Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4989 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז שלום לכולם

ברשותי אוקטביה VRS מודל 2006 מנוע 2.0 ליטר עם 600 כ"ס מנוע גרמני לחלוטין.

ולשאלתי

בעיה א. כשאני נמצא במצב נסיעה של 4 אלף סל"ד המנוע משלב להילוך גבוהה.

בעיה ב. טורבו מ"ס 2 לא נפתח בדקתי מצערת ובדקתי חיישן והם נמצאו תקינים.

יש לציין ששני המגדשים עובדים בצורה עוקבת ורציפהה ולא מקבילה כמקובל. הייתי במוסך מורשה של סקודה והם לא יודעים לענות לי על הבעיה ויש לציין כי כבר הוחלפו פעמיים זוג טורבו (זאת אומרת 4 יחידות) ושולחים אותי מאחד לשני אני מכונאי יש לי ידע רב בנושא עם ניסיון של 12 שנה ופעם ראשונה שאני נתקל בדבר כזה לדעתי זה מחשב רכב אני לא כל בטוח אבל עצוב לשמוע שזאת האפשרות היחידה שלא הוחלפה אם מישהו בפורום הזה באמת יוכל לעזור לי בנושא הזה הוא יראה ממני המון כסף וזה בהבטחה שלי.

חשוב לציין כי זה לא דגם רגיל זה VRS למי שמכיר טוב בלבד.

 

בתודה לכל העוזרים והפותרים לתיקוותי הרבה...

פורסם

מה זה "מנוע משלב להילוך גבוה"?

מה זה "לא נפתח"?,תסביר את עצמך.

אני מבין שהרכב לא סטנדרטי, פנה לסדנה.

don't drive faster than your guardian angel can fly

ההונדה סיויק מטוס.

הונדה סיויק שנת 97 אוטומטית,, מאוד מהירה
פורסם

מפלצת! 600 כ״ס! יכול להיות שבמודלים האלה קיים מחשב לגיר בנפרד ממחשב המנוע. סתם שאלה אני מאמין שאצלך כבר קיים טיפטרוניק אז מה הבעיה פשוט לנעול אותו בהילוך?

פורסם

עד כמה שזכור לי לא הביאו את הVRS ארצה בשנת 06.

אני גם מתקשה להאמין שאדם עם 600 כ"ס וזוג טורבואים יפנה למוסך מורשה סקודה ואז לפורום לקבלת עזרה.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

הייתה לי תקלה דומה ברכב ...

אצלי המחשב היה מכניס להילוך נמוך וזה היה גורם רק לשלושה מתוך חמשת הGT40 להיפתח אבל רק

בטורים נמוכים מאוד ...

הלכתי לצ'מפיון בבני ברק ... לטענתם יש תקלה במוח של הגיר , כי הוא לא רגיל למזג אויר ישראלי

ושאלו אותי אם יש לי מצב להעביר את האוטו לצ'כיה , כי את המזג אויר שם המוח של הגיר מכיר

 

:?

פורסם
אז שלום לכולם

ברשותי אוקטביה VRS מודל 2006 מנוע 2.0 ליטר עם 600 כ"ס מנוע גרמני לחלוטין.

 

גרמני טהור?

אתה אולי מכונאי עם ידע רב, אבל יש לך שגיאות כתיב של ילד בן 12.

פורסם

זה יבוא אישי ויש 6 כאלה בנוסף בארץ מלבדי

ואציין כי הסדנה נמצאת בבריטניה ולכן פניתי למורשה הפורום זה המפלט האחרון שלי

וכוונתי הייתה בבעיה א' שהרכב משלב להילוך נמוך והטורים עולים עד 6 וחצי 7 אלף סל"ד

זה כניראה חיישן בגיר על הבעיה הזאת אני מצליח להשתלט כשאני נמצא בנסיעה של 2000 סל"ד.

הבעיה שלי זה הTURBO איני יודע כבר מה לעשות דיברתי עם מפעיל סקודה בינלאומי בטלפון וביקשתי תמיכה בקשר לתקלה ענה לי בחור מאוד נחמד שאמר שהרכב כבר לא נמצא באחריות מאוגוסט 2008 אבל למי שיודע שהשרות של סקודה טוב אז כמו כן הוא ניסה לעזור לי כמה שיכל ואמר שלא שמע על תקלה כזאת ושזאת כנירה תקלת מחשב או האקלים הארץ ישראלי שלנו והוא צריך לראות את זה יותר מקרוב כדי להבין את הבעיה והצטער על שלא הצליח לפתור את התקלה.

 

ממש בושה שאני מפרסם פה מודעה של בעיה בסקודה שאני לא מצליח לפתור היו בכל שנות חיי 6 רכבים מסוג סקודה והם עשו את העבודה ללא שום תקלות חוץ מטיפולים אם באמת מישהו יכול לעזור פה בבקשה לפני שצ'מפיון יחליף סתם את כל הרכב הזה

בדקתי חיישנים בדקתי הכול יש לי ידע נרחב בזה ולא אכפת לי לפרק.

 

דרך אגב הגלגלים האחוריים רחבים יותר במקצת מהקדמיים האם זה לאיזון וכוח הרכב?

 

תודה שוב לעוזרים.

פורסם
זה יבוא אישי ויש 6 כאלה בנוסף בארץ מלבדי

ואציין כי הסדנה נמצאת בבריטניה ולכן פניתי למורשה הפורום זה המפלט האחרון שלי

וכוונתי הייתה בבעיה א' שהרכב משלב להילוך נמוך והטורים עולים עד 6 וחצי 7 אלף סל"ד

זה כניראה חיישן בגיר על הבעיה הזאת אני מצליח להשתלט כשאני נמצא בנסיעה של 2000 סל"ד.

הבעיה שלי זה הTURBO איני יודע כבר מה לעשות דיברתי עם מפעיל סקודה בינלאומי בטלפון וביקשתי תמיכה בקשר לתקלה ענה לי בחור מאוד נחמד שאמר שהרכב כבר לא נמצא באחריות מאוגוסט 2008 אבל למי שיודע שהשרות של סקודה טוב אז כמו כן הוא ניסה לעזור לי כמה שיכל ואמר שלא שמע על תקלה כזאת ושזאת כנירה תקלת מחשב או האקלים הארץ ישראלי שלנו והוא צריך לראות את זה יותר מקרוב כדי להבין את הבעיה והצטער על שלא הצליח לפתור את התקלה.

 

ממש בושה שאני מפרסם פה מודעה של בעיה בסקודה שאני לא מצליח לפתור היו בכל שנות חיי 6 רכבים מסוג סקודה והם עשו את העבודה ללא שום תקלות חוץ מטיפולים אם באמת מישהו יכול לעזור פה בבקשה לפני שצ'מפיון יחליף סתם את כל הרכב הזה

בדקתי חיישנים בדקתי הכול יש לי ידע נרחב בזה ולא אכפת לי לפרק.

 

דרך אגב הגלגלים האחוריים רחבים יותר במקצת מהקדמיים האם זה לאיזון וכוח הרכב?

 

תודה שוב לעוזרים.

 

או שמשעם לך או שאתה באמת רציני.

 

ממליץ לך בחום לדבר אם E&A אם אביחי אני מאמין שהוא יוכל לעזור לך.

פורסם
לבעל ה VRS, אתה במיקרה מרעננה? יש אחת כזאת סטיישן כחולה שאני רואה כל הזמן

 

לא, אני חושב שהוא יותר בכיוון של לגור במערות חשוכות ביער או בתוך גזע של עץ עתיק.

Frodie%20Arbuckle%20Fairy%20House.jpg

troll-house.jpg

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4989 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...