Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4896 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני לא יודע אם לצפות את הזמבורה בניקל או להשאיר אותה שחורה ומקורית ?!~

 

הייתה לי פעם זמבורה אורגינאלית שמסתובבת וחורקת ררררררר... אם אני מוצא אותה תקבל אותה לרכב המיוחד הזה

הבעיה שאני לא יודע אם היא עובדת על קיטור:drinking:

  • תגובות 161
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
הייתה לי פעם זמבורה אורגינאלית שמסתובבת וחורקת ררררררר... אם אני מוצא אותה תקבל אותה לרכב המיוחד הזה

הבעיה שאני לא יודע אם היא עובדת על קיטור:drinking:

 

אוהבים אותך אבישי:ok:

eran lanski

חבר מס- 14084

פורסם
כלי רכב מתוצרת פורד, במיוחד מהשנים האלו, נולדו בטעות כמכוניות רגילות והיום, יש להביא אותן למצב שיהפוך את הנרי היקר בקברו - Hot Rods, Rat Rods וכל מה שבאמצע :twisted:

 

attachment.php?attachmentid=315990&stc=1&d=1353955862

 

ליאור אין לי בעיה שיעשו hot rod אבל קוביס אבל שמשהוא עושה פרויקט או משהוא הוא ישר יוצא עליו ...

( אין לי שום בעיה וזכות כל אחד לעשות מה שבא לו ברכב האמיתי שלו ... ועוד לרכב נדיר שמקורי בארץ ולא יובא ארצה ...)

פורסם
כלי רכב מתוצרת פורד, במיוחד מהשנים האלו, נולדו בטעות כמכוניות רגילות והיום, יש להביא אותן למצב שיהפוך את הנרי היקר בקברו - Hot Rods, Rat Rods וכל מה שבאמצע :twisted:

 

attachment.php?attachmentid=315990&stc=1&d=1353955862

 

ליאור אין לי בעיה שיעשו hot rod אבל קוביס ישר יוצא

על מי שעושה פרויקט ולא משקיע מספיק או מחפף בעבודה או משהוא הוא ישר יוצא עליו ...

( אין לי שום בעיה וזכות כל אחד לעשות מה שבא לו ברכב האמיתי שלו ... ועוד לרכב נדיר שמקורי בארץ ולא יובא ארצה ...)

פורסם

ניקוי החלודה השיטחית, מילוי הגוף בבדיל או עופרת ולא בבונדו

יסוד צורב על הכל בסיום... זאת הדרך לשפץ רכב כזה..

אבל בארץ כמו בארץ... מחפשים את הזול ובעלי מקצוע לא ממוקצעים

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם
ניקוי החלודה השיטחית, מילוי הגוף בבדיל או עופרת ולא בבונדו

יסוד צורב על הכל בסיום... זאת הדרך לשפץ רכב כזה..

אבל בארץ כמו בארץ... מחפשים את הזול ובעלי מקצוע לא ממוקצעים

כל מילה סלע

כל החלק הפנימי של הרכב עושה רושם חלוד

חבר צוות פיברקלאב טוב כלב חבר מחבר כלב מיצר צינורות ברקס ממתכת 0522790303

פורסם
ניקוי החלודה השיטחית, מילוי הגוף בבדיל או עופרת ולא בבונדו

יסוד צורב על הכל בסיום... זאת הדרך לשפץ רכב כזה..

אבל בארץ כמו בארץ... מחפשים את הזול ובעלי מקצוע לא ממוקצעים

 

:king::mm_yeah:

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

שלא תבין לא נכון, אם הוא היה שלי הוא היה נצבע רק בלקה על כל כדי לשמור על המראה ה RAT

זה כמובן אחרי שהוא מקבל הנמכה של 3 אינץ בכל הבודי, שינוי השילדה ל Z ואיזה מנוע V8 FLAT

עם זומיז וכו כו...

אבל אם כבר אתה משפץ מה אתה רוצה שעוד שנה שנתיים יתחילו להיות חורים ?

שמע, אולי זה לא מעניין אותך ואתה מועניין לשפץ ולמכור, הכל בסדר, אבל קצת כבוד לאוטו ... בכל זאת זקנה.

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.


×
×
  • תוכן חדש...