Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4894 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התגובה שמעליי ממש לא יפה,

יש אנשים שנהנים מתהליך השיפוץ ולא דווקא מהחזקת רכב משופץ, ומה רע בעשיית כסף משיפוץ, הרי בארה"ב זה קיים בכמויות.

 

אופיר

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

  • תגובות 161
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אין בעיה עם לשפץ ולמכור... בזה אתה צודק מאד אופיר, כן יש לי בעיה עם "לחפף" ולמכור

כמו כן , שסוחר יגיד שהוא סוחר, הכי גרוע זה סוחר שמתחזה לאספן דאגן ובסוף הוא סתם חפפן...

שוב אני מדבר בכללי ולאוו דווקא על פותח השירשור

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם

ייאמר לזכותו של ערן שאם הוא היה רוצה לעבוד על מישהו הוא לא היה מעלה את התהליך לכאן והיה משאיר אותו חשאי.

 

כמו כן זכותו לשפץ באיזו רמה שהוא רוצה.

 

נכון שיש כאלו שמשפצים אצל כאלו שדורשים הרבה כסף על מעט עבודה.

 

אני כמו ערן מעדיף מעט כסף על מעט עבודה.

 

חוץ מזה אני מצדיע לכל מי שבאמת משפץ כמו שצריך כי זה מצריך המון כסף המון סבלנות והמון עצבים.

 

כשאני קונה רכב אני מסביר לו (לרכב) שאומנם הוא בידיים טובות אבל שלא ייבנה על זה יותר מידיי.

 

בסך הכל הכללי עם כל הסימפטיה שיש, זה רק פח או פיברגלס.

פורסם
אבישי בוא נסכים לא להסכים ונסיים את הדיון הפילוסופי הזה.

 

יאללה נסכים שאנחנו לא מסכימים.

 

אבל תמיד אני ארצה לשמוע את דעתכם גם שלך וגם של קובי לגביי שיפוצים או שיפורים.

כי יש מצב שבעתיד אולי אשפץ רכב ברמה שמגיע לו ומהתגובות שלכם אני מפנים את הדברים הטובים.

גם אם הם לא לרוחו של פותח השרשור זכותכם המלאה להשמיע את הדברים למען האחרים כי זה דיון ציבורי.

פורסם

חברים יקרים, באו נעשה סדר בבלאגן

אני משפץ רכבים להנאתי לא בא לי על רכב אני מוכר אותו ואני לא חייב לאף אחד דין וחשבון !

פתחתי שירשור להנאת כולם מי שלא טוב לו שידלג לא חסר שירשורים

קבלתי את חוות הדעת שבאופן ססתמטי חוזרות ונשנות עיי קובי וקמרו

אני מבין שהם אומני על!!! וסבבה אני מפרגן !!!

אני ערן לנסקי וזאת רמת השיפוץ שאני משקיע שהיא בהחלט לשבעות רצוני (שזה הכי חשוב) ושל גדולים ומבינים ממני (אני מוציא מהתמונה את קובי ואת קמרו שהם בטופ הכי גבוה והם הרבה יותר מכל חברי הפורום המכובדים ולדעתי אפשר לפתוח פורום מיוחד רק עבורכם!)יש ברשותי כ20 רכבים אף רכב לא מתקף ולאף רכב אין חלודה השקתי יגואר לפני שנתיים והיא עדיין כחדשה!

אני סוחר או לא זה עניין שלי בלבד ואין לאף אחד שום זכות להתערב בעסקיי

קובי וקמרו לא הכרחתי אתכם לקנות ממני שום רכב ומי שרוצה לקנות ממני רכב זה מרצונו החופשי לאחר שבדק וראה את כל הנתונים !

יעידו החברים שכבר קנו ומרוצים !

eran lanski

חבר מס- 14084

פורסם
חברים יקרים, באו נעשה סדר בבלאגן

אני משפץ רכבים להנאתי לא בא לי על רכב אני מוכר אותו ואני לא חייב לאף אחד דין וחשבון !

פתחתי שירשור להנאת כולם מי שלא טוב לו שידלג לא חסר שירשורים

קבלתי את חוות הדעת שבאופן ססתמטי חוזרות ונשנות עיי קובי וקמרו

אני מבין שהם אומני על!!! וסבבה אני מפרגן !!!

אני ערן לנסקי וזאת רמת השיפוץ שאני משקיע שהיא בהחלט לשבעות רצוני (שזה הכי חשוב) ושל גדולים ומבינים ממני (אני מוציא מהתמונה את קובי ואת קמרו שהם בטופ הכי גבוה והם הרבה יותר מכל חברי הפורום המכובדים ולדעתי אפשר לפתוח פורום מיוחד רק עבורכם!)יש ברשותי כ20 רכבים אף רכב לא מתקף ולאף רכב אין חלודה השקתי יגואר לפני שנתיים והיא עדיין כחדשה!

אני סוחר או לא זה עניין שלי בלבד ואין לאף אחד שום זכות להתערב בעסקיי

קובי וקמרו לא הכרחתי אתכם לקנות ממני שום רכב ומי שרוצה לקנות ממני רכב זה מרצונו החופשי לאחר שבדק וראה את כל הנתונים !

יעידו החברים שכבר קנו ומרוצים !

 

 

ערן.. זכותך לעשות ברכוש שלך מה שאתה רוצה.. לא דיברתי מילה על היותך סוחר בשירשור הזה , כן דיברתי על הבונדו ועל החלודה השטיחית והצעה שלי עומדת בהינה אם אתה מעוניין למכור אז בפרטי, לא צריך אפילו להשלים את השיפוץ (בא לי RAT ROD !!! ).

ואני מסכים עם אבישי שאם הייתה מנסה להחביא משהו לא הייתה מעלה את זה לפורום , אני ציינתי בסהכ הכל בהקשר של מסחר על כאלה שמנסים לצייר את עצמם כלא סוחרים אלה אספנים, זה בסדר גמור להיות סוחר, זה לא מילאת גנאי , יש לי שני חברים שסוחרים ברכבים והם אחלה של בעלי מיקצוע בתחומם והם הגונים .

שורה תחתונה, תהיה בריא עם השיפוצים שלך ועם כל ה 20 מכוניות שלך זה לא אמור להיות להיות קשור בכלל לשיפוץ של הרכב הזה,תראה מכמה הערות על בונדו מה נהיה...

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם
ערן.. זכותך לעשות ברכוש שלך מה שאתה רוצה.. לא דיברתי מילה על היותך סוחר בשירשור הזה , כן דיברתי על הבונדו ועל החלודה השטיחית והצעה שלי עומדת בהינה אם אתה מעוניין למכור אז בפרטי, לא צריך אפילו להשלים את השיפוץ (בא לי RAT ROD !!! ).

ואני מסכים עם אבישי שאם הייתה מנסה להחביא משהו לא הייתה מעלה את זה לפורום , אני ציינתי בסהכ הכל בהקשר של מסחר על כאלה שמנסים לצייר את עצמם כלא סוחרים אלה אספנים, זה בסדר גמור להיות סוחר, זה לא מילאת גנאי , יש לי שני חברים שסוחרים ברכבים והם אחלה של בעלי מיקצוע בתחומם והם הגונים .

שורה תחתונה, תהיה בריא עם השיפוצים שלך ועם כל ה 20 מכוניות שלך זה לא אמור להיות להיות קשור בכלל לשיפוץ של הרכב הזה,תראה מכמה הערות על בונדו מה נהיה...

 

אתה לא יורד לסוף דעתי ,זה הערות קשות ולא כל כך נעימות בכל שירשור של שיפוץ כלי רכב לא רק שלי

eran lanski

חבר מס- 14084

פורסם

tough love

כמו שאבישי רשם , לא נעים למה לא נעים כי אומרים את האמת?

כפי שציינתי, יש שיפוצים בפורום שהם מדהימים ברמת ההשקעה והחשיבה

יש כאלה שלא,הדוגמא הכי טובה היא האוטו שהבאת הוא באמת במצב נדיר והוא רכב נדיר בארצנו

אז למה לא כבר לשפץ אותו נכון? הרי אתה כבר משקיע את הזמן ואת הכסף ואת הרצון.

קיצור,לפני שאתה קופץ על קונספירציה ברמה האישית , תזכור שאנחנו בכלל לא מכירים ואין לי שום אינטרס בעולם להעביר ביקורת

שלא למטרת דעה או שיתוף ידע.

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם
חברים יקרים, באו נעשה סדר בבלאגן

אני משפץ רכבים להנאתי לא בא לי על רכב אני מוכר אותו ואני לא חייב לאף אחד דין וחשבון !

פתחתי שירשור להנאת כולם מי שלא טוב לו שידלג לא חסר שירשורים

קבלתי את חוות הדעת שבאופן ססתמטי חוזרות ונשנות עיי קובי וקמרו

אני מבין שהם אומני על!!! וסבבה אני מפרגן !!!

אני ערן לנסקי וזאת רמת השיפוץ שאני משקיע שהיא בהחלט לשבעות רצוני (שזה הכי חשוב) ושל גדולים ומבינים ממני (אני מוציא מהתמונה את קובי ואת קמרו שהם בטופ הכי גבוה והם הרבה יותר מכל חברי הפורום המכובדים ולדעתי אפשר לפתוח פורום מיוחד רק עבורכם!)יש ברשותי כ20 רכבים אף רכב לא מתקף ולאף רכב אין חלודה השקתי יגואר לפני שנתיים והיא עדיין כחדשה!

אני סוחר או לא זה עניין שלי בלבד ואין לאף אחד שום זכות להתערב בעסקיי

קובי וקמרו לא הכרחתי אתכם לקנות ממני שום רכב ומי שרוצה לקנות ממני רכב זה מרצונו החופשי לאחר שבדק וראה את כל הנתונים !

יעידו החברים שכבר קנו ומרוצים !

 

:mm_yeah::mm_yeah::mm_yeah: דברים כדורבנות!

שלמה דן גדרון

פורסם
חברים יקרים, באו נעשה סדר בבלאגן

אני משפץ רכבים להנאתי לא בא לי על רכב אני מוכר אותו ואני לא חייב לאף אחד דין וחשבון !

פתחתי שירשור להנאת כולם מי שלא טוב לו שידלג לא חסר שירשורים

קבלתי את חוות הדעת שבאופן ססתמטי חוזרות ונשנות עיי קובי וקמרו

אני מבין שהם אומני על!!! וסבבה אני מפרגן !!!

אני ערן לנסקי וזאת רמת השיפוץ שאני משקיע שהיא בהחלט לשבעות רצוני (שזה הכי חשוב) ושל גדולים ומבינים ממני (אני מוציא מהתמונה את קובי ואת קמרו שהם בטופ הכי גבוה והם הרבה יותר מכל חברי הפורום המכובדים ולדעתי אפשר לפתוח פורום מיוחד רק עבורכם!)יש ברשותי כ20 רכבים אף רכב לא מתקף ולאף רכב אין חלודה השקתי יגואר לפני שנתיים והיא עדיין כחדשה!

אני סוחר או לא זה עניין שלי בלבד ואין לאף אחד שום זכות להתערב בעסקיי

קובי וקמרו לא הכרחתי אתכם לקנות ממני שום רכב ומי שרוצה לקנות ממני רכב זה מרצונו החופשי לאחר שבדק וראה את כל הנתונים !

יעידו החברים שכבר קנו ומרוצים !

 

שלום ערן

אני איתך ובעדך, מכל ההערות תיקח רק את הטוב ולא את הרע. תמשיך בדרכך והלוואי שיהיו עוד כמוך בארץ.

נ.ב. אין לי כל קשר לערן, ההתקפות עליו פשוט מקוממות אותי.

יוני מ"יוני אופנועים" בירושלים 0505244105

פורסם

בואו פשוט נסכים שכל באי הפורום הם משפצים ברמת CONCOURS D'ELEGANCE

ויש לעולם הרבה מה ללמוד מאיתנו. ככה נסגור סיפור ולא יהיו תלונות לאף אחד.

Bel Paese, Brutta Gente - mica sono pazzo, sono pazzi gli altri che accettano tutto! io almeno dico 'questo e' sano, questo e' malato, qui c'e' il bene, qui c'e' il male'... a voi tutto questo dolore sembra giusto. a me no. io mi devo difendere...

פורסם

אני מסכים רעיונית עם קובי, וסגנונו הצבעוני לפעמים קצת בעוכריו וחבל כי הדברים שהוא

אומר נבלעים ברעש שהוא מייצר מסביב.

 

הרכב האמור מקסים ומיוחד ויש מעט מאד רכבים שצריך לשחזר בצורה מיטבית וברמה

אחרת, דוגמת השיפוץ המדהים של הרובר של ישראל שהוא התנ"ך של השיפוצים.

 

יתכן ואני מסייג כאן את דעתי שמה שנעשה בשיפוץ הזה הוא "בסדר" אבל לרכב כזה מגיע

יותר.

 

א-ב-ל (ואני מדגיש שוב את האבל) אין הרבה ריסטוררים כמו ישראל שמסוגלים לשים

על השולחן בו זמנית זמן, ידע וטון כסף ולהפוך את שיפוץ הרכב לשיפוץ ברמה תחרותית בינלאומית.

 

הטענה של קובי כמו שאני מבין אותה, שרכב כזה משפצים לפי הכללים של רכב היסטורי עתיק

ולא על פי כללי שיפוץ סובארו 82 ויש בזה משהו.

 

אין לי הבנה יתרה בפחחות, ובטח לא הצלחתי מעולם בשיפוץ מסובך כזה אבל מתוך היכרות

של התחום ונבירה באלפי מסמכי שיפוץ ברור לי איזה שיפוץ אני הייתי מעדיף.

 

אני אינני אוהב את ההתייחסות לגופו של האדם המשפץ ולמעשיו, ההתייחסות צריכה להיות עניינית

לנושא השיפוץ עצמו.

 

אחד הסיוטים הגדולים שלי הוא רכב נדיר ומיוחד שמגיע לידיים שאינם מתאימות ונהרס ולא ניתן

לשיקום, אני מניח שהצעקה שנצעקה פגעה במקום זה גם אצל אחרים.

 

בכל מקרה הרכב מיוחד ואני מקווה שישאר כזה גם לאחר שיפוץ - רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!


×
×
  • תוכן חדש...