Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4895 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כל הכבוד על סיום השיפוץ היעיל והמהיר תמשיך כך כיף שיש אנשים כמוך שמשפצים הרבה מכוניות אספנות כמובן בימים של גריטות חשוב להשריש את המושג של מכוניות אספנות ואתה דוגמא מאוד טובה לנושא תמשיך ככה

מיני מיינור נגנבה כל היודע דבר ליצור קשר בבקשה

  • תגובות 161
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

עם אני מזהה נכון את המקום זה הבית בדניה יש שם אספן רציני

ועם זה הבית אז המרצדס הזו לפי מה שהוא אמר לי היא עם מנוע דיזל

ועם אני זוכר נכון שנת יצור 29 או 39 צריכה להיות שם גם סברה ועוד כמה דברים נדירים

אליפט מוריד את הרכבים לחניה במרטף בתוך הבית

חבר צוות פיברקלאב טוב כלב חבר מחבר כלב מיצר צינורות ברקס ממתכת 0522790303

פורסם
עם אני מזהה נכון את המקום זה הבית בדניה יש שם אספן רציני

ועם זה הבית אז המרצדס הזו לפי מה שהוא אמר לי היא עם מנוע דיזל

ועם אני זוכר נכון שנת יצור 29 או 39 צריכה להיות שם גם סברה ועוד כמה דברים נדירים

אליפט מוריד את הרכבים לחניה במרטף בתוך הבית

 

בשנת 1929 לא היה מרצדס דיזל! 39 יכול להיות.

פורסם
אתה צוחק ? או שואל באמת ?

זה כירכרה מודל 1919 עם מנוע שמפיק אם אני זוכר בערך 20 כוחות סוס על בודי ששוקל להערכתי 600-650 קילו

לא מאמין שהוא נוסע מעל 70 קמש והברקסים לא להיט

זה רכב שהוא חתיכת היסטורי , כמה שאני בעד שיפורים ואפטרמרקט והוטרודים , זה רכב שצריך להישאר כמו שהוא.

בעל הרכב תתחדש.

 

אני שואל ולא צוחק.

על מהירות נסיעה מירבית ועל יכולות הרכב נתת תשובה - תודה.

מה לגבי חגורות בטיחות, האם במודל כזה נדרש ע"פ החוק הישראלי ?

מה לגבי הגג, האם ברזנט עם מסגרת מקופלת או שאין גג בכלל ?

איך הבנת ממה שרשמתי שצריך לשפר את הרכב ? :roll: אני בעד מקוריות נטו.

פורסם
אני שואל ולא צוחק.

על מהירות נסיעה מירבית ועל יכולות הרכב נתת תשובה - תודה.

מה לגבי חגורות בטיחות, האם במודל כזה נדרש ע"פ החוק הישראלי ?

מה לגבי הגג, האם ברזנט עם מסגרת מקופלת או שאין גג בכלל ?

איך הבנת ממה שרשמתי שצריך לשפר את הרכב ? :roll: אני בעד מקוריות נטו.

 

הרכב דיי זריז לרכב בן 100 שנה (כמעט) ובולם דרך הגיר דיי נחמד ומידי ! במודל שלי הרכב עוצר דרך הגלגלים האחוריים רק דרך ההנד ברקס זה נקרא ברקס חירום . ולא משתמשים בזה רק לחנייה

אתמול נסעתי ברכב והבלימה הפתיעה אותי לטובה !

יש מסגרת לגג חדשה משולב ברזל ועץ ויתפר גם גג .

חגורות בטיחות אין .

eran lanski

חבר מס- 14084

פורסם
עם אני מזהה נכון את המקום זה הבית בדניה יש שם אספן רציני

ועם זה הבית אז המרצדס הזו לפי מה שהוא אמר לי היא עם מנוע דיזל

ועם אני זוכר נכון שנת יצור 29 או 39 צריכה להיות שם גם סברה ועוד כמה דברים נדירים

אליפט מוריד את הרכבים לחניה במרטף בתוך הבית

בעל הבית ניפטר עכשיו היורשים מוכרים

פורסם
אני שואל ולא צוחק.

על מהירות נסיעה מירבית ועל יכולות הרכב נתת תשובה - תודה.

מה לגבי חגורות בטיחות, האם במודל כזה נדרש ע"פ החוק הישראלי ?

מה לגבי הגג, האם ברזנט עם מסגרת מקופלת או שאין גג בכלל ?

איך הבנת ממה שרשמתי שצריך לשפר את הרכב ? :roll: אני בעד מקוריות נטו.

 

אם אני לא טועה רכב מתחת ל68 או 69 לא צריך חגורות.

אני לא בטוח לגבי השנה אבל בוודאות יש כזו תקנה

Subaru DL Hardtop 1978 ,Subaru DL station 1979

Triumph harld 1968, Piaggo Vespa SS 1966 with a sidecar

Volkswagen Caddy 1986, Piaggo Vespa Super 1969 with a sidecar

פורסם

שירשור מדהים ושיפוץ מדהים!

ידוע משהו על תולדות הרכב המסויים הזה?

 

ושני תיקונים הסטוריים לדף הראשון והשני של השירשור:

המכונית הראשונה שיוצרה בפס ייצור היתה דווקא אולדסמוביל

הנרי פורד הוסיף את פס הייצור על סרט נע.

 

והערה שניה: הנרי פורד אכן היה אנטישמי אבל מי שכיפר לא היה הבן שלו אלא הנכד, הנרי פורד השני. הבן, אדסל, מת כשהנרי עוד היה בחיים.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם
אם אני לא טועה רכב מתחת ל68 או 69 לא צריך חגורות.

אני לא בטוח לגבי השנה אבל בוודאות יש כזו תקנה

 

עד 68 לא חייבים חגורות- בוודאות.

 

ו...איך בכלל מישהו חשב על החגורות כשהסתכל על האוטו הזה?:-D:wink::shock: או על האיילון? (אם-כי איציק נוסע עם הדודג' שלו לדעתי שם- ומסתדר יפה מאד- אבל הדודג' יותר חדשה ( :lol: )- אז אולי הנהיגה בה יותר פשוטה!

 

בכל אופן- האוטו חמוד לאללה, ויהיה נחמד לראות אותו מקרוב באיזה מפגש (לא נראה לי שזה יקרה בקרוב עם המזג האוויר הזה:wink: )!

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם
הרכב דיי זריז לרכב בן 100 שנה (כמעט) ובולם דרך הגיר דיי נחמד ומידי ! במודל שלי הרכב עוצר דרך הגלגלים האחוריים רק דרך ההנד ברקס זה נקרא ברקס חירום . ולא משתמשים בזה רק לחנייה

אתמול נסעתי ברכב והבלימה הפתיעה אותי לטובה !

יש מסגרת לגג חדשה משולב ברזל ועץ ויתפר גם גג .

חגורות בטיחות אין .

 

איזה כיף . חלום !

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

אחרי טיפול בפרויקטים אחרים התפנה היום מעט זמן לרפד את היפיוף אצל הרפד מס.1 ולהלן התמונות בשלבים משעה 6:00 עד 17:00 :wink: זה היה היום הכי מעייף שעברתי בכל הליך השיפוץ :shock: לא היה אדם מכל סוג מכל מין שעבר ולא חפר לנו בראש על הרכב:brickwall:

IMG_0950.JPG

IMG_0951.JPG

IMG_0952.JPG

IMG_0953.JPG

eran lanski

חבר מס- 14084

פורסם

ערן היום עברתי ליד הרפד הוא עשה לך עבודה יפה הרכב חנה על המדריכה בייייי אבי

סוסיתא 10 מבציר 1965.

רום כרמל מבציר 1978.

טנדר סוסיתא 1965.

:-Dטנדר סוסיתא12

פורסם

ראיתי במו עיני את הרכב המשופץ, עבודה יפה ומושלמת, הרכב הנושן ביותר בארץ ועוד נוסע ויפה.

חלומות מתגשמים, אבל תמיד צריך לעזור להם לצאת לפועל וערן עשה זאת הפעם.

יישר כוח.

מצא משה


×
×
  • תוכן חדש...