Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מותר לייצר רכב שאי אפשר למות בו ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7968 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא לקחת בחשבון פרט שולי של בניית מנגנון שימנע את הכוחות שיפעלו על הגוף,

כך שגם בהתנגשות במהירות יחסית של 200 קמ"ש - הגוף לא יזוז ממקומו.

 

אפשרי ? בטוח.

בימינו ? כנראה שלא.

אתה כנראה פשוט לא מבין דבר פשוט - גם אם תקבע את גוף האדם באופן מוחלט למכונית, כך שהוא לא יזוז ממקומו גם בהתנגשות של 200 קמ"ש, עצם ההאטה מ 200 ל-0 תוך מספר עשיריות שניה פשוט הורגת אותו. בהאטה כזאת הכוחות המופעלים על איברים פנימיים הם עצומים, ואין לזה שום קשר לרמת הבטיחות של המכונית. בתאונות במהירות גבוהה אנשים נהרגים עוד לפני שהם פוגעים באיזשהו חלק פיזי של המכונית.

 

לבטל את חוקי הפיזיקה אתה עדיין לא יכול.

 

זו הסיבה, שכפי שאמרתי קודם, הנושא שעלת הוא לא רק מדע בדיוני, אלא פשוט כשל לוגי.

 

בוקר טוב.

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ההימור שלי הוא שאני מבין היטב, אך אתה מקובע מחשבתית.

 

ברור לי שבנתונים הקיימים זו בעיה (בלשון המעטה),

אך אם תנסה (ואולי אף תצליח :-P) לחשוב רחוק יותר, רחב יותר ויצירתי יותר,

תשכיל להסכים שבהחלט יתכן שבעתיד ימצאו פתרונות גם לבעיות כגון ספיגת אנרגיה עצומה,

קיבוע עצם לבסיסו, ביטול תופעת האטה מהירה וסלח לי אם שכחתי עוד אי אלו תופעות פיזיקליות - הכוונה היא לכולן.

 

אך זה כבר באמת חורג מגבול הדיון, רות סוף.

 

יום מצויין :-)

פורסם
אתה כנראה פשוט לא מבין דבר פשוט - גם אם תקבע את גוף האדם באופן מוחלט למכונית, כך שהוא לא יזוז ממקומו גם בהתנגשות של 200 קמ"ש, עצם ההאטה מ 200 ל-0 תוך מספר עשיריות שניה פשוט הורגת אותו. בהאטה כזאת הכוחות המופעלים על איברים פנימיים הם עצומים, ואין לזה שום קשר לרמת הבטיחות של המכונית. בתאונות במהירות גבוהה אנשים נהרגים עוד לפני שהם פוגעים באיזשהו חלק פיזי של המכונית.

 

לבטל את חוקי הפיזיקה אתה עדיין לא יכול.

 

זו הסיבה, שכפי שאמרתי קודם, הנושא שעלת הוא לא רק מדע בדיוני, אלא פשוט כשל לוגי.

 

בוקר טוב.

בוקר אור.

 

דווקא כן אפשר,

ככל שהשפעת כוח המשיכה הקיים קטנה יותר - כך השפעת כוח G חיצוני תקטן.

כבר היום מדברים על לשלוח אסטרונאוטים לחלל בתוך אקוואריום ע"מ לעמוד בכוח הG העצום של מנוע אטומי (כן כן, אטומי, בסגנון Impulse engine... מישהו אמר Startrek? :))

קראתי המון מאמרים של מדענים שכל עבודתם היא למצוא דרך לנטרל השפעות G חיצוניות (dampning field)

מדברים על פריצות דרך אפשריות בתוך כעשור, מה שאומר שאולי בעוד 15 שנים נוכל לנסוע ברכב שיתעלם מחוקי הפיסיקה.

פורסם
בוקר אור.

 

דווקא כן אפשר,

ככל שהשפעת כוח המשיכה הקיים קטנה יותר - כך השפעת כוח G חיצוני תקטן.

כבר היום מדברים על לשלוח אסטרונאוטים לחלל בתוך אקוואריום ע"מ לעמוד בכוח הG העצום של מנוע אטומי (כן כן, אטומי, בסגנון Impulse engine... מישהו אמר Startrek? :))

קראתי המון מאמרים של מדענים שכל עבודתם היא למצוא דרך לנטרל השפעות G חיצוניות (dampning field)

מדברים על פריצות דרך אפשריות בתוך כעשור, מה שאומר שאולי בעוד 15 שנים נוכל לנסוע ברכב שיתעלם מחוקי הפיסיקה.

אין קשר בין כוח המשיכה לבין השפעת כוחות G. כוחות G תלויים במסת העצם ובתאוצה/תאוטה שמופעלת עליו. קבוע הכבידה לא נכנס לחישוב. כפי שאתה עצמך ציינת, גם בתנאים של אפס כבידה (בחלל), יש כוחות G.

 

dampning, מעצם שמו, מדבר על שיכוך או ריכוך השפעת כוחות התאוצה, לא על ביטולם.

 

מכונית שתצליח לשכך/לרכך את עוצמת ההתנגשות בכל התנאים היא אכן מכונית בטוחה מאד, אבל היא מכונית בטוחה מאד לשני הצדדים (גם לרכב בו היא פוגעת), מכיוון שהיא סופגת את מרבית אנרגיית ההתנגשות, ומצליחה להקטין את תאוטת שני הרכבים. לגבי מכוניות כאלה אין שום התלבטות מהסוג שהעלה 69 בהודעה המקורית. להיפך, הבו לנו הרבה כאלה.

 

יש שני סוגים של מכוניות בטוחות בצורה מוחלטת - מכוניות שסופגות תמיד את כל עוצמת המכה (בטיחות פסיבית מוחלטת), ומכוניות שלעולם לא מתנגשות בכלום (בטיחות אקטיבית מוחלטת). שני הסוגים ידידותיים מאד לכל יתר המכוניות בכביש.

פורסם

אנשים למה אתם הולכים רחוק

עם כל המשאיות שלכם והאוטובוסים

שכמו שמישהו אמר פה שהם לא טובות מול התנגשות אחת בשניה, וזה בגלל שהנהג יושב מקדימה אחרי כמות שנתקמטת הבא אחרי הוא האדם.

אבל תארו לעצמכם משאית נמוכה עם מכסה מנועה שלם לפניה יהיה הרבה מה לקמט ליפני האדם עצמו

 

ועוד משהו, ליפני לא הרבה שנים יוצרו מכוניות עם כמות פח עבה יותר, עם השנים הכמות קטנה, בגלל שכמות דקה קל יותר לייצר

 

ברמת העיקרון אם יש לך את האמצעים אז למה לא לייצר מכונית כזאת, היא לא תעלה על הכביש כי זה יהיה תקדים בנושא ויצטרכו היתרים וחוקים מיוחדים, אבל בכל זאת למה לא

 

לאוניד

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר

פורסם
אתה כנראה פשוט לא מבין דבר פשוט - גם אם תקבע את גוף האדם באופן מוחלט למכונית, כך שהוא לא יזוז ממקומו גם בהתנגשות של 200 קמ"ש, עצם ההאטה מ 200 ל-0 תוך מספר עשיריות שניה פשוט הורגת אותו. בהאטה כזאת הכוחות המופעלים על איברים פנימיים הם עצומים, ואין לזה שום קשר לרמת הבטיחות של המכונית. בתאונות במהירות גבוהה אנשים נהרגים עוד לפני שהם פוגעים באיזשהו חלק פיזי של המכונית.

 

לבטל את חוקי הפיזיקה אתה עדיין לא יכול.

 

זו הסיבה, שכפי שאמרתי קודם, הנושא שעלת הוא לא רק מדע בדיוני, אלא פשוט כשל לוגי.

 

בוקר טוב.

איך לא מתפוצצים לי האיברים הפנימיים מתי שהמטוס נוחת

ומגיע ממצב של -300+ קמ"ש לעמידה ?:roll:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
איך לא מתפוצצים לי האיברים הפנימיים מתי שהמטוס נוחת

ומגיע ממצב של -300+ קמ"ש לעמידה ?:roll:

 

אתה צוחק, נכון? למטוס לוקח מספר רב של שניות להגיע מ-300 קמ"ש לעמידה. כאן מדובר בהתנגשות שמביאה אותך למצב עמידה מוחלטת בתוך עשיריות או מאיות שנייה...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
איך לא מתפוצצים לי האיברים הפנימיים מתי שהמטוס נוחת

ומגיע ממצב של -300+ קמ"ש לעמידה ?:roll:

המטוס גם משתמש בשלל עזרים וטכניקות כדי להאט את מהירותו לדוגמא:

א) מעצורי אויר ("ספוילרים". לא הדבר המגעיל הזה שיש על הבגאז' של כל אוטו שני)

ב) מדפים

ג) הגדלת זוית ההתקפה

ד) מעצורי כני-נסע

 

שאתה עושה תאונה עם רכב, אתה נעצר בעניין של פחות משניה.

אמה-מה בהנחה שאתה לא חגור ("נו באמת, זו נסיעה של 5 דק'") אתה צובר את המהירות של הרכב, בעוד הרכב נבלם, הגוף שלך ישאוף להמשיך באותה מהירות כל עוד לא יופעל עליו מאמץ או כוח שימנע ממנו להמשיך כך (קח לדוגמא: שמשה קדמית, הרכב שלפניך, עמוד חשמל :twisted: )

אבל, אם בכלי רכב כמו שתיארו, שפותחים מושג חדש שנקרא "טנק עירוני", גם אם תהיה חגור, יכול להיות שתחייה, אבל בלי מעיים :twisted:

 

בקיצור עמישראל חי - Chevy קאפריס זו התשובה :-D.

Caprice1.jpg

פורסם
ההימור שלי הוא שאני מבין היטב, אך אתה מקובע מחשבתית.

 

ברור לי שבנתונים הקיימים זו בעיה (בלשון המעטה),

אך אם תנסה (ואולי אף תצליח :-P) לחשוב רחוק יותר, רחב יותר ויצירתי יותר,

תשכיל להסכים שבהחלט יתכן שבעתיד ימצאו פתרונות גם לבעיות כגון ספיגת אנרגיה עצומה,

קיבוע עצם לבסיסו, ביטול תופעת האטה מהירה וסלח לי אם שכחתי עוד אי אלו תופעות פיזיקליות - הכוונה היא לכולן.

 

אך זה כבר באמת חורג מגבול הדיון, רות סוף.

 

יום מצויין :-)

אם אתה מניח את כל זה אתה שומט את הקרקע מהשאלה החוקית/מוסרית שהעלת בהתחלה. אם אנחנו כאלה חכמים ויודעים לעשות את כל זה, מה מונע מאיתנו להציל גם את חיי הנוסעים ברכב השני ?

 

כפי שניסיתי להדגיש כמה פעמים קודם, מכונית בטוחה ב 100% לי היא גם מכונית בטוחה ב 100% למי שמתנגש בי. ברגע שתהיה הטכנולוגיה לדבר הראשון, נגזרת ממנה הטכנולוגיה גם לדבר השני.

פורסם
אם אתה מניח את כל זה אתה שומט את הקרקע מהשאלה החוקית/מוסרית שהעלת בהתחלה. אם אנחנו כאלה חכמים ויודעים לעשות את כל זה, מה מונע מאיתנו להציל גם את חיי הנוסעים ברכב השני ?

 

כפי שניסיתי להדגיש כמה פעמים קודם, מכונית בטוחה ב 100% לי היא גם מכונית בטוחה ב 100% למי שמתנגש בי. ברגע שתהיה הטכנולוגיה לדבר הראשון, נגזרת ממנה הטכנולוגיה גם לדבר השני.

נהפוך הוא, בהחלט ציינתי שגם הרכב השני יהיה זהה מבחינה טכנולוגית,

ומכאן נועת מסקנת הירידה הדראסטית והמשמעותית ביותר במספר ההרוגים הכולל.

(ההרוגים היחידים יהיו הולכי הרגל, שמספרם יעלה קמעה - אך הסיכום הכולל - המספר ירד פלאים).

פורסם

69, אני אצטט משהו שכתבת בהודעה הראשונה, ותסביר לי איך הוא מתיישב עם ההודעה האחרונה:

 

המשמעות של רכב כזה על הכביש היא שאם אני עושה תאונה עם רכב אחר,

נוסעי הרכב האחר נהרגים בוודאות של 100% - מכיוון שאם הרכב שלי מתנגש בהם,

הוא פשוט הופך את הרכב שלהם לפיסת פח בעובי 10 ס"מ - דורס אותו ומקמט אותו טוטאלית.

אם כולם נוסעים במכוניות כאלה באמת שאין שום שאלה חוקית או מוסרית וכל הדיון מיותר.

פורסם

הנ"ל רק ע"מ להסביר את חוזק הרכב, תמשיך לקרוא את דברי - והכל יואר.

 

אתה יודע למי לא מראים חצי עבודה :wink:

פורסם

ואם ניצור בתוך המכונית מצב של 0 כח משיכה ע"י מערכת מיוחדת (כמו שיש בנאס"א?)..

הגוף יצוף באוויר, או ישב על הכיסא - אך לא יצבור את מהירות הרכב?

או שהוא פשוט יצוף באוויר או ישב על הכיסא - וכן יצבור את מהירות הרכב ? :roll:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
ואם ניצור בתוך המכונית מצב של 0 כח משיכה ע"י מערכת מיוחדת (כמו שיש בנאס"א?)..

הגוף יצוף באוויר, או ישב על הכיסא - אך לא יצבור את מהירות הרכב?

או שהוא פשוט יצוף באוויר או ישב על הכיסא - וכן יצבור את מהירות הרכב ? :roll:

למה לא?

בוא גם נוסיף מנוע טורבו-סילון, שבהילוך חמישי (בין 2.5 מאך ל3) מפעיל מנוע מגח.

ואני רוצה לציין שכחת גם את תחנת הכוח הגרעינית שיש במכסה המנוע...:?

 

איזה דימיון מפותח יש לאנשים...

על כל גוף דינמי בכד"א פועלים כוחות. על מטוס פועלים ארבעה כוחות, על רכב פועלים 3 כוחות. (סתם רשמתי את שתיהם) - ראה תמונה

ברגע שאתה נכנס לרכב, אתה הופך לגוף בתוך גוף - משמע: כל הטייה או סטייה של הגוף (רכב) היא בעלת משמעות לגוף שלך (אדם). אתה לא יכול להתנתק מהגוף הזה בהרף-עין.

gen4se02.jpg

פורסם
איך לא מתפוצצים לי האיברים הפנימיים מתי שהמטוס נוחת

ומגיע ממצב של -300+ קמ"ש לעמידה ?:roll:

המטוס, כפי שנאמר, מאיט באופן הדרגתי מאד, לכן גם מסלולי הנחיתה כל כך ארוכים (כמה ק"מ).

 

לעומת זאת כדי לעמוד בכוחות ג'י גבוהים בלי להתעלף צריך הכשרה מיוחדת וכושר גבוה (כמו שיש לאסטרונאוטים) וציוד מיוחד (ראית פעם ג'יסוט של טייסים ? היא מתנפחת ולוחצת על הרגליים כדי שהדם לא יירד לשם והטייס יתעלף), כל זה בשביל ג'י 9 וקצת, שזה המקסימום שבן אדם יכול לסבול.

 

בכל מקרה כמו שחיים_K כתב, כוחות הג'י שפועלים בתאוטות כמו שתיארו קודם כל כך גבוהים שהמוח נמעך כנגד הגולגולת ואתה מת מייד.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 


×
×
  • תוכן חדש...