרב קונים רק גרמני :oops:

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

ההמלצה עם הצמיגים נתנו לי עלההתחלה במוסך.

באמת הלחץ היה משמעותית גבוה מהנדרש - 40 אטמוספרות

הורדתי את זה ל-32 וזה קצת שיפר את המצב אבל עדיין לדעתי זה עדיין מצריך שיפור

יש לי די הרבה נסיון בשימוש ברכבי מנהלים - מאזדה 6, טויוטה אונסיס, פאסאט.

בכולם הנסיעה הייתה הרבה יותר נעימה

כרגע אני פשוט מצטער שקניתי סופרב

פורסם

להצטער שקנית סופרב, זה הגזמה.

 

נסעתי בסופרב כמה פעמים, פעם אחת מהן היה נהג מטורף, ותאמין לי שלרכב יש אחיזה טובה, בנוסף הוא נוח מאוד.

 

זה לא C5 עם מערכת פניאומטית.

מאז ומתמיד הגרמניות היו נוקשות וקשיחות בנוגע לקפיצים\ישיבה על הכביש.

 

חוץ מזה כבר חרשו את העניין שהכבישים בארץ על הפנים.

 

 

ואל תשכח שקונצרן VW הוא בין היחידים שלא איבדו את הפנים שלהם, אצלם עדיין הכל מהכל תוצרת גרמניה\מדינות מסביב.

 

 

יכול ליהיות יש לך חתך נמוך?

כי זה אחד מההשפעות שלו.

×
×
  • תוכן חדש...