Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2520 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לכל התוהים לגבי "ערכו" הסנטימנטלי של ה - "כולה רנו אקספרס"...

 

ההווה מוכיח שאין רכב שהיה פעם, ולא חשוב כמה פושט ונפוץ, מוצלח או לא, שלא ישמח לבב אנוש לראותו, שנים רבות מאוחר יותר, שמור ומלוקק.

נוסלטלגיה זה לא רק גג נפתח וסדרת ייצור מצומצמת, רודסטר חורך כבישים או שם אקזוטי. נוסלטגיה זה כל מה שהיה פעם.

 

וברנו אקספרס דווקא יש אלמנטים נדירים מאוד!

 

... למשל מנועים שמגיעים למצב כזה! זה מנוע אמין בצורה לא רגילה, שכל עוד לא סבל מהתחממות או הזנחה קיצונית נוסע ונוסע.

יש דרך אגב, עובד במוסך "הנעות" בכרמיאל, שנוסע ברנו אקספרס 95 מלוקקת לעילא ולעילא, וכל הרואה מתמוגג!

 

בקיצור, תחזקנה ידיך, גם כל הכבוד על הסבלנות לצלם ולספר לחבר'ה!

רנו 9 83, רנו 11 87 (5 ש'!), רנו 19 95 (5 ש'!), מגאן 2001 (5 ש'!), סניק 2007 ועכשיו סיטרואן C4 2007.

  • תגובות 170
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אחלה תיעוד

אחלה עבודה

מאוד מרשים :)

 

והאוטו עצמו -

חתיכת חיה רעה, שורד הכל, נוסע בכל מצב - אחת המכוניות החביבות עלי בתקופה ההיא

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

ההווה מוכיח שאין רכב שהיה פעם, ולא חשוב כמה פושט ונפוץ, מוצלח או לא, שלא ישמח לבב אנוש לראותו, שנים רבות מאוחר יותר,

 

כל מילה בסלע, ריגוש מדהים היה לפתוח את הרכב אחרי כמה שנים שאף אחד לא הסתכל עליו מה גם שהוא מעולם לא מת המסכן, רק הוזנח

פורסם

יש לי שכן שמעוניין להיפטר מהאקספרס שלו.

ככל הידוע לי יש לה רק בעיה של מצבר.

במידה ואתה צריך אחת כזו לחלקים, צור איתי קשר בפרטי ואני אקשר ביניכם.

אחלה עבודה ושיהיה בכיף!

איך אני יכול לצאת מדעתי אם אף פעם לא הייתי שם?!:loco:

פורסם

חגי שלום רב !

אני עוקב אחר השרשור שלך מאז שפתחת אותו.

אני חייב להודות , כאשר קראתי את הכותרת, נפעמתי מצד אחד, וגיחכתי מצד שני, ואני אסביר את עצמי.

עומדים ליד ביתי ,שני רנו אקספרס מושבתים, אחד שנת 88, והשני משנתון דומה לשלך בין 92 לשנת 94.

שניהם במצב חיצוני סביר בהחלט לגילם, לא ידוע לי מצבם המכני, וגם אם אקח בחשבון את המצב הגרוע ביותר, שהמנועים ותיבת ההלוכים זקוקים לשיפוץ, ועוד רכיבים נוספים, לפי האבק, בעל הרכב לא מתכוון להשקיע על החלפת בורג ברכב, ומעדיף לגרוט אותו לברזל, או לחכות שהמדינה תשחרר לו 3000 שקל על מנת לגרוט אותו, אך קופתה החסרה, לא מאפשרת זאת.

ועל זה אני מגחך !

מצד שני לקרוע את התיעוד המושלם שבו את ה מתעד בכתב, ומצלם, באיכות מצויינת את כל התהליך המקצועי, לעילא ולעילא, שבו אתה משפץ את המנוע, גם עיוור יבחין, שההיבט הכספי , הוא לא נחשב כלל, וזה בעיקר שיש כאן חיסכון כספי רב, בפירוק והרכבה עצמית, מלבד מרכיב השיפוץ החיצוני, וקניית החלפים, ועל כך מגיע לך שאפו גדול.

לסיום הערה קטנה ובונה, אטם סעפת יניקה לא זקוק לשרלק, אלא רק במעברי מים מהסעפת לראש המנוע בלבד.

באזור משאבת הדלק, השרלק מומלץ.

המלצה נוספת בדוק, את תושבת הגומי בין הסעפת יניקה לקרבורטור(שקיימת רק בשנתון 92 בלבד), בסבירות גבוהה שהיא קרועה או סדוקה.

קשה עד בלתי אפשרי להשיג תושבת גומי כזאת היום, ואם כן עלותה יקרה.

יש לי פתרון לכך, פרטים בהודעה פרטית או בטלפון הרשום בחתימה.

בהצלחה.

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
חגי שלום,

איך בדקת את מצב משאבת השמן?

כיף לקרוא ולראות את ההתקדמות שלך!

אלעד.

 

מאחר ולרכב לא היו בעיות של לחץ דלק הסתפקתי בבדיקה חיצונית פשוטה, שמתי אצבע על הצינור וסובבתי את הקאמשאפט בשביל להרגיש את הפולסים במשאבה.

כמובן שבהמשך אבדוק לחץ דלק ובמידה וימצא כשל במשאבה בזמן אמת אני אחליף אותה. ההחלפה היא פעולה פשוטה מאוד והנגישות למקום גבוהה.

פורסם

חגי אני מניח שהתכוונת ללחץ שמן!

תפקוד משאבת השמן, הוא קריטי, ועדיף במקרה שלך לא לסמוך על המזל.

בוודאי שבמקרה של כשל במשאבת שמן, או לחץ שמן נמוך, יחייב פרוק אגן שמן.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

היה לי קצת זמן היום לעבוד על המכסה שסתומים, התמונות לפניכם. תהנו

 

המכסה במצב התחלתי

 

3dmyHl.jpg

 

במכונת שטיפה

 

Uc8otl.jpg

 

אחרי ניקוי ראשוני

 

U8XPfl.jpg

 

ניקוי במברשת ברזל וחומר ניקוי

 

btQlQl.jpg

 

השתמשתי בספריי שחור מט למכסה ואדום לפקק

שכבת צבע ראשונה

 

GhbeAl.jpg

 

שכבת צבע שלישית

 

LvThYl.jpg

 

אחרי שכבה חמישית,

המכסה מוכן

 

q6YCGl.jpg

 

יום קצר, מעט עבודה

פורסם

לסיום הערה קטנה ובונה, אטם סעפת יניקה לא זקוק לשרלק, אלא רק במעברי מים מהסעפת לראש המנוע בלבד.

באזור משאבת הדלק, השרלק מומלץ.

המלצה נוספת בדוק, את תושבת הגומי בין הסעפת יניקה לקרבורטור(שקיימת רק בשנתון 92 בלבד), בסבירות גבוהה שהיא קרועה או סדוקה.

קשה עד בלתי אפשרי להשיג תושבת גומי כזאת היום, ואם כן עלותה יקרה.

יש לי פתרון לכך, פרטים בהודעה פרטית או בטלפון הרשום בחתימה.

בהצלחה.

צביקה

 

תודה על ההערות אקח לתשומת ליבי. בנוגע לתושבת הקרבורטור, היא היתה שלמה לא קרועה ולא סדוקה, ברגע שפרקתי את הקרבורטור היא נכנסה לשקית דגימות משטרתית ונשמרת בקפידה.

באשר לתגובה על המשאבת שמן התבלבלתי ועניתי על משאבת דלק (ככה זה שעובדים 18 שעות ביום).

המשאבת שמן עברה ניקוי ונבדקה בצורה זהה, רק ע"י סיבוב השרשרת. ייתכן ונלמד את הטעות בדרך הקשה.

פורסם

לפני הגיוס בשנת 98 עבדתי במעבדת טלויזיות והיה לנו שני אקספרסים כאלו, אחת שנת 94 ואחת 96,

ה96 הייתה עם הגה כוח וחלונות חשמל.

לפני שהוצאתי רשיון נסעתי עם הטכנאים להביא טלויזיות מהבתים ברכבים האלה, ובאותו יום שהוצאתי רישיון נכנסתי לבוס שלי

ואמרתי לו "תעשה לי ביטוח נהג חדש על אחד הרכבים ואני אוכל לעבוד לבד", הוא עשה לי, ואת כל הניסיון ההתחלתי שלי

בנהיגה קיבלתי ברכב הזה.

אז אני מבין אותך, זה אחד הרכבים המהנים לנהיגה ואני ממש אוהב את ידית ההילוכים שלה עם הרוורס שצריך להרים

איזה מנוף קטן מתחת לידית כדי להכניס הילוך.

 

יש לי גם חלום לקנות ולחדש את הרכב הראשון שלי סובארו DL 84 , אז אני מבין אותך.

 

אוו כמה זכרונות העלת לי. בהצלחה.

פורסם

וואו! פשוט מצדיע לך.

אתה מחזיר אותי לילדות שעוד אבי היה בעלים על אקספרס 89 ואח״כ השתדרג ל92, האוטו בעל קסם משובח שקשה להסבירו! אולי בעתיד הרחוק שכבר הדגם יהיה אספנות ולי יהיה הכסף, אגשים פנטזיה קטנה לשפץ אקספרס.

 

המון בהצלחה! וכמו כולם, מחכה בקוצר רוח לעדכונים.

פורסם

אפשר לשים את הראש,

 

ניקוי סופי של פני השטח ובמיוחד בהברגות של הברגים החדשים

 

2MPKvl.jpg

 

Unboxing cylinder head gasket

 

n130ml.jpg

 

שלק לפני, הבאתי את הבוכנות למיקום זהה שלא יפריעו וגם לקראת הטיימינג

 

lHnGMl.jpg

 

שמים לב לכיוון האטם

 

0ZUASl.jpg

 

אין מקום לטעויות

 

yFfIZl.jpg

 

שלק אחרי

 

FpNS5l.jpg

 

ממקם את הראש

 

wPvBNl.jpg

 

 

הוראות יצרן לסגירת ברגי ראש:

סגירה 25NM, סגירה 106 מעלות, המתנה 3 דקות, שחרור הברגים, סגירה 25NM סגירה סופית 106 מעלות.

 

l63JAl.jpg

 

איחלתי לידית בהצלחה

 

C7nLdl.jpg

 

וול דאן

 

9ba4Sl.jpg

 

טיימינג:

 

כיוון פולי תחתון

פולי קאמשאפט מסומן עם חץ ויש לשים אותו במרכז כלפי מעלה (אין סימון על הראש)

 

8tyeZl.jpg

 

קיט טיימינג ומותחן

 

3o7rSl.jpg

 

החצים מורים על כיוון הרכבת הרצועה לפי סיבוב הארכובה, עם כיוון השעון

 

925QKl.jpg

 

אני מותח פחות או יותר לפי הרגש כי אין לי מד מתיחות

 

H8lFyl.jpg

 

נתתי כמה סיבובים כדי ליראות שהסימונים חוזרים למקומם,

וזהו להיום

פורסם

כל יום שאני נכנס לפרויקט שלך אני נדהם יותר ויותר מההשקעה וההתייחסות לפרטים הקטנים,

ממש כיף לראות מישהו שעושה שיפוץ בעצמו ולא פשוט זורק כסף למישהו שיעשה בשבילו.

תמשיך במלאכה -וכמובן אל תשכח לעדכן (:

הלו הלו! חשבתי שמדברים עלי,איך התחת של יוסי התחיל לככב כאן?

:shock:


×
×
  • תוכן חדש...