Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2519 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עדכונים קטנים למי שעוקב,

ביצעתי גיחה למוסך היום להמשיך בעבודה.

 

 

מילאתי שמן בגיר 80W90 (של חברה כלשהי) כדי שיהיה אפשר להניע את הרכב ללא חשש.

 

tr3uFl.jpg

 

 

JrJfyl.jpg

 

התחלת ניקוי תא מטען והורדת שאריות ספוג מבודד

 

qE44Ol.jpg

 

4hHnrl.jpg

 

שטיח גומי תא מטען ילקח מחר לניקוי בקיטור והסרת שומנים ולאחר מכן אצבע אותו מחדש.

 

udrFdl.jpg

 

הפלסטיקה האיומה בדשבורד מוחזקת בניילון נצמד עד שימצא פתרון לבעיית הפלסטיקה, אני אובד עצות ותוהה מה בכלל החזיק אותה מחוברת כל השנים.

 

Roxt2l.jpg

 

XlZCyl.jpg

 

YGkL6l.jpg

 

 

עד הפעם הבא..

  • תגובות 170
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

איזה יופי, תמיד שאני רואה רכבים כאלה מדובר ברכבים מוזנחים וחבוטים שנראה שהבעלים מתעלל.

אני בטוח שאני וכל שאר חברי הפורום מחכים בקוצר רוח לתוצאה הסופית

מחפש פולקסווגן טרנספורטר (אספנות) במצב נסיעה.

אשמח לקבל הצעות בפרטי בצירוף תמונות ומחיר.

  • חודש מאוחר יותר...
  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

שלום לכולם,

יש לי מעט זמן להמשיך השבוע בשיקום, 3 שאלות לי אליכם.

איזה שמן לשים לתקופת ההרצה?

האם למישהו יש שרטוטים חשמליים של האנרג'י?

האם כסאות של מאזדה 323\קיה ספיה יכולים להתאים לרכב?

פורסם

עד עכשיו הערצתי אותך והחזקתי לך אצבעות בידיים וברגליים, אבל עכשיו הבאת לי ת'סעיף:

 

להחליף את המושבעים המעולים של רנו במושבים של... מזדה???

 

נו במת.

 

שמור על המקוריות, אתר מושבים טובים, שים את בורגי הציר המקוריים (עניין קריטי לתקינות המושב) ותהנה מהנוחות המעולה של רנו.

 

דיר באללאק, אה?

רנו 9 83, רנו 11 87 (5 ש'!), רנו 19 95 (5 ש'!), מגאן 2001 (5 ש'!), סניק 2007 ועכשיו סיטרואן C4 2007.

פורסם

אל תרתח אדון קרדו, הבעיה שלא נשאר כ"כ עם מה לעבוד בתושבות המושבים.

המושבים עברו לפחות 3 פעמים ריתוך והתפרקו לחלוטין כל מה שנשאר זה 4 חורים במרכב, בטסט האחרון של הרכב המושבים חוברו עם לא פחות מ-30 אזיקונים כדי למנוע תזוזתם.

בכל מקרה אני אבדוק אפשרות לשים תושבות מסילה של רכב אחר (קשה לי להאמין שאני אצליח לחבר לשם את המנגנון המקורי) ולחבר אליהם את המושבים המקוריים.

פורסם

אני לא אדון... ולא רותח (יש לי ראדיטור גדול) - הכל ברוח טובה.

 

אני מזכיר לך (אתה בטח יודע), שצריך אפשרות לקפל את המושבים קדימה כדי לאפשר גישה למושב האחורי. אתה כבר משקיע כל כך הרבה - לדעתי שווה להתאמץ ולשמור על המקוריות.

 

מהתאור שלך לא הבנתי בדיוק מה הבעיה (ואל תטרח להסביר, אני לא פחח רכב ולא מומחה במבנה הרכב), אבל אין לי ספק שיש דרכים לשחזר את התושבות, לאתר חלקים מאיזו תורמת...

 

דב

רנו 9 83, רנו 11 87 (5 ש'!), רנו 19 95 (5 ש'!), מגאן 2001 (5 ש'!), סניק 2007 ועכשיו סיטרואן C4 2007.

פורסם

אחלה פרויקט וכל הכבוד לך על העבודה והתמונות!

אבל דבר אחד לא פירסמת וזה עלויות חלקים ושיפוץ חלקים בבתי מלאכה..

מאד יעזור אם תוכל לפרסם מחירי חלקים ובכלל עלות כספית של פרויקט שכזה כדי שנוכל לקבל פרופורציות יותר טובות עליו :)

פורסם

ווואאאאאואאאאאאאאאאו פעם ראשונה שאני רואה את הפרוייקט!

 

בהחלט כיף לקרוא את הפרוייקט הזה.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם
אני לא אדון... ולא רותח (יש לי ראדיטור גדול) - הכל ברוח טובה.

 

אני מזכיר לך (אתה בטח יודע), שצריך אפשרות לקפל את המושבים קדימה כדי לאפשר גישה למושב האחורי. אתה כבר משקיע כל כך הרבה - לדעתי שווה להתאמץ ולשמור על המקוריות.

 

מהתאור שלך לא הבנתי בדיוק מה הבעיה (ואל תטרח להסביר, אני לא פחח רכב ולא מומחה במבנה הרכב), אבל אין לי ספק שיש דרכים לשחזר את התושבות, לאתר חלקים מאיזו תורמת...

 

דב

 

זה ציטוט מחגיגה בסנוקר כמובן שברוח טובה (אל תרתח אדון עזריאל) 8)

בכל מקרה תמונה אחת שווה..

אני אעבור שבוע הבא בפירוקיות ואני אבדוק אם ניתן להוציא בקלות את הכסאות עם התושבות.

 

ZM1OWl.jpg

פורסם

הנעילה האחורית של דלת תא המטען לא עבדה, למרות שיש פגיעה ועקמומיות בדלת התעקשתי שזאת לא הבעיה. פתחתי את מנגנון הנעילה וגיליתי את הבעיה, המוט שננעל על המגרעת בתחתית הדלת היה משוחרר מהקפיץ שמוריד אותו.

 

המוט המשוחרר

 

bDaH11Vl.jpg

 

הקפיץ עם החור (בתוכו נכנס המוט)

 

MRSDwF0l.jpg

 

עולה ויורד כמו חדש

 

CaWOchJl.jpg

 

אפשר לנעול, את העקמומיות של הדלת אני אסדר בהזדמנות אחרת, היא לא משפיעה על הנעילה

 

7PewO1Ll.jpg

פורסם
אחלה פרויקט וכל הכבוד לך על העבודה והתמונות!

אבל דבר אחד לא פירסמת וזה עלויות חלקים ושיפוץ חלקים בבתי מלאכה..

מאד יעזור אם תוכל לפרסם מחירי חלקים ובכלל עלות כספית של פרויקט שכזה כדי שנוכל לקבל פרופורציות יותר טובות עליו :)

 

אני לא אכנס בשלב זה לפרטים, אבל אני יכול להגיד לך בוודאות שעלות הפרוייקט לא תעלה על חצי משוויו של הרכב, זה מה שהקצבתי ואני לא מתכוון לעבור את זה. לא מדובר פה בפרוייקט שיקום של רכב אספנות, הרכב משוקם ויושמש לצורך שימוש יומיומי כרכב עבודה/משפחה.


×
×
  • תוכן חדש...