Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4988 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי לאון 2011 גיר רגיל, על הרכב יש 33,000ק"מ ,הרכב בין כשנה וחצי וננהג על ידי נהג יחיד(אני) בלבד.

לפני כחודש הכנסתי את הרכב לטיפול ותוך כדי התלוננתי גם על ריח של מעין פלסטיק שרוף מכיוון המנוע.

90% מהרכבים שהיו ברשותי (70% מהם ממשפחת VAG) משנת 1994 (זקן אני) היו בעלי תיבת הילוכים רגילה ולכן אני מכיר ויודע מה זה ריח של קלאץ' שרוף.

קיוויתי מאוד שאני טועה שכן הרכב חדש (כולה שנה וחצי ו-33000 ק"מ) ושזו סה"כ איזו שקית פלסטיק שנתפסה באזור הקטליזטור ומפיצה את הריח.

כשהגעתי לאסוף את הרכב מהטיפול נמסר לי כי הקלאץ' גמור ושיש צורך להחליפו, כמובן שנשלחה בקשה ליצרן להחלפת החלק ב"מסגרת האחריות"

וכמו שחשבתי תשובתו הייתה שלילית שכן לטענתו זהו חלק מתבלה.

בגלל ניסיוני הרב בנהיגה על גיר רגיל ומהסיבה שהרכב שלי ננהג בעדינות ואך ורק על ידי, עולות שתי השערות האחת היא שהיצרן משתמש בחומרים מאיכות ירודה

והשניה יתכן והקלאץ' שהותקן ברכבי היה פגום בצורה כזו או אחרת וכמו שאתם מבינים היצרן מתנער מאחריות זו שכן זהו חלק בלאי .

(10,000 ק"מ או חצי שנה לאחריות היצרן על קלאץ').

רציתי לדעת האם קיימים נהגי ליאון נוספים שנתקלו בתופעה כזו בריכבם ו/או נענו לשלילה והתנערות מאחריות בנושא מסוג זה מצד היצרן?

עצוב לי לדעת שיצרן מכובד כזה (לפחות בעיניי) מגיב כך לחלק שברור לכולנו שהסיכוי שיתבלה בנהיגה רגילה וזהירה שואף לכלום.

פורסם
ברשותי לאון 2011 גיר רגיל, על הרכב יש 33,000ק"מ ,הרכב בין כשנה וחצי וננהג על ידי נהג יחיד(אני) בלבד.

לפני כחודש הכנסתי את הרכב לטיפול ותוך כדי התלוננתי גם על ריח של מעין פלסטיק שרוף מכיוון המנוע.

90% מהרכבים שהיו ברשותי (70% מהם ממשפחת VAG) משנת 1994 (זקן אני) היו בעלי תיבת הילוכים רגילה ולכן אני מכיר ויודע מה זה ריח של קלאץ' שרוף.

קיוויתי מאוד שאני טועה שכן הרכב חדש (כולה שנה וחצי ו-33000 ק"מ) ושזו סה"כ איזו שקית פלסטיק שנתפסה באזור הקטליזטור ומפיצה את הריח.

כשהגעתי לאסוף את הרכב מהטיפול נמסר לי כי הקלאץ' גמור ושיש צורך להחליפו, כמובן שנשלחה בקשה ליצרן להחלפת החלק ב"מסגרת האחריות"

וכמו שחשבתי תשובתו הייתה שלילית שכן לטענתו זהו חלק מתבלה.

בגלל ניסיוני הרב בנהיגה על גיר רגיל ומהסיבה שהרכב שלי ננהג בעדינות ואך ורק על ידי, עולות שתי השערות האחת היא שהיצרן משתמש בחומרים מאיכות ירודה

והשניה יתכן והקלאץ' שהותקן ברכבי היה פגום בצורה כזו או אחרת וכמו שאתם מבינים היצרן מתנער מאחריות זו שכן זהו חלק בלאי .

(10,000 ק"מ או חצי שנה לאחריות היצרן על קלאץ').

רציתי לדעת האם קיימים נהגי ליאון נוספים שנתקלו בתופעה כזו בריכבם ו/או נענו לשלילה והתנערות מאחריות בנושא מסוג זה מצד היצרן?

עצוב לי לדעת שיצרן מכובד כזה (לפחות בעיניי) מגיב כך לחלק שברור לכולנו שהסיכוי שיתבלה בנהיגה רגילה וזהירה שואף לכלום.

 

מדובר על נושא כאוב וידוע.

היצרנים לא מכירים באחריות על מצמד, בטח לא על 33000 ק"מ - אותו סיפור עם רפידות בלם.

במידה והמצמד היה פגום, הוא לא היה מחזיק לך 33000 ק"מ - מה גם שמצמד אפשר לשרוף ברבע שעה של חארקה.

האם ראית בעין את המצמד השחוק ? אולי הוא התפורר ( ואז יש עילה לאחריות ) ?

במידה ותיקנת את הרכב ושילמת , תוכל לנסות ניסיון ( סיכוי נמוך להצלחה אבל היו הצלחות ) ולשלוח מכתב מפורט ליצרן

בחו"ל כולל צילום חשבונית והיסטוריית רכב ולבקש את ההחזר כ"תביעת רצון טוב" GOODWILL.

בהצלחה.

×
×
  • תוכן חדש...