Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4896 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שלא תבין לא נכון, אם הוא היה שלי הוא היה נצבע רק בלקה על כל כדי לשמור על המראה ה RAT

זה כמובן אחרי שהוא מקבל הנמכה של 3 אינץ בכל הבודי, שינוי השילדה ל Z ואיזה מנוע V8 FLAT

עם זומיז וכו כו...

.

 

הרכב מלפני כמעט 100 שנה .

לא הכי חשוב זה המקוריות והאוטנתיות שלו ??

אם היינו בארה"ב ( מלאי של פורדים ישנים כמעט ללא הגבלה ) אז בהחלט צריך לחתוך ולייצר רכבים מיוחדים ויפים.

פה יש רכב יחיד.. להנמיך אותו ? שינוי שלדה ? מנוע V8 ? :shock::roll::shock:

זומיז :roll::shock:

  • תגובות 161
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
הרכב מלפני כמעט 100 שנה .

לא הכי חשוב זה המקוריות והאוטנתיות שלו ??

אם היינו בארה"ב ( מלאי של פורדים ישנים כמעט ללא הגבלה ) אז בהחלט צריך לחתוך ולייצר רכבים מיוחדים ויפים.

פה יש רכב יחיד.. להנמיך אותו ? שינוי שלדה ? מנוע V8 ? :shock::roll::shock:

זומיז :roll::shock:

 

 

בגלל זה אמרתי , אם כבר לשפץ אז לעשות רסטורציה למקור ויסודית ...

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם

הנה התעוררו הנשרים...

 

קובי? יש לך תמונות להראות לנו משיפוצים שביצעת כפי שאתה מדבר.

או שמה כל הידע מגיע מתוכניות של דיסקברי???

 

איזה הנמכות בראש שלך? מי יעביר את זה טסט?

 

יכולת הדיבור שלך מרשימה.. יכולת העשייה אתה תוכיח.

 

יש משפט מספר שמואל:

"אַל תַּרְבּוּ תְדַבְּרוּ גְּבֹהָה גְבֹהָה יֵצֵא עָתָק מִפִּיכֶם"

המבין יבין

יום טוב

פורסם

אני כולי דיבורים.

רק דיסקברי עברינות מקלדת.

:roll: :roll:

אבל מה הקשר בין החוסר ידע שלי ורק הדיבורים שלי לבין יצירות הבונדו והתלאים שרצות פה על ימין ועל שמאל?

יש פה מספר פרויקטים בפורום שהם ברמה בין לאומית לדוגמא השיחזור של האלפה GTV שהחברה של ראובן עושים וכו השיפוצים של ליאור ברוך וכו ויש כאלה שרק עייור צבוע או מפגר יגיד כל הכבוד עליהם

עכשיו אתה רגוע?:lol:

עכשיו לגבי ההנמכות ... אתה טסטר?

חאלס עם הצביעות! בן אדם מעלה את הפרויקט שלו לפורום כדי לקבל ביקורת חיובית וגם שלילית , לשבת כמו מקהלה של תרנגולות ולהגיד כל הכבוד על שטות גמורה זה פשוט צבוע ומגעיל ומאבד את המטרה של הפורום.

אלה אם זה פורום טפיחות על השכם...

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם

אני תמיד הייתי רגוע.

מכיוון שאני מאמין שכל אחד יעשה ברכושו מה שהוא רואה לנכון.

 

אתה לא מעביר ביקורת.

אתה מנסה לכפות את דעתך וידיעותיך אשר לא מגובות בכלום.

 

ואל תתחיל עם הגישה המצטדקת של " האנשים האלה פוגעים ברכבי האספנות"

 

כאשר אתה תקנה את הרכב הזה אתה מוזמן ליצוק לתוכו 10 ליטר בדיל.

(שיטה אמנם מסורתית וכבודה במקומה מונח, אך יש היום חומרים העולים פי כמה על האיכות של הבדיל)

 

אינני אומר את הדברים בכדי לפגוע בך.

 

אך כמו שאתה מרגיש צורך לזעוק בקולי קולות כאשר אתה רואה "עוול"... כך גם אני.

ועדיין אני מאמין כי בני אדם יותר חשובים מרכבים.

פורסם

סליחה, לא ידעתי שאני צריך לחשוף בפניך את הרזומה שלי לפני כל תגובה בפורום.

למי שמכיר אותי יודע לטוב ולרע במה הידע שלי מגובה.

ולא ראיתי עוד שצמדתי למישהו אקדח לראש כדי שיעשה את העבודה על הרכב שלו איך שאני רוצה, כמו שאמרת זה רכב שלו, עובדה שאני הייתי עושה מהרכב הזה אם היה בבעלותי RAT ROD משהו שלא יהיה פופלרי בעליל ויגרום ביקורת שלילית אבל אם הייתי משתף את הפורום הייתי צריך להיות פתוח לביקורת כזאת, במיקרה אני וחבר תכננו פרויקט כזה כל רכב נוטרים ואנשים בפורום הגזימו עד כדי איום לתביעה לרשיות על השחטת מורשת ישראל, גם זה התקבל בהבנה שאם אתה מציג משהו גם בגלריה של אומנות אתה נתון לביקורת.

 

עכשיו אם אתה כלכך תמים ומקצועי..

אמרת שיש היום הרבה חומרים יותר טובים מבדיל עופרת, נכון יש, אבל במקום להיות קשקשן תכתוב עליהם

או שגם אתה כמוני ישבת לראות דיסקברי ואין לך עם מה לגבות את זה... אבל העיקר לפרגן לפסל בונדו

 

lipstick on a pig....

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם

הסתכלתי קצת על ההיסטוריה המהוללת של היוזר RNZ, והגעתי למסקנה שערן דיי לכתוב ביוזרים אחרים אתה יוצא אהבל.

 

כל 9 ההודעות זה תקיפה של חברי פורום על זה שהם קשקשנים או נכנסים לעניינים שלא שלהם.

 

לפני שאתה מעביר ביקורת על קובי המינימום זה שתזדהה.

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

פורסם
הסתכלתי קצת על ההיסטוריה המהוללת של היוזר RNZ, והגעתי למסקנה שערן דיי לכתוב ביוזרים אחרים אתה יוצא אהבל.

 

כל 9 ההודעות זה תקיפה של חברי פורום על זה שהם קשקשנים או נכנסים לעניינים שלא שלהם.

 

לפני שאתה מעביר ביקורת על קובי המינימום זה שתזדהה.

 

פחחחחחחח.. איזו עבודת בלשות מדהימה!!!

 

עלית עלי..

 

שמי תומר, אני גר בראשון לציון אתה רוצה גם כתובת במקרה?

 

קובי לא ידעתי שיש לך חיילים. לא הייתי מתעסק איתך

 

כפי שאמרתי, הנה התעוררו הנשרים..

 

תשכור בלש פרטי להבא, תן למקצוען לעשות את העבודה.

אתה עושה צחוק מעצמך...

אני אומר מה שאני חושב ולא מפחד מקבוצה של בלבלנים, יצאת קטן...

 

ואין לי שום קשר לפותח השירשור ערן.

 

קובי אילו ידעתי שיש לך חיילים.. לא הייתי מתעסק איתך

פורסם
פחחחחחחח.. איזו עבודת בלשות מדהימה!!!

 

עלית עלי..

 

שמי תומר, אני גר בראשון לציון אתה רוצה גם כתובת במקרה?

 

קובי לא ידעתי שיש לך חיילים. לא הייתי מתעסק איתך

 

כפי שאמרתי, הנה התעוררו הנשרים..

 

תשכור בלש פרטי להבא, תן למקצוען לעשות את העבודה.

אתה עושה צחוק מעצמך...

אני אומר מה שאני חושב ולא מפחד מקבוצה של בלבלנים, יצאת קטן...

 

ואין לי שום קשר לפותח השירשור ערן.

 

קובי אילו ידעתי שיש לך חיילים.. לא הייתי מתעסק איתך

 

 

הופה.... קונספרציה על חיילים..

אתה קשקשן, נו מבין גדול, איך היית משפץ את הרכב?

אתה תוקף תוקף ומעלה קונספרציות אבל לא תרמת כלום לשירשור מהידע הנרחב שלך בשיפוצים.

 

MGB, אני מסכים איתך

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם

מתחיל בפירוק כל חלקי הפח.

שולח לניקוי סודה את כל החלקים.

לאחר שהיו מגיעים חזרה הייתי נותן יסוד כדי למנוע חלודה שטחית, לאחר מכן מסמן את הדנטים ובעבודת יד עם פטיש ותותב ברזל מהצד השני הייתי מיישר את הפגמים.

(עבודה סיזיפית אך מהנה ביותר) ניתן לעבוד עם מנורה חזקה בכדי לבחון את המשטח מול האור. (ככה יותר קל לראות את הקווים של הרכב)

לאחר מכן נותן תיקונים נקודתיים עם Ultima Plastic Padding שהוא שפכטל יוצא דופן באיכותו על בסיס פלסטי.

לאחר מכן שיוף אובסיסיבי בעזרת נייר שיוף 150 ומעלה עד לדרגה 1500 עם מים. לאחר היבוש נותן שכבת בקרה בצבע כהה מבריק.

אם יש צורך וישנם גלים קטנים, ניתן לשייף את הצבע ולהתיז פוליאסטר בהתזה, מה שיוצר משטח אחיד הנותן שכבה טובה שאותה ניתן לשייף די בקלות.

לאחר מכן צבע בקרה שוב ואם צריך אז שוב...

 

ככה אני הייתי עושה את זה, אם מישהו מעוניין בדעתי אני אשמח לחלוק אותה איתו בפרטי ולא להשפילו קבל עם ועדה...

 

נראה לי שהשירשורים פה נפגעים כל פעם על ידי אותם האנשים.

ואני מניח שזה היה כך עוד לפני שאני הגעתי לפורום עם 9 ההודעות "הנוראיות" שלי

 

לא מעוניין לפגוע פה בהנאה של אחרים מהשירשור הזה.

סליחה אם מישהו נפגע.

פורסם

חברים יקרים ברכב לא עשו שום תלאי הפחים הגיעו מחול אין טיפת חלודה למעט חלודה שטחית מזה שהפחים עמדו ללא צבע יסוד

הפנים של הרכב לא חלוד הפח בריא לחלוטין ,העצים גם כן חדשים וכל בסדר, הרכב יהיה בדיוק כמו בסמלון עכשיו אם זה היה רכב ראשון שאני משפץ אחלה מקבל את ביקורות בחיוב מכיוון ששיפצתי לא מעט רכבים זאת רמת השיפוץ שלי מהרמה הזאת אני מאוד מרוצה יש לי אחריות במשך שנה על העבודה מי שבא לו להשקיע 40000ויותר על צבע ופחחות שיבושם לו הרכב יעבור השקה במועדון כנראה בינואר .

eran lanski

חבר מס- 14084

פורסם
הסתכלתי קצת על ההיסטוריה המהוללת של היוזר RNZ, והגעתי למסקנה שערן דיי לכתוב ביוזרים אחרים אתה יוצא אהבל.

 

כל 9 ההודעות זה תקיפה של חברי פורום על זה שהם קשקשנים או נכנסים לעניינים שלא שלהם.

 

לפני שאתה מעביר ביקורת על קובי המינימום זה שתזדהה.

 

תראה לצאת בהצהרה שאני מתחזה ללא שום בסיס מוצדק זה פלילי ואתה פוגע בשמי הטוב!

אני חושב שאתה מהווה מטרד לפורום אפנה את זה למנהלים !

eran lanski

חבר מס- 14084

פורסם
מתחיל בפירוק כל חלקי הפח.

שולח לניקוי סודה את כל החלקים.

לאחר שהיו מגיעים חזרה הייתי נותן יסוד כדי למנוע חלודה שטחית, לאחר מכן מסמן את הדנטים ובעבודת יד עם פטיש ותותב ברזל מהצד השני הייתי מיישר את הפגמים.

(עבודה סיזיפית אך מהנה ביותר) ניתן לעבוד עם מנורה חזקה בכדי לבחון את המשטח מול האור. (ככה יותר קל לראות את הקווים של הרכב)

לאחר מכן נותן תיקונים נקודתיים עם Ultima Plastic Padding שהוא שפכטל יוצא דופן באיכותו על בסיס פלסטי.

לאחר מכן שיוף אובסיסיבי בעזרת נייר שיוף 150 ומעלה עד לדרגה 1500 עם מים. לאחר היבוש נותן שכבת בקרה בצבע כהה מבריק.

אם יש צורך וישנם גלים קטנים, ניתן לשייף את הצבע ולהתיז פוליאסטר בהתזה, מה שיוצר משטח אחיד הנותן שכבה טובה שאותה ניתן לשייף די בקלות.

לאחר מכן צבע בקרה שוב ואם צריך אז שוב...

 

ככה אני הייתי עושה את זה, אם מישהו מעוניין בדעתי אני אשמח לחלוק אותה איתו בפרטי ולא להשפילו קבל עם ועדה...

 

נראה לי שהשירשורים פה נפגעים כל פעם על ידי אותם האנשים.

ואני מניח שזה היה כך עוד לפני שאני הגעתי לפורום עם 9 ההודעות "הנוראיות" שלי

 

לא מעוניין לפגוע פה בהנאה של אחרים מהשירשור הזה.

סליחה אם מישהו נפגע.

 

 

כל הכבוד, אז אתה יודע מה התהליך שאמור להיות להיות פחחות כמו שצריך, שחוץ מהבודי פילר שונה הוא לא שונה ממה שלא פעם העלנו פה לפורום בתור תהליך תקין ,ולמען האמת הוא נפוץ בכלל פחחיה שעובדת בצורה תקינה כן אפילו בארץ נתקלתי בזה, כן אבל לא בשיפוצים שהערנו עליהם בפורום, יצאת קשקשן

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם

אם מדברים כבר על מטרדים... מר ערן לנסקי המכובד.

הניצול הציני שלך של פלטפורמת הפורום ב"פרוייקטים" ו"שיפוצים" על מנת לקדם את האג'נדה הפרטית שלך של סוחר ברכבי אספנות זה מטרד לאנשים שהם חובבי אספנות שעוסקים בתחביב ללא מטרת רווח כאשר לרוב גם זה כרוך בהפסד רק מתוך הנאה של התעסקות בתחום.

 

בלי קשר שלא נדבר על רמת השיפוצים שאתה עושה שהם שיפוץ למטרת מכירה AKA נראה יפה חודשיים ואחרי חצי שנה כאילו האוטו לא עבר מעולם שיפוץ ואני לא יוסיף מעבר לזה.

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye


×
×
  • תוכן חדש...