Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4896 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 161
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לא יאומן פשוט , בזמן כל כך קצר לשפץ כזה רכב!

אטרקציה אמיתית אני חושב שלחברת דן יש רכב דומה שעמד פעם בשטח מוזיאון הארץ.

פורסם
ערן , תמודות מדהימות לפרוייקט מדהים לא פחות!

 

מה זו השלדה ששוכבת שם למעלה בתמונה ? נראית לי מוכרת מאוד

 

attachment.php?attachmentid=321176&d=1357252395

 

תותח !!! זה של מרצדס בדיוק כמו שלך :wink:

eran lanski

חבר מס- 14084

פורסם
לנסקי שלום

יפה, מרשים, ומהיר.

 

בברכה

קובי קליין

 

לנסקי שלום

אין עליך

היה ברור לי שהשיפוץ יקח כלום זמן.

יפה, מדליק, ומבריק.

 

שבת שלום

קובי קליין

פורסם

ווואו אמיתי ומכל הלב . מדהים מדהים מדהים !

לו הכלבים יכלו לדבר סיפוריהם הלא מתוחכמים היו מעצבים מחדש את טרגדית המין האנושי

פורסם

לגבי השינוי של לפני ואחרי - :mm_yeah:

אשמח לדעת מה מהירות מקסימלית של הפורד ? האם ניתן לרדת ולנסוע בבטחה בנתיבי איילון לדוגמא ?

מה לגבי הגג ?

חגורות בטיחות ?

פורסם
לגבי השינוי של לפני ואחרי - :mm_yeah:

אשמח לדעת מה מהירות מקסימלית של הפורד ? האם ניתן לרדת ולנסוע בבטחה בנתיבי איילון לדוגמא ?

מה לגבי הגג ?

חגורות בטיחות ?

 

אתה צוחק ? או שואל באמת ?

זה כירכרה מודל 1919 עם מנוע שמפיק אם אני זוכר בערך 20 כוחות סוס על בודי ששוקל להערכתי 600-650 קילו

לא מאמין שהוא נוסע מעל 70 קמש והברקסים לא להיט

זה רכב שהוא חתיכת היסטורי , כמה שאני בעד שיפורים ואפטרמרקט והוטרודים , זה רכב שצריך להישאר כמו שהוא.

בעל הרכב תתחדש.

mustang 67 GT, 302 engine t5


×
×
  • תוכן חדש...