Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2518 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

מעוניין לשתף אתכם בפרוייקט שיקום של רנו אקספרס 1992.

פרטים על הרכב:

מדובר ברנו אקספרס שנת 92 ידנית תוצרת ספרד עם מנוע 1400 קרבורטור, המנוע מוכר בשמו העממי "אנרג'י".

הרכב הושבת לפני כ-3 שנים עקב פליטת עשן מרובה ומכלולים בלויים נוספים ברכב, הרכב עבר כ-350 אלף ק"מ. פרוייקט השיקום יקיף את כל הרכב החל מתא המנוע ועד הצמיגים ותיקון פסי קישוט. הרכב במצב חיצוני לא טוב עם מספר פגיעות בפח, מערכת המיזוג מנותקת, מערכת המים כולל הצינורות נרקבו והתפוררו ע"י חלודה ואבנית והמנוע כמעט לא מסתובב עקב משקעים, פיח ושמן קרוש שהצטבר במכלולים השונים.

 

תמונות לפני:

 

tWNEdl.jpg

 

aJzRml.jpg

 

nL8mTl.jpg

 

Nif2Fl.jpg

 

Cehurl.jpg

 

TTh3Al.jpg

 

ברוב הימים אעבוד על כמה מכלולים במקביל אז אני אשתדל לסדר את התמונות עד כמה שאוכל.

מקווה שתהנו ואשמח לשאלות.

  • תגובות 170
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אתה אמיץ

סתם שאלה-למה לא לקנות כזה במצב נסיעה וטוב יותר ולשפץ אותו?

הנוכחי יכול להיות תורם חלקים.

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?

פורסם

יש לי גם רכב כזה 1.4 ידני בנזין שנת 95 שעבר 200 אלף,

אני מטפל ברכב כמו שמטפלים בתינוק ואני מרוצה עד הגג לא ימכור בחיים.

 

בהצלחה בפרוייקט מעניין מה ייצא בסוף.

פורסם
למה?

 

זה לא רכב אספנות.

אין בו שום ייחוד.

לפעמים היחוד הוא ערך סנטימנטלי/חוויה שלך עם המכונית.

"גם בעיטה בתחת נגמרת בצעד קדימה"
פורסם

WOW חתיכת עבודה יש פה,בהצלחה!:-)

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
למה?

 

זה לא רכב אספנות.

אין בו שום ייחוד.

בטח שיש לרכב הזה יחוד.

אז מה אם הוא לא בן 30?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

בהצלחה בשיפוץ.

האם הרישיונות של הרכב הופקדו? אחרת תצטרך לשלם אגרות אחורה... :cry:

ממליץ לעניין גם בפורום רכבי אספנות, תוכל למצוא שם לא מעט טיפים לשיפוץ.

 

 

.

לנשמה מיני 1979 -

קישור

לחוויה טנדר סובארו 4X4

פורסם

שלום,

 

תא המנוע פונה משאריות של צינורות קירור חלודות, רדיאטור סתום מעבה/מאדה קרבורטור, סעפות ושאר חלקים מאובקים ומפוייחים.

כמו כן ראש המנוע פורק וישלח לשיפוץ.

 

NeqJg.jpg?1

 

I1IjB.jpg

 

IC65B.jpg

 

הגיר והמנוע בחוץ:

 

HFR2b.jpg

 

קצת נקיון:

 

FkCng.jpg

 

ואפשר להתחיל לעבוד:

 

 

 

 

m05Yg.jpg

 

המנוע והגיר נחים על משכבם, תפסתי את הסליבים עם בוקסות שלא יזוזו

 

ZmE4w.jpg

פורסם

בהצלחה,

רק מי שנהג על טנדרונים כאלו יבין למה אתה משפץ אותו...:-P

אישית הייתי נוהג על פיורינו והייתי מפסיד כל הזמן בפתיחות לחבר שנהג על כזו...:lol:

 

תומר(שמתגעגע לארלי ניינטיז)

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"


×
×
  • תוכן חדש...