Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4895 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אחרי טיפול בפרויקטים אחרים התפנה היום מעט זמן לרפד את היפיוף אצל הרפד מס.1 ולהלן התמונות בשלבים משעה 6:00 עד 17:00 :wink: זה היה היום הכי מעייף שעברתי בכל הליך השיפוץ :shock: לא היה אדם מכל סוג מכל מין שעבר ולא חפר לנו בראש על הרכב:brickwall:

 

כל הכבוד עבודה יפה :mm_yeah: :mm_yeah:

יוני מ"יוני אופנועים" בירושלים 0505244105

  • תגובות 161
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

למרות שאתה טוען שהמצב המכני מצויין,אני אשאל עד כמה לדעתך הוא יכול להיות מצויין אחרי כל השנים שהרכב עמד\נסע ולא טופל?

אני בהחלט מתרשם מהשיפוץ החיצוני אבל דעתי האישית שמסחרת את הרכב בשביל למכור אותו לכל המרבה במחיר.

אין הסבר אחר למה לשפץ רכב כזה ועוד במדינת הקודש בשיפוץ חיצוני בלבד.

אני הכי בן אדם של לעשות דברים מהר ולהזיז דברים.

אבל לשפץ רכב כזה בחודשיים זה לא משהו שבא בחשבון אלא אם זה בא על חשבון האיכות והדקויות על הפרטים הקטנים קרי "ברזלים מעופפים ועושים בום" ואני מתכוון לרובר.

פורסם
למרות שאתה טוען שהמצב המכני מצויין,אני אשאל עד כמה לדעתך הוא יכול להיות מצויין אחרי כל השנים שהרכב עמד\נסע ולא טופל?

אני בהחלט מתרשם מהשיפוץ החיצוני אבל דעתי האישית שמסחרת את הרכב בשביל למכור אותו לכל המרבה במחיר.

אין הסבר אחר למה לשפץ רכב כזה ועוד במדינת הקודש בשיפוץ חיצוני בלבד.

אני הכי בן אדם של לעשות דברים מהר ולהזיז דברים.

אבל לשפץ רכב כזה בחודשיים זה לא משהו שבא בחשבון אלא אם זה בא על חשבון האיכות והדקויות על הפרטים הקטנים קרי "ברזלים מעופפים ועושים בום" ואני מתכוון לרובר.

 

אני דווקא בעד השיפוץ המהיר, לא כל רכב צריך להיות ברמת תצוגה, אפילו אני לא שואף להגיע לרמת תצוגה, רכבי תצוגה עדיף שיעמדו בתצוגה ולא על הכביש.

כל הכבוד על השיפוץ, ממש לטעמי. :mm_yeah: :mm_yeah:

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם
למרות שאתה טוען שהמצב המכני מצויין,אני אשאל עד כמה לדעתך הוא יכול להיות מצויין אחרי כל השנים שהרכב עמד\נסע ולא טופל?

אני בהחלט מתרשם מהשיפוץ החיצוני אבל דעתי האישית שמסחרת את הרכב בשביל למכור אותו לכל המרבה במחיר.

אין הסבר אחר למה לשפץ רכב כזה ועוד במדינת הקודש בשיפוץ חיצוני בלבד.

אני הכי בן אדם של לעשות דברים מהר ולהזיז דברים.

אבל לשפץ רכב כזה בחודשיים זה לא משהו שבא בחשבון אלא אם זה בא על חשבון האיכות והדקויות על הפרטים הקטנים קרי "ברזלים מעופפים ועושים בום" ואני מתכוון לרובר.

 

הריפוד תאווה לעיניים!

כל אחד מחליט לאיזה רמה הוא רוצה לשפץ.

אין ספק שהרובר שופצה ברמה מעולה וההשקעה בתיעוד השיפוץ מדהימה גם היא.

אבל זה לא אומר שה- T אינה משופצת טוב. אין להשוות בין המורכבות של הרובר לבין הפשטות של ה- T.

בכל שיפוץ נעשים טעויות, קיצורי דרך, פשרות, שינויים לטעם המשפץ ובסך הכל העבודה שערן לנסקי עושה עושה רושם הרבה יותר מסביר. לאחרונה ראיתי שיפוצים אחרים שעלו כסף רב והיו ברמה נמוכה בהרבה וגם כאן דעתי כי המשפצים בחרו במסלול המתאים להם ולידע שלהם ואין לי טענות כלפיהם.

מה יצא לכולנו מה- T שעמדה מפורקת וסגורה במשך עשרות שנים?

בסופו של דבר כל רכב שמוחזר לשימוש והקהל יכול להנות ממנו הוא מבחינתי כאספן - רכב מבורך גם אם לדעת כמה חברים מי שעשה את זה רוצה לעשות "ספין" ולהרוויח כמה שקלים. רווח גדול קשה לעשות בעולם האספנות בישראל ממכוניות רגילות.

גם בחול עושים שיפוצים/ריעננונים מהירים ומציגים אותם כ"כליל השלמות" כאשר בעצם זה מיני שיפוץ או ריענון.

ערן לנסקי, תמשיך בעבודה הטובה ותמשיך ל"הוריד לכביש" טרנטס = מכוניות זקנות.

 

נ.ב.

 

המילה טרנטה באה מהמספר 31 בצרפתית והיה כינוי לזונות זקנות. מענין עם בהתאם קבעו בארץ את גיל האספנות ל - 30:wink:

שלמה דן גדרון

פורסם
למרות שאתה טוען שהמצב המכני מצויין,אני אשאל עד כמה לדעתך הוא יכול להיות מצויין אחרי כל השנים שהרכב עמד\נסע ולא טופל?

אני בהחלט מתרשם מהשיפוץ החיצוני אבל דעתי האישית שמסחרת את הרכב בשביל למכור אותו לכל המרבה במחיר.

אין הסבר אחר למה לשפץ רכב כזה ועוד במדינת הקודש בשיפוץ חיצוני בלבד.

אני הכי בן אדם של לעשות דברים מהר ולהזיז דברים.

אבל לשפץ רכב כזה בחודשיים זה לא משהו שבא בחשבון אלא אם זה בא על חשבון האיכות והדקויות על הפרטים הקטנים קרי "ברזלים מעופפים ועושים בום" ואני מתכוון לרובר.

 

א.תראה מכיוון שאני לא מכיר אותך אגיב בקצרה ,שאתה ישן אני עובד וכאשר אתה מתעורר אני עדיין עובד אז יש הבדל בין לשפץ רכב שיש זמן או שעה ביום או לעבוד מרוכז ולסיים דברים בלי למשוך חודשים ושנים פרקטי ומעשי !

חבר יקר מצידי תשפץ רכב גם ב10 שנים ואני מפרגן ,צב ואריה לא הולכים באותו הקצב אבל בסוף כולם מגיעים לאותה נקודה ולא משנה כמה זמן זה יקח.

ב.ממני לא שמעת שהרכב לא טופל ולא שופץ מכני .ועל סמך מה קבעת מה רמת השיפוץ שבכלל לא ראית את הרכב במציאות ???

ג.יש סיבה שאתה נכנס לי לכיס ומחשב לי מה אמכור ומה לא?

ד. מה דעתך על ג?:lol:

eran lanski

חבר מס- 14084

פורסם
א.תראה מכיוון שאני לא מכיר אותך אגיב בקצרה ,שאתה ישן אני עובד וכאשר אתה מתעורר אני עדיין עובד אז יש הבדל בין לשפץ רכב שיש זמן או שעה ביום או לעבוד מרוכז ולסיים דברים בלי למשוך חודשים ושנים פרקטי ומעשי !

חבר יקר מצידי תשפץ רכב גם ב10 שנים ואני מפרגן ,צב ואריה לא הולכים באותו הקצב אבל בסוף כולם מגיעים לאותה נקודה ולא משנה כמה זמן זה יקח.

ב.ממני לא שמעת שהרכב לא טופל ולא שופץ מכני .ועל סמך מה קבעת מה רמת השיפוץ שבכלל לא ראית את הרכב במציאות ???

ג.יש סיבה שאתה נכנס לי לכיס ומחשב לי מה אמכור ומה לא?

ד. מה דעתך על ג?:lol:

 

אוהב את הראש שלך :mm_yeah: :mm_yeah: :mm_yeah:

יוני מ"יוני אופנועים" בירושלים 0505244105

פורסם
אחרי טיפול בפרויקטים אחרים התפנה היום מעט זמן לרפד את היפיוף אצל הרפד מס.1 ולהלן התמונות בשלבים משעה 6:00 עד 17:00 :wink: זה היה היום הכי מעייף שעברתי בכל הליך השיפוץ :shock: לא היה אדם מכל סוג מכל מין שעבר ולא חפר לנו בראש על הרכב:brickwall:

 

ערן,

מי זה הרפד מס' 1 ??

NSU Club Israel

פורסם
א.תראה מכיוון שאני לא מכיר אותך אגיב בקצרה ,שאתה ישן אני עובד וכאשר אתה מתעורר אני עדיין עובד אז יש הבדל בין לשפץ רכב שיש זמן או שעה ביום או לעבוד מרוכז ולסיים דברים בלי למשוך חודשים ושנים פרקטי ומעשי !

חבר יקר מצידי תשפץ רכב גם ב10 שנים ואני מפרגן ,צב ואריה לא הולכים באותו הקצב אבל בסוף כולם מגיעים לאותה נקודה ולא משנה כמה זמן זה יקח.

ב.ממני לא שמעת שהרכב לא טופל ולא שופץ מכני .ועל סמך מה קבעת מה רמת השיפוץ שבכלל לא ראית את הרכב במציאות ???

ג.יש סיבה שאתה נכנס לי לכיס ומחשב לי מה אמכור ומה לא?

ד. מה דעתך על ג?:lol:

 

א.בגלל שאתה לא מכיר אותי אל תצאה בהצהרות.

ב.אני כתבתי שרמת השיפוץ חיצונית בגדול עפ"י התמונות עונה על דרישות אבל לא ברמת תצוגה.

ג.אני לא נכנס לכיס של אף אחד נהפכו,אני אפילו נגד פשוט להביא את הרכב הזה לשלמות בלתי אפשרי בחודש ימים.

ד.מה דעתך על א?

פורסם
אתה צוחק ? או שואל באמת ?

זה כירכרה מודל 1919 עם מנוע שמפיק אם אני זוכר בערך 20 כוחות סוס על בודי ששוקל להערכתי 600-650 קילו

לא מאמין שהוא נוסע מעל 70 קמש והברקסים לא להיט

זה רכב שהוא חתיכת היסטורי , כמה שאני בעד שיפורים ואפטרמרקט והוטרודים , זה רכב שצריך להישאר כמו שהוא.

בעל הרכב תתחדש.

 

כן ולא... יש בהחלט מקום לשיפור במידה וזה ברוח התקופה:evil:

 

 

 

 

 

 

DSC01410.jpg

105-0527_IMG.jpg

6061248476_d1f8ddd0c7_z.jpg

 

ראה כאן - ההוט רודס הראשונים: http://www.jalopyjournal.com/forum/showthread.php?t=569052

נשלח מתא טלפון ציבורי ע"י יונת דואר ובעבר גם מתורן של אניה על ידי שחף

פורסם
א.תראה מכיוון שאני לא מכיר אותך אגיב בקצרה ,שאתה ישן אני עובד וכאשר אתה מתעורר אני עדיין עובד אז יש הבדל בין לשפץ רכב שיש זמן או שעה ביום או לעבוד מרוכז ולסיים דברים בלי למשוך חודשים ושנים פרקטי ומעשי !

חבר יקר מצידי תשפץ רכב גם ב10 שנים ואני מפרגן ,צב ואריה לא הולכים באותו הקצב אבל בסוף כולם מגיעים לאותה נקודה ולא משנה כמה זמן זה יקח.

ב.ממני לא שמעת שהרכב לא טופל ולא שופץ מכני .ועל סמך מה קבעת מה רמת השיפוץ שבכלל לא ראית את הרכב במציאות ???

ג.יש סיבה שאתה נכנס לי לכיס ומחשב לי מה אמכור ומה לא?

ד. מה דעתך על ג?:lol:

 

 

:mm_yeah::mm_yeah::mm_yeah::mm_yeah:

תמשיך כך ,

הרי היצלת פורד T שישנה לה המון שנים !! גאווה אחת גדולה !

 

דרור .

מוריס 10 שנת 1939

רובר P2 16 1947 (בתהליך שיפוץ)

 

וסרשטיין דרור

פורסם

הכל ענין של תקציב, וכאן נראה לי שלא היה לחוץ. כשאתה יכול להזמין את כל חלקי העץ כולל הגלגלים (המון המון עבודת יד מקצועית ונדירה מעצים נדירים) מוכנים,לקנות מנוע קומפלט משופץ אצל מומחים ,להזמין עגלה מיוחדת (ובטח איזה סילברדו בריא לסחוב אותה) ולתפור את ריפודי העור כמו שרואים - אתה לא צריך רופא שיניים שיעקור לך שן בשבועיים.

פורסם
הכל ענין של תקציב, וכאן נראה לי שלא היה לחוץ. כשאתה יכול להזמין את כל חלקי העץ כולל הגלגלים (המון המון עבודת יד מקצועית ונדירה מעצים נדירים) מוכנים,לקנות מנוע קומפלט משופץ אצל מומחים ,להזמין עגלה מיוחדת (ובטח איזה סילברדו בריא לסחוב אותה) ולתפור את ריפודי העור כמו שרואים - אתה לא צריך רופא שיניים שיעקור לך שן בשבועיים.

 

אבל בשביל לעקור שן אתה צריך שיהיה לך רישיון לרפואת שיניים.

בשביל לשקם את הפורד הנ"ל ולנהוג עליה אתה צריך רישיון רכב שהוא איננו כפי שאני מבין אז מכאן מובן לי למה הרכב משופץ רק חיצונית.

פורסם
אבל בשביל לעקור שן אתה צריך שיהיה לך רישיון לרפואת שיניים.

בשביל לשקם את הפורד הנ"ל ולנהוג עליה אתה צריך רישיון רכב שהוא איננו כפי שאני מבין אז מכאן מובן לי למה הרכב משופץ רק חיצונית.

 

בנאדם משפץ בכיף , למה להציק לו !


×
×
  • תוכן חדש...