Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4894 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר הרבה עבודה הרכב מניע ונוסע ,הזמנו לרכב כל חלקי העץ מקורי ואורגינל ,הוזמנו עדשות לפנסים ועוד חלקים להיו חסרים ועכשיו הרכב נכנס לפחחות והכנה לצבע והרכבתו מחדש המשך יבוא.......

IMG_0674.JPG

IMG_0675.JPG

IMG_0676.JPG

IMG_0677.JPG

IMG_0678.JPG

IMG_0679.JPG

eran lanski

חבר מס- 14084

  • תגובות 161
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אתה לא צריך פחח אתה צריך את סבא גפטו :)

רכב יפה מאוד

חבר צוות פיברקלאב טוב כלב חבר מחבר כלב מיצר צינורות ברקס ממתכת 0522790303

פורסם

הרבה יותר מיפה, לא היה לי מושג שיש רכב כזה ישן בארץ.

Bel Paese, Brutta Gente - mica sono pazzo, sono pazzi gli altri che accettano tutto! io almeno dico 'questo e' sano, questo e' malato, qui c'e' il bene, qui c'e' il male'... a voi tutto questo dolore sembra giusto. a me no. io mi devo difendere...

פורסם

בכתה ו' היה צריך לכתוב ביוגרפיה של דמות חשובה בעיניך ותרומתו לעולם. ההורים שלי הציעו את פלמינג וגילוי הפניצילין, אני כתבתי על הנרי פורד והמודל T .

 

מעבר ליופי, זו אחת המכוניות החשובות בהיסטוריה המוטורית. בהצלחה!

 

נמרוד

פורסם

פרוייקט מעניין וייחודי

כל הכבוד!!

להזרים בבקשה יותר תמונות:shock:

נותן ולוקח עזרה/חלקים למשפצי

לנד רובר סדרה LAND ROVER SERIES1

1948-1953

יובל 0543975612

פורסם

המשך תמונות בצל הטילים שהיו אתמול באזור יפו בת"א ,

פירוק חלקים שהולכים לצפוי ניקל ,פירוק הגיר ופירוק המגנטו והתקדמות עם הפחחות .....

IMG_0680.JPG

IMG_0682.JPG

IMG_0684.JPG

IMG_0681.JPG

IMG_0683.JPG

IMG_0685.JPG

IMG_0686.JPG

eran lanski

חבר מס- 14084

פורסם
המנוע והגיר יעברו שיפוץ או רק ניקוי ?

(העצים ברכב נראים ממש חדשים ).

העצים באמת חדשים הגיעו מחול המנוע עובד כמו שעון דוקסה ולכן חוץ מטיפול שגרתי במנוע אני לא נוגע .הגיר גם תקין אבל פורק בכדי להוציא את המגנטו ברכב ,גם רוב הפחים יבאו מחול כולל קפיצי המושב ....

באופן מפתיע יש את כל החלקים ברמת הבורג ואפילו מסמרים לעץ יש אתרים שלמים של חלקים זה תענוג!!!

מה שבטח לא יקרה שיגיע זמן שיפוץ המרקורי 8

eran lanski

חבר מס- 14084

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
בכתה ו' היה צריך לכתוב ביוגרפיה של דמות חשובה בעיניך ותרומתו לעולם. ההורים שלי הציעו את פלמינג וגילוי הפניצילין, אני כתבתי על הנרי פורד והמודל T .

 

מעבר ליופי, זו אחת המכוניות החשובות בהיסטוריה המוטורית. בהצלחה!

 

נמרוד

 

פורד היה גם מגלומן שלא טרח לתקן את המיתוס כאילו הוא הראשון עם קו הייצור התעשייתי.

הוא ראה את הקו בתשלובת בשר. כל תחנה היו עושים מהחזיר פעולה אחת בה התמחה עובד אחד ,מההריגה,פירוק לחלקי הבשר השונים - דורש מומחיות בחיתוך וניסור - קצב מקצועי - ,אריזה לצרכים שונים, טחינה... והעתיק למפעל שלו.

גם בייצור מכונות חקלאיות היו לפניו עם קוי ייצור.

המודל T היה נחות טכנית מרוב המכוניות האירופיות והאמריקאיות של אותו זמן. דה דיון בוטון,פנהרד ואולדס יכלו לייצר אוטו זול אם היו עושים אותו פשוט כמו ה-T אבל האמינו שאוטו הוא לא לכל פועל. פילוסופיה חברתית ,נבואה והימור ,שהצליח לפורד - לא עליונות בשום תחום.

ועוד לא דיברתי על יחסו לעובדים עם משטרת דיכוי ההתארגנויות הרצחנית שלו שהממשל נתן לה להשתולל. ובטח שלא על יחסו ליהודים ולנאצים.


×
×
  • תוכן חדש...