Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4895 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
חברים יקרים, באו נעשה סדר בבלאגן

אני משפץ רכבים להנאתי לא בא לי על רכב אני מוכר אותו ואני לא חייב לאף אחד דין וחשבון !

פתחתי שירשור להנאת כולם מי שלא טוב לו שידלג לא חסר שירשורים

קבלתי את חוות הדעת שבאופן ססתמטי חוזרות ונשנות עיי קובי וקמרו

אני מבין שהם אומני על!!! וסבבה אני מפרגן !!!

אני ערן לנסקי וזאת רמת השיפוץ שאני משקיע שהיא בהחלט לשבעות רצוני (שזה הכי חשוב) ושל גדולים ומבינים ממני (אני מוציא מהתמונה את קובי ואת קמרו שהם בטופ הכי גבוה והם הרבה יותר מכל חברי הפורום המכובדים ולדעתי אפשר לפתוח פורום מיוחד רק עבורכם!)יש ברשותי כ20 רכבים אף רכב לא מתקף ולאף רכב אין חלודה השקתי יגואר לפני שנתיים והיא עדיין כחדשה!

אני סוחר או לא זה עניין שלי בלבד ואין לאף אחד שום זכות להתערב בעסקיי

קובי וקמרו לא הכרחתי אתכם לקנות ממני שום רכב ומי שרוצה לקנות ממני רכב זה מרצונו החופשי לאחר שבדק וראה את כל הנתונים !

יעידו החברים שכבר קנו ומרוצים !

 

:mm_yeah::mm_yeah::mm_yeah:

 

שלום ערן

אני איתך ובעדך, מכל ההערות תיקח רק את הטוב ולא את הרע. תמשיך בדרכך והלוואי שיהיו עוד כמוך בארץ.

נ.ב. אין לי כל קשר לערן, ההתקפות עליו פשוט מקוממות אותי.

 

כל מילה בסלע !!!

  • תגובות 161
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

חלום של רכב,

 

אשכרה מימיו הראשונים של המנדט הבריטי...

 

בהצלחה,

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

פורסם

חלקי הניקל הגיעו היום תודה לרפי שעשה את המקסימום בכדי שיראה מושלם בכל זאת 100 שנה הרפלקוטורים של הפנסים יצאו ממש חדשים

תמונות מהיום נגלה ראשונה

IMG_0716.JPG

IMG_0718.JPG

IMG_0717.JPG

IMG_0719.JPG

eran lanski

חבר מס- 14084

פורסם

את חלקי העץ אתה מייבא מוכנים או קונה עץ ומוסר לחריטה ,כיפוף בקיטור ,הדבקה ועיבוד ?

כשיוצר ה T אני מניח שלא היה לביד סנדביץ ואת הרצפה עשו מעץ מלא. היום לדעתי עדיף רצפה מ MARINE PLYWOOD ממנו עושים רצפות לספינות. אולי 1.5 אינטש = 40 ממ.שאר סוגי העץ המתאימים לכל חלק כדאי לך לראות בטבלאות השימושים של ה ATIBT.

פורסם
את חלקי העץ אתה מייבא מוכנים או קונה עץ ומוסר לחריטה ,כיפוף בקיטור ,הדבקה ועיבוד ?

כשיוצר ה T אני מניח שלא היה לביד סנדביץ ואת הרצפה עשו מעץ מלא. היום לדעתי עדיף רצפה מ MARINE PLYWOOD ממנו עושים רצפות לספינות. אולי 1.5 אינטש = 40 ממ.שאר סוגי העץ המתאימים לכל חלק כדאי לך לראות בטבלאות השימושים של ה ATIBT.

 

היי, העץ הוזמן לפי קטלוג מחברת mac'S הוזמנו קפיצים למושב ,חלקי פח ,עדשות לפנסים ועוד...

http://macsautoparts.com/

eran lanski

חבר מס- 14084

פורסם

פשוט מדהים!

לא האמנתי שיש מכוניות כאלו בארץ..

יש לך צי רכב מדהים! ישר כוח

Subaru DL Hardtop 1978 ,Subaru DL station 1979

Triumph harld 1968, Piaggo Vespa SS 1966 with a sidecar

Volkswagen Caddy 1986, Piaggo Vespa Super 1969 with a sidecar

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

ערן כל הכבוד! למה לא הורדת את הגלגל הריזרבי?

הרכבים שלי: פיאט 127 73, פיאט 127 81 ספורט, פיאט 127 81 4דלתות, אלפא סוד 1.3 81, פיאט 131 77, פיאט טיפו 89, פיאט אונו 1.1 91. מחפש כל פיאט או איטלקיה לשיפוץ. חבר מועדון ה-5 מס14409. גיא למברסקי.


×
×
  • תוכן חדש...