Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4996 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

השוטרים שאוכפים מהירות בכביש ישר הם לא יותר מפקידים במדים.

בשביל מה צריך הסמכה של שוטר בדיוק?

שיעמדו בכבישים האדומים, בצמתים, במחלפים.

שם אפשר לאכוף עברות המסכנות חיים.

נבלה? מי ששלח אותו לעמוד שם.

דרדס? שילמד לחיות עם הכינוי.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אני אתן לך דוגמא מהמשמרת של יום שישי האחרון, 7 דוחות על פלאפון, 1 קו לבן, 1 אור אדום

 

אתה באמת מאמין שיש הבדל בין רמת הסכנה מדיבור בסלולרי בשעת נהיגה עם דיבורית או בלי דיבורית?

האם לאורך המשמרת כל הרכבים אותתו לפי החוק בעת מעבר בין הנתיבים ושמרו על שאר חוקי התנועה?

האם אחד מאלה שקיבלו ״דו״ח על פלאפון״ גם ביצע בפועל עבירה תנועה נוספת הקשורה לחוסר ריכוז?

 

לפחות תודה בזה שגם אתה בוחר להתעסק באכיפה הקלה והפופוליסטית ולא מנסה לטפל במה שאתה לא נמדד עליו, למרות שאתה מודע לכך שיש לו חשיבות.

 

ועצם זה שגם אתה (ועוד בתור שוטר) נתפסת על מהירות מצביע על כך שכנראה:

1. זו לא הפעם היחידה שנסעת מעל למהירות החוקית.

2. אתה לא מאמין בחומרתה של עבירת המהירות שביצעת ובהגדרתה כ- ״פגיעה בביטחון הציבור״.

 

ודבר נוסף שמעניין אותי - האם באמת לא ניסית למצוא דרך כלשהי לבטל את דו״ח המהירות שקיבלת??

פורסם

לשאלותיך:

1.אתה באמת מאמין שיש הבדל בין רמת הסכנה מדיבור בסלולרי בשעת נהיגה עם דיבורית או בלי דיבורית? לא. רמת הריכוז נפגמת בשניהם. ההבדל הוא שכאשר נהג מדבר ללא דיבורית חסרה לו עוד יד לתפעול הרכב.

2. האם לכל אורך המשמרת כל הרכבים אותתו לפי החוק בעת מעבר בין הנתיבים ושמרו על שאר חוקי התנועה? לא. יש הנחיות של אגף התנועה באילו עבירות להתמקד ובאלה השוטרים מתמקדים.

3. האם אחד מאלה שקיבלו דו"ח על פלאפון גם ביצע בפועל עבירת תנועה נוספת הקשורה לחוסר ריכוז? כן. אחד מהם כמעט פגע בניידת שלי מכיוון שלא היה מרוכז ובכלל לא ראה אותי וסטה מהנתיב שלו בגלל שהיה עסוק בפלאפון. האם באמת אתה חושב ששימוש בטלפון בזמן נהיגה לא מוריד מרמת הריכוז? בנוסף, היה נהג אחד בלי חגורה ובלי טסט למעלה מחצי שנה. כמו כן, בתחילת המשמרת הצטרפתי כשותף לניידת תנועה אשר הפעילה ממל"ז באזור רפא"ל בקריות. אחד מהרכבים (והייתי איתו רק כשעה עד שהשותף שלי הגיע למשמרת) נקלט במהירות 122 קמ"ש בכביש של 70 קמ"ש. 52 מעל המותר. אתה חושב שזה הגיוני? כאשר בדקתי את הנוסע שלצידו התברר כי הוא חב מעצר על שימוש בנשק לא חוקי ע"י בית משפט. הוא נעצר והובל אחר כבוד לתחנה. אנשים נורמטיבים כבר אמרתי?

4. לפחות תודה בזה שגם אתה בוחר להתעסק האכיפה הקלה והפופוליסטית ולא מנסה לטפל במה שאתה לא נמדד עליו, למרות שאתה מודע שיש לו חשיבות. קודם כל אני לא נמדד על שום דבר בכל הנוגע לתעבורה. אני שוטר סיור ולא שוטר תנועה. לא חושב שאכיפת עבירת פלאפון היא קלה ופופוליסטית ואני כן חושב שיש לה חשיבות מרובה והיא גורמת לתאונות דרכים.

5. ועצם זה שגם אתה (ועוד בתור שוטר) נתפסת על מהירות מצביע על כך שכנראה:

א.זו לא הפעם היחידה שנסעת מעל המהירות המותרת

ב. אתה לא מאמין בחומרתה של עבירת מהירות שביצעת ובהגדרתה כפגיעה בבטחון הציבור.

שאני עוד פעם אחזור על דעתי על אכיפת המהירויות הנמוכות במשטרת ישראל? הפורום הזה הוא פורום בו אני כותב כאזרח שווה לכל אחד אחר וגם לי יש דעות שנוגדות את מדיניות האכיפה של משטרת ישראל ובטח ובטח את אכיפת המהירות.

מהירות לא גורמת לתאונות. היא גורמת להחמרת התאונה. אין לי כל בעיה עם אכיפה של מהירויות גבוהות שמקנות הזמנה לבימ"ש ושלילה מנהלתית.

כן יש לי בעיה עם אכיפת מהירויות שמזכות את הנהג בקנסות ואני אכן רואה בזה מס מהירות לכל דבר (ששש.... אל תגלה למפכ"ל).

אני שנתפסתי במהירות של 114 קמ"ש אחרי הפחתה, לא חושב שסיכנתי מישהו ואני לא רואה במי שנוסע על 120 בכביש של 90 כאויב הציבור.

ודבר נוסף שמעניין אותי - האם באמת לא ניסית למצוא דרך כלשהי לבטל את דו"ח המהירות שקיבלת? למה שאני אנסה לבטל אותו? עשיתי עבירה, השוטר במקום הפעיל שיקול דעת והחליט לרשום לי דו"ח - אמנם דו"ח אזהרה בגלל היעדר רישום קודם אבל עדיין דו"ח, הורדתי את הראש וקיבלתי עליי את הדין.

ידעתי לבצע את העבירה כמו גבר וידעתי גם לקבל עליי את העונש כמו גבר.

פורסם

ראשית תודה על ההתייחסות.

לגבי תגובתך לסעיף 3, ולשם כיוונתי - כי זו דוגמא לאחת הבעיות הגדולות (לטעמי) של האכיפה של משטרת ישראל בעניני עבירות תנועה (חוסר הרצון להתעסק עם עבירות שהן לא דיכוטומיות ולא סקסיות בהצגה בתקשורת) - נהג שדיבר ללא דיבורית כמעט גרם לתאונה ונהג אחר שדיבר ללא דיבורית ושמר על ריכוז (יחסי), זכו ממך בסופו של דבר לאותו הדו״ח והמשיכו לדרכם..

בעקרון יכולת להוריד מהכביש (ובצדק) את הנהג שכמעט וגרם לתאונה אך בחרת לרשום לו דו״ח בסעיף העבירה המבוקש שביקשו ממך ולא יותר מזה.

הנהג שסטה ממסלולו היה סוטה גם אם היה מדבר בדיבורית! לא צריך שתי ידיים על ההגה כדי לשמור על הנתיב! הסטייה נובעת מסיבה אחרת הנוגעת לאופי הנהג וזילזולו בסביבה ולא באי הקפדה על החוק היבש האוסר על דיבור ללא דיבורית.

פורסם
לשאלותיך:

אני שנתפסתי במהירות של 114 קמ"ש אחרי הפחתה, לא חושב שסיכנתי מישהו ואני לא רואה במי שנוסע על 120 בכביש של 90 כאויב הציבור.

ידעתי לבצע את העבירה כמו גבר וידעתי גם לקבל עליי את העונש כמו גבר.

 

סייג אחד בלבד יש לי אחרי שקראתי את דברייך. רשמת כביש 3. אני מניח שאתה מכיר את כביש 3 ויודע למה בו יש לא מעט אכיפה גם ביום וגם בלילה. ביום - כביש מסוכן מהממוצע. בלילה-סיוט. כביש שרוב התוואי שלו מפותל ובלילה חשוך ברובו המכריע.

אז תגיד לי 120 בכביש כמו איילון (אפילו במקטע הדרומי שמוגבל ל-70) ואני אשתוק. אבל 120 וגם 114 בכביש 3 זה רחוק מלהיות בלתי מסוכן.

אוהב את המיקרה, אבל רוצה ראב 4

פורסם

לדעתך. וזו זכותך המלאה לחשוב כך.

בגלל זה כתבתי שאני לא חושב שסיכנתי אף אחד. ככה אני חושב. אתה חושב אחרת.

ותפסו אותי דווקא בקטע ישר, בעל שני נתיבים עם גדר הפרדה ומואר בלילה (בשעה 11 בבוקר) בין צומת נחשון לצומת לטרון.

אני חושב שקטע הכביש הזה דומה מאוד למשל לכביש החוף שבו 110-120 קמ"ש זו הנורמה.

ובאופן אישי אני דווקא לא כל כך מכיר את האזור הנ"ל ואת מהות האכיפה בו, פשוט כי אני לא מהאזור ולא מזדמן אליו לעיתים קרובות.

פורסם
לדעתך. וזו זכותך המלאה לחשוב כך.

בגלל זה כתבתי שאני לא חושב שסיכנתי אף אחד. ככה אני חושב. אתה חושב אחרת.

ותפסו אותי דווקא בקטע ישר, בעל שני נתיבים עם גדר הפרדה ומואר בלילה (בשעה 11 בבוקר) בין צומת נחשון לצומת לטרון.

אני חושב שקטע הכביש הזה דומה מאוד למשל לכביש החוף שבו 110-120 קמ"ש זו הנורמה.

ובאופן אישי אני דווקא לא כל כך מכיר את האזור הנ"ל ואת מהות האכיפה בו, פשוט כי אני לא מהאזור ולא מזדמן אליו לעיתים קרובות.

 

אתה מדבר על המקטע המזרחי של כביש 3, "הרע במיעוטו". ועדיין, גדר הפרדה שם זה 80 לא? או שאתה מתכוון לבטון, כי אני באמת לא זוכר כרגע מה יש ספציפית בין לטרון לנחשון.

גם אני שם לעיתים רחוקות, יותר קרוב לליבי (ולא מרצון) כביש 3 מערב, המקטע האמצעי המסוכן והמערבי המסוכן מאוד בהם יש אכיפה ערה ומוצדקת.

בכל אופן אני מאמין שדו"ח האזהרה היה שיקול דעת הולם (במיוחד אם זה דו"ח ראשון לעברה מסוג זה מזה X שנים, וללא עברות חמורות יותר).

אוהב את המיקרה, אבל רוצה ראב 4

פורסם
אכן הקטע עם הבטון.

נכון ללפני ארבע שנים (הפעם האחרונה שעברתי שם) מותר שם 90 קמ"ש.

אם בטון אז 90. יש לי שאלה קשורה מעניינת אבל אפתח שרשור נפרד.

אוהב את המיקרה, אבל רוצה ראב 4

פורסם

 

2. נעשתה פה עבירת תנועה. על זה אין ויכוח וגם מבצע העבירה מודה בה. ולפיכך לא ברור לי למה לשפוך קיתונות זעם על השוטר. ובנוסף, ועם כל הסימפטיה למצבה של האם, לא ברור מה עניין שמיטה להר סיני - טיסה במהירות כזו אינה מועילה במאום לבריאות האם.

 

dorosen כתב:

בלי להעליב - אבל אחרי שאמא שלך עברה ניתוח והיא צריכה לנוח, אתה מסיע אותה ב132 קמ"ש?.

 

גם אני כמו מכובדי השוטר ששותף לדיון לא חושב שסיכנתי מישהו בנסיעה שלי.

זה לא שעשיתי משהו מטורף שלקוח מסצינות של סרטי אקשן. רכב גרמני חדיש ומטופל עפ"י הספר, כביש סלול היטב עם שני נתיבים ומפרדה + תנועה דלילה ב11 בבוקר, צמיגים חדשים עם לחץ אוויר תקין, נתיב ימני. אפילו השוטר מציין בדו"ח שהראות מצוינת. מהריות שיוט אופטימלית לנסיבות שבכל מדינה מערבית מתוקנת מכירים בה.

רק פה כבר רצו להכניס אותי לכלא.

SINFONI-FOR MUSIC LOVERS

פורסם

מתנאל, עזוב אותך, הכל שטויות. למדתי דבר או שניים ממרומי 31 השנים שאני על כדור הארץ וזה שהכל שטויות כל עוד אנחנו בריאים.

מקווה שבריאות אימך טובה ושתחלים במהרה.

לעניין הדו"ח, הרבה אין מה לעשות מלבד לשלמו ולראות בו שכר לימוד.

אני בכביש מהיר לעולם לא אנהג מהר מהמהירות שתזכה אותי בקנס של 250 ש"ח ללא נקודות כי הרשיון חשוב לי. וזה בדיוק גם מה שאני מנחה את אשתי שהרשיון שלה חשוב עוד יותר מכיוון שהיא זקוקה לו לפרנסתה.

ולפני שמישהו יקפוץ עליי פה, זו היא דעתי האישית ולא דעתי כעובד משטרת ישראל וכמובן שאינני מטיף לעבור על חוק כלשהו.

פורסם
dorosen :

אפילו השוטר מציין בדו"ח שהראות מצוינת.

 

את זה הוא כותב כדי שיהיה יותר קשה להתווכח לגבי מה שהוא כתב בדו"ח (שכביכול היה אמור לראות..) בלי קשר בהכרח לראות שהיתה בפועל.

עיין ערך "קשר עין רצוף"..

פורסם
אתה באמת מאמין שיש הבדל בין רמת הסכנה מדיבור בסלולרי בשעת נהיגה עם דיבורית או בלי דיבורית?

האם לאורך המשמרת כל הרכבים אותתו לפי החוק בעת מעבר בין הנתיבים ושמרו על שאר חוקי התנועה?

האם אחד מאלה שקיבלו ״דו״ח על פלאפון״ גם ביצע בפועל עבירה תנועה נוספת הקשורה לחוסר ריכוז?

 

לפחות תודה בזה שגם אתה בוחר להתעסק באכיפה הקלה והפופוליסטית ולא מנסה לטפל במה שאתה לא נמדד עליו, למרות שאתה מודע לכך שיש לו חשיבות.

 

ועצם זה שגם אתה (ועוד בתור שוטר) נתפסת על מהירות מצביע על כך שכנראה:

1. זו לא הפעם היחידה שנסעת מעל למהירות החוקית.

2. אתה לא מאמין בחומרתה של עבירת המהירות שביצעת ובהגדרתה כ- ״פגיעה בביטחון הציבור״.

 

ודבר נוסף שמעניין אותי - האם באמת לא ניסית למצוא דרך כלשהי לבטל את דו״ח המהירות שקיבלת??

יש מצב שבמשטרה יש הנחיה "לתפוס דג שמן",הכוונה שלי לתת דו"חות ששוים הרבה כסף?

או ששוטר מקבל איזה בונוס על כמה שיותר דו"חות?

סתם שאלת תם:|

פורסם
לשאלותיך:

1.אתה באמת מאמין שיש הבדל בין רמת הסכנה מדיבור בסלולרי בשעת נהיגה עם דיבורית או בלי דיבורית? לא. רמת הריכוז נפגמת בשניהם. ההבדל הוא שכאשר נהג מדבר ללא דיבורית חסרה לו עוד יד לתפעול הרכב.

2. האם לכל אורך המשמרת כל הרכבים אותתו לפי החוק בעת מעבר בין הנתיבים ושמרו על שאר חוקי התנועה? לא. יש הנחיות של אגף התנועה באילו עבירות להתמקד ובאלה השוטרים מתמקדים.

3. האם אחד מאלה שקיבלו דו"ח על פלאפון גם ביצע בפועל עבירת תנועה נוספת הקשורה לחוסר ריכוז? כן. אחד מהם כמעט פגע בניידת שלי מכיוון שלא היה מרוכז ובכלל לא ראה אותי וסטה מהנתיב שלו בגלל שהיה עסוק בפלאפון. האם באמת אתה חושב ששימוש בטלפון בזמן נהיגה לא מוריד מרמת הריכוז? בנוסף, היה נהג אחד בלי חגורה ובלי טסט למעלה מחצי שנה. כמו כן, בתחילת המשמרת הצטרפתי כשותף לניידת תנועה אשר הפעילה ממל"ז באזור רפא"ל בקריות. אחד מהרכבים (והייתי איתו רק כשעה עד שהשותף שלי הגיע למשמרת) נקלט במהירות 122 קמ"ש בכביש של 70 קמ"ש. 52 מעל המותר. אתה חושב שזה הגיוני? כאשר בדקתי את הנוסע שלצידו התברר כי הוא חב מעצר על שימוש בנשק לא חוקי ע"י בית משפט. הוא נעצר והובל אחר כבוד לתחנה. אנשים נורמטיבים כבר אמרתי?

4. לפחות תודה בזה שגם אתה בוחר להתעסק האכיפה הקלה והפופוליסטית ולא מנסה לטפל במה שאתה לא נמדד עליו, למרות שאתה מודע שיש לו חשיבות. קודם כל אני לא נמדד על שום דבר בכל הנוגע לתעבורה. אני שוטר סיור ולא שוטר תנועה. לא חושב שאכיפת עבירת פלאפון היא קלה ופופוליסטית ואני כן חושב שיש לה חשיבות מרובה והיא גורמת לתאונות דרכים.

5. ועצם זה שגם אתה (ועוד בתור שוטר) נתפסת על מהירות מצביע על כך שכנראה:

א.זו לא הפעם היחידה שנסעת מעל המהירות המותרת

ב. אתה לא מאמין בחומרתה של עבירת מהירות שביצעת ובהגדרתה כפגיעה בבטחון הציבור.

שאני עוד פעם אחזור על דעתי על אכיפת המהירויות הנמוכות במשטרת ישראל? הפורום הזה הוא פורום בו אני כותב כאזרח שווה לכל אחד אחר וגם לי יש דעות שנוגדות את מדיניות האכיפה של משטרת ישראל ובטח ובטח את אכיפת המהירות.

מהירות לא גורמת לתאונות. היא גורמת להחמרת התאונה. אין לי כל בעיה עם אכיפה של מהירויות גבוהות שמקנות הזמנה לבימ"ש ושלילה מנהלתית.

כן יש לי בעיה עם אכיפת מהירויות שמזכות את הנהג בקנסות ואני אכן רואה בזה מס מהירות לכל דבר (ששש.... אל תגלה למפכ"ל).

אני שנתפסתי במהירות של 114 קמ"ש אחרי הפחתה, לא חושב שסיכנתי מישהו ואני לא רואה במי שנוסע על 120 בכביש של 90 כאויב הציבור.

ודבר נוסף שמעניין אותי - האם באמת לא ניסית למצוא דרך כלשהי לבטל את דו"ח המהירות שקיבלת? למה שאני אנסה לבטל אותו? עשיתי עבירה, השוטר במקום הפעיל שיקול דעת והחליט לרשום לי דו"ח - אמנם דו"ח אזהרה בגלל היעדר רישום קודם אבל עדיין דו"ח, הורדתי את הראש וקיבלתי עליי את הדין.

ידעתי לבצע את העבירה כמו גבר וידעתי גם לקבל עליי את העונש כמו גבר.

 

אפתח בזה שלא קראתי כל הודעה והודעה בנושא אך התשובה שלך לסעיף 2 הצליחה להעלות לי טיפה את הסעיף (הייתי חייב בניסוח הזה,זה בא טוב עם החרוז) :lol:

יש הנחיות באיזה עבירות להתמקד ואיתות הוא לא אחד מהן??????

אין דבר אחד יותר חשוב מאיתות!!!

ניסית פעם לדבר עם אילם (ואין לך דף ועט בסימולציה הזאת)?? איתות הוא הדרך היחידה שיש לנו לתקשר ,להוריד יד אחת מההגה זה הרסני אני מסכים אבל לצפות מכל הנהגים על הכביש להיות מגדת עתידות זה טמטום!!

אין דבר מסוכן יותר בנהיגה מאשר מצב שאין לך דרך להערך אליו!!

כל זה נכון במידה ואתה לא מחשיב צופר לדרך תקשורת כן?? (דבר שכשלעצמו צריך לגרור קנס).

 

ובקיצור,כרגע אתה והבוסים שלך מסכנים אותי מכיוון שאתם לא יודעים את עבודתכם ומתרכזים בעבודת אלילים (שטייניץ??) ובתור אלה הרשה לי להביעה אכזבה קלה מכם :-D

2004 C5 PK

CLIO 172 PH2 2003- SOLD

MEGANE RS 225 2008

 

פורסם

oria1199, אני מסכן אותך? שוטר סיור בדרגת רס"ל שעושה את עבודתו נאמנה מסכן אותך? המלצתי אליך היא שתרוץ למח"ש. אני בטוח שישר יכניסו אותי לכלא.

יש ראשים למערכת הזו והם אלו שמחליטים על מדיניות האכיפה של אגף התנועה. קטונתי.

גם אם ארצה לרשום דו"ח על איתות, אין לי כל אפשרות מכיוון שבחוברת נוסחי האישום לא מופיעה העבירה הנ"ל.

נכון, זאת עבירה שמסכנת אחרים ומעצבנת גם אותי.

מה שכן אוכפים וביתר שאת זו עבירה של סטייה מנתיב שהיא אחד מהגורמים המשמעותיים ביותר בגרימת תאונות דרכים.

דרך אגב, שימוש בצופר שלא לצורך גורר בחובו קנס.

אולי רצוי שכן תקרא את כל ההודעות בשרשור לפני שאתה מגיב.


×
×
  • תוכן חדש...