Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4996 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

שוטר מתנ"א הוריד אותי היום עם ממל"ז. 128 קמ"ש אחרי הפחתה בדרך שמותר בה 90. הנבלה התחבא ביחד עם האופנוע שלו בתחנת אוטובוס. הנזק 750 ש"ח ו 8 נקודות.

ממעבר על הדו"ח ומשחזור פרטי האירוע יש פגמים קלים בלבד שלדעתי לא יוכלו להביא לביטול הדוח. אולם בכל זאת אשמח לשמוע חו"ד נוספת.

1. השוטר היה לבוש כאילו הוא הולך לחדר כושר, מכנסיים שחורים,חולצת טי שירט שחורה של המשטרה, כובע בייסבול +אפוד זוהר שמונח עליו ברישול. לקח לי כמה שניות טובות להבין שזה לא טרמפיסט אלה דרדס בתחפושת.

2. בציון היום בשבוע הוא רשם 2, והיום יום שלישי למיטב זכרוני.

 

מהירות לפני הפחתה 132, המרחק שהוצג במכשיר: 271.4 מטר

 

בדברי הנהג ניסיתי לדבר על ליבו אבל לא הודיתי חד משמעית.

 

אני מבין שהדו"ח כנראה לא יבוטל.

מה הסיכוי להמיר דבר כזה לאזהרה בהתחשב בעובדה שיש לי רישיון 9 שנים וזאת העבירה הראשונה שביצעתי לכאורה?

בנוסף יש לי תירוץ סוביקטיבי (אבל אמתי לגמריי) הייתי בדרך הבייתה עם אמא שלי אחרי שהיא עברה ניתוח וצווה עליה לנוח ולא להיות חשופה לשמש.

SINFONI-FOR MUSIC LOVERS

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

על פניו נראה שהפגמים שרשמת הם מינוריים.

1. שוטר יכול לתת דו"ח גם כאשר הוא לא במדים ואפילו אם הוא בתחתונים.

2. בציון היום כתבת שהשוטר רשם יום 2 - ככל הנראה השוטר רשם יום ג' אך בנייר הקופי זה נראה כמו 2.

אתה יכול לנסות ולרשום תוך 30 יום בקשה להמרה לאזהרה אף על פי שאינך עומד בקריטריונים להמרה לאזהרה (אין לך רשיון לפחות 10 שנים).

תנסה להעלות סריקה של הדו"ח כדי שנוכל להתרשם האם יש בו פגמים יותר רצינים מאולו שהעלת.

 

ובנימה אחרת, מדוע השוטר הוא נבלה? בגלל שעשה את עבודתו? האם לך היה נעים שמישהו היה מגיע אליך לעבודה וקורא לך נבלה בגלל שעשית את עבודתך נאמנה?

פורסם

נבלה.דרדס.

קורה ששוטר תופס ילד טוב שבמקרה לא שם לב.

במקרה שלך - בראבו לשוטר ולוואי ויתפוס הרבה כמוך ויכניס להם כמה שיותר.

חבל שכאן לא מענישים כמו באמריקה. קראת על ההוא שחטף 30-60 שנה על עבירות שכאן היה מקבל חודש עבודות שירות על תנאי ?

פורסם
על פניו נראה שהפגמים שרשמת הם מינוריים.

1. שוטר יכול לתת דו"ח גם כאשר הוא לא במדים ואפילו אם הוא בתחתונים.

2. בציון היום כתבת שהשוטר רשם יום 2 - ככל הנראה השוטר רשם יום ג' אך בנייר הקופי זה נראה כמו 2.

אתה יכול לנסות ולרשום תוך 30 יום בקשה להמרה לאזהרה אף על פי שאינך עומד בקריטריונים להמרה לאזהרה (אין לך רשיון לפחות 10 שנים).

תנסה להעלות סריקה של הדו"ח כדי שנוכל להתרשם האם יש בו פגמים יותר רצינים מאולו שהעלת.

 

ובנימה אחרת, מדוע השוטר הוא נבלה? בגלל שעשה את עבודתו? האם לך היה נעים שמישהו היה מגיע אליך לעבודה וקורא לך נבלה בגלל שעשית את עבודתך נאמנה?

 

אדוני, אם אני לא טועה אתה אדוני השוטר?

בלי קשר לסקרנותי אתה צודק.

 

פותח השרשור,

אתה מזכיר לי את שאלות ״השוטר יצא אליי בלי כובע האם הוא שוטר״.

ע״פ הנתונים שהצדקת אינך זכאי להמרה לאזהרה.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

בלי להעליב - אבל אחרי שאמא שלך עברה ניתוח והיא צריכה לנוח, אתה מסיע אותה ב132 קמ"ש :?:

 Jeep Grand Cherokee Trailhawk
Renault Megane RS Trophy

פורסם
נבלה.דרדס.

קורה ששוטר תופס ילד טוב שבמקרה לא שם לב.

במקרה שלך - בראבו לשוטר ולוואי ויתפוס הרבה כמוך ויכניס להם כמה שיותר.

חבל שכאן לא מענישים כמו באמריקה. קראת על ההוא שחטף 30-60 שנה על

עבירות שכאן היה מקבל חודש עבודות שירות על תנאי ?

 

לצערי זה ככה, מדינה מפגרת,

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

פורסם

לכל אוכלי הנבלות-תרגיעו! :evil:

 

אני מכיר את הבחור שנים מתחום אחר לגמרי (אודיו) ויכול לומר בביטחון שהוא לא אחד מאותם הרוצחים בפוטנציה שמסתובבים על הכביש.

 

מי מאיתנו לא חוטא במקרה או לא -במהירות שהיא מעל המותר? מוצדק או לא ,לא מדובר על משוגע חסר אחריות שעליהם אתם כותבים כאן השכם וליל.

 

לגופו של עניין מתן,לפני שכל ה"נשמות הטובות" כאן ירפו ידייך,שלח ברשום בקשה להתחשב ולהמיר את הדו'ח לאזהרה.

 

בהצלחה איש,

 

ליאור

 

ועוד משהו, שוטרי התנועה ה"מהוללים" שעליהם אתם מחרפים נפשותיכם בהגנה על כבודם הם לא יותר מהשלב הראשון שבתחתית שרשרת המזון.תפקידם הוא אחד-לדפוק אותנו כמה שיותר ולהביא קופה.נקודה!

פורסם

השוטר בשטח לא יכול לתת הזהרה למי שלא זכאי לה אוטומטית,

אבל המרכז פניות נהגים, אליהם שולחים בקשות, כן יכול לתת.

http://www.police.gov.il/contentpage.aspx?pid=112&mid=10

לכן שווה לנסות את המזל ולשלוח בקשה להמיר את הדו"ח בהזהרה.

רק דבר אחד - בבקשה הזאת אל תכתוב על דרדסים\נבלות וכו.. אלא תבכה כמו ילד טוב, שאתה נהג שומר חוק, ללא עבירות ב 9 שנים בהן החזקת רישיון נהיגה, כן ביצעת את העבירה ואתה מודה שזה לא בסדר, ושזאת היתה טעות חד פעמית, אשר לא תחזור על עצמה - משהו בסגנון הזה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

ואני לתומי חשבתי שאני נמצא בפורום של חובבי רכב אבל מסתבר שהגעתי לפורום ידידי אגף התנועה.

 

למה נבלה? כמובן שהדברים נאמרים בלהט הרגע. אבל כשבתוך רבע שעה עקפו אותך על פס לבן, לא נתנו לך זכות קדימה וראית 2 אנשים מדברים בטלפון איפה הוא היה אז? אהה סליחה הוא התחבא בתחנת אוטובוס בכביש בין עירוני סלול כהלכה עם מפרדה באמצע ותנועה דלילה ומילא את קופת המדינה במיסי מהירות על העבירה שהכי קל לו לתפוס, עיין ערך "לחפש את המטבע מתחת לפנס"

מלחמה בתאונות הדרכים אעלק, עבודה בעיניים.

כשאני עובד אני עושה גם מה שלא נח לי ומצריך קצת יותר מאמץ.

 

תודה למגיבים, הבנתי פחות או יותר לאן נושבות הרוחות, ועל כן אני לא מרגיש צורך להעלות את הסריקה של הדוח.מה גם שאני לא יופתע שבעקבות סריקה של הדוח ופרסום בפומבי פתאום יגיעו אליי מכתבים על השמצת עובדי ציבור על גבי האינטרנט (רמז למגיבים מסוימים).

 

haimy- הבנתי מהלך הרוח בפורום שאתה סוג של תופעה לכן אני מתייחס לדבריך עם חיוך,אבל בחייאת- גם עצרת אותי וגם שפטת אותי והכל על סמך 10 שורות בעולם וירטואלי- ממש איש אשכולות.

 

ולאד, תודה על ההכוונה. נגיש בקשה, אם יאשרו מה טוב. אם לא נשלם ונקווה שילך למטרות טובות כמו פיתוח תשתיות והשקעה בחינוך.

 

ליאור (ארזה) תודה על החיזוק, אנצל את הבמה ואגיד שאתה חבר אמיתי (בלי כל קשר לשרשור הזה) למרות אי אלו השנים שמפרידות בינינו:-D

SINFONI-FOR MUSIC LOVERS

פורסם

השוטר לא נבלה,טוב אולי כן אני לא מכיר אותו.

אבל המשטרה פה זה הבעיה,הרבה יותר קל לתפוס אנשים שנוסעים 130 מאשר אנשים שעוקפים על פס לבן,עוברים באדום ושאר עבירות חמורות.

המשטרה פה לא חושבת על טובת הציבור אלא על העשרת קופת המדינה,נטו.

עצה שלי,הוא תפס אותך בביצים הכול נשמע לגיטימי לכן תבלע את הגלולה המרה ותמשיך בחייך,תקנה וולנטין ותמשיך להיות נהג זריז.

אזהרה מקבלים רק אם יש לך מעל 5 שנים רשיון ומעל ומספר שנים מסויים ללא עבירות בכלל,תנסה אם הצלחת הרווחת.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

לא יודע איזה ניתוח אמא שלך עברה שלא מאפשר חשיפה לשמש אבל אם יש לך את זה כתוב בסיכום מחלה צלם וצרף לבקשה

לא יכול להזיק.

ואם אין לך נסה לבקש המלצה כזו , בטח יש לה ביקורות אחרי הניתוח.

פורסם

ברשותכם, אנסה לסכם מה שהבנתי עד כה:

 

1. אכן המשטרה עושה לעצמה עבודה קלה בתפיסת עברייני מהירות ולא באכיפת עבירות חמורות יותר (או בכלל בפשיעה שאינה מוטורית...). אבל השוטר הספציפי אינו ראוי לשלל "הברכות" שהומטרו עליו - הוא רק ביצע את תפקידו ואינו אחראי על מדיניות המשטרה. מה שמוביל אותי ל...

2. נעשתה פה עבירת תנועה. על זה אין ויכוח וגם מבצע העבירה מודה בה. ולפיכך לא ברור לי למה לשפוך קיתונות זעם על השוטר. ובנוסף, ועם כל הסימפטיה למצבה של האם, לא ברור מה עניין שמיטה להר סיני - טיסה במהירות כזו אינה מועילה במאום לבריאות האם.

3. לא באתי להצטדק - גם אני (כמו להערכתי שיעור גבוה מאוד של נהגי ישראל) חוטא לפעמים בחציית המהירות המותרת. אבל אני לוקח בחשבון שייתכן ואתפס - ואז אבוא בטענות לעצמי בלבד.

-----------------------------

לא אפוי, לא כפוי, לא צפוי, לא רפוי ולא שפוי 

פורסם
השוטר לא נבלה,טוב אולי כן אני לא מכיר אותו.

אבל המשטרה פה זה הבעיה,הרבה יותר קל לתפוס אנשים שנוסעים 130 מאשר אנשים שעוקפים על פס לבן,עוברים באדום ושאר עבירות חמורות.

המשטרה פה לא חושבת על טובת הציבור אלא על העשרת קופת המדינה,נטו.

 

אני אתן לך דוגמא מהמשמרת של יום שישי האחרון, 7 דוחות על פלאפון, 1 קו לבן, 1 אור אדום (ואני בכלל שוטר סיור).

אני חושב שרישום דוחות על עבירות שכאלה הם כן לטובת הציבור ואני לא חושב שבזה שרשמתי לנהגים את הדוחות הללו העשרתי את קופת המדינה.

אני לא מצדיק את אכיפת המהירויות הנמוכות ודעתי בנושא ידועה בפורום הנ"ל אך בכל זאת פותח השרשור נסע 132 קמ"ש שזה 42 קמ"ש מעל המותר בכביש ההוא.

אני יודע שאצלנו בתחנה, למשל, לא אוכפים בכלל מהירויות שאינן נושאות בחובן שלילה מנהלתית וזימון לבימ"ש.

אפילו אני "נפלתי קורבן" לאכיפת המהירות של מתנ"א כאשר בשנת 2008 עצר אותי שוטר בכביש 3 על המהירות המסחררת של 119 קמ"ש (114 אחרי הפחתה) ורשם לי אזהרה (הדו"ח היחידי שלי עד כה - בתקווה שגם ישאר כך).

וכן, השוטר ההוא ידע שאני שוטר וכן, עדיין קיבלתי רישום תעבורתי ולא בזכותו אלא בגללי. ולא, עדיין לא קראתי לו נבלה רק אמרתי לו את דעתי בצורה מכובדת על אכיפת מהירות שכזו בכביש שכזה.

בכל מקרה אני אפילו לא הטפתי לפותח השרשור על העבירה עצמה אלא דווקא רשמתי לו את דעתי הכנה על כך שהוא נתלה באילנות נמוכים בכל הנוגע לכשלים בדו"ח.

בסך הכל חרה לי חוסר הכבוד והשימוש במילה נבלה על אדם שבסך הכל עשה את עבודתו כנדרש.

ולפתוח השרשור, אל תדאג, לקרוא לשוטר נבלה על גבי פורום אינטרנטי זה עדיין לא העלבת עובד ציבור ולא עבירה פלילית ואף אחד לא ירדוף אותך ויגיש נגדך תובענות שונות.

פורסם
שלום לכולם,

 

שוטר מתנ"א הוריד אותי היום עם ממל"ז. 128 קמ"ש אחרי הפחתה בדרך שמותר בה 90. הנבלה התחבא ביחד עם האופנוע שלו בתחנת אוטובוס. הנזק 750 ש"ח ו 8 נקודות.

ממעבר על הדו"ח ומשחזור פרטי האירוע יש פגמים קלים בלבד שלדעתי לא יוכלו להביא לביטול הדוח. אולם בכל זאת אשמח לשמוע חו"ד נוספת.

1. השוטר היה לבוש כאילו הוא הולך לחדר כושר, מכנסיים שחורים,חולצת טי שירט שחורה של המשטרה, כובע בייסבול +אפוד זוהר שמונח עליו ברישול. לקח לי כמה שניות טובות להבין שזה לא טרמפיסט אלה דרדס בתחפושת.

2. בציון היום בשבוע הוא רשם 2, והיום יום שלישי למיטב זכרוני.

 

מהירות לפני הפחתה 132, המרחק שהוצג במכשיר: 271.4 מטר

 

בדברי הנהג ניסיתי לדבר על ליבו אבל לא הודיתי חד משמעית.

 

אני מבין שהדו"ח כנראה לא יבוטל.

מה הסיכוי להמיר דבר כזה לאזהרה בהתחשב בעובדה שיש לי רישיון 9 שנים וזאת העבירה הראשונה שביצעתי לכאורה?

בנוסף יש לי תירוץ סוביקטיבי (אבל אמתי לגמריי) הייתי בדרך הבייתה עם אמא שלי אחרי שהיא עברה ניתוח וצווה עליה לנוח ולא להיות חשופה לשמש.

 

דרדס בתחפושת - חחחחחחחחח גדול !

שמע אין מה לעשות , פשעת אכלת . אבל תגיד תודה - יצאת בזול .


×
×
  • תוכן חדש...