Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2518 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לאבי היתה פעם רנו אקספרס בדיוק כזו

הרכב היה מושקע מאוד, מתוחזק בקפדנות ומטופח מאוד.

אני רואה שהתכונה הזו עוברת בירושה אצלכם :-D

כיף לראות את ההתקדמות, ובמיוחד שהאוטו כבר לא עומד בפינה, בסמוך לערימת הזבלה.

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

  • תגובות 170
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
בהצלחה,

רק מי שנהג על טנדרונים כאלו יבין למה אתה משפץ אותו...:-P

אישית הייתי נוהג על פיורינו והייתי מפסיד כל הזמן בפתיחות לחבר שנהג על כזו...:lol:

 

כל-כך נכון....היה לי כזה שנה, באמת רכב מוצלח, חזק וגם מאוד אמין.

פורסם

המושב של רנו אקספרס היה ידוע כמושב שהופך ל"כיסא מפלט". לא יודע אם נותרו בכלל מושבים כאלה בפירוקים שאפשר עוד לעבוד איתם.

 

פה דווקא לא הייתי מתקמצן ופונה לקרסו לבדוק כמה יעלו תושבות חדשות כאלה. אפשר לבדוק גם באיביי צרפת אם יש כאלה לרכישה.

פורסם

ואוו חתיכת עבודה

אני זוכר שזה היה הרכב הראשון של אבא שלי שהוא קיבל מהעבודה

התלהבתי מהרכב ונחכנתי יום שלם לתוכו ושברתי בטעות את המנוף של האיתות

 

שיהיה בהצלחה

אגב מאיפה אתה בארץ?

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

את הכנף השמאלית של הרכב מקשטת שריטה עמוקה הרבה חלודה וחורים, אז הורדתי אותה בשביל לבדוק מה אפשר לעשות (אפשר לחסוך משפטים כמו יכולת להביא כנף מפירוק, לא מעוניין)

 

421dHItl.jpg

 

בחוץ

 

nJKUCu0l.jpg

 

התחלת שיוף בנייר גס

 

16mquiXl.jpg

 

מילוי שריטות וחורי חלודה בחומר פחחים, ייבוש ושיוף בשנית

 

ohQ32uEl.jpg

 

הרכבה

 

XmHCvkZl.jpg

 

zVcJQ2ol.jpg

 

8u5hMbHl.jpg

פורסם

שלום לך חגי.

עבודה טובה!! שעשית לאקספרס שלך.אני אוהב לעבוד על רנו.לפני 3 שנים,עשיתי פרויקט לקליאו RSI לאחר חודשיים גנבו לי.עם מנוע חדש שלא הספקתי להתשקם הכול אין מזל.טוב אם אתה מחפש מושבים שמתאים לך..יש לי מושבים של קליאו RSI מתאמים מאד לאקספרס שלך אם אתה רוצה תפנה אלי בה"פ

בהצלחה

פורסם

המנוע מניע יופי, אפשר לעבור למערכת הקירור.

כאמור הרדיאטור הישן נזל מכל כיוון אפשרי כך שתיקון ירד מהפרק והצלחתי להשיג רדיאטור חדש במחיר טוב.

 

פירקתי את הרדיאטור מהרכב והפרדתי אותו מהמעבה ומהמאוורר.

 

krXgWrVl.jpg

 

xbhkRFbl.jpg

 

sYaslpyl.jpg

 

רדיאטור חדש

 

98nLB4zl.jpg

 

הרכבת המאוורר

 

1yRjgEdl.jpg

 

AI37tzYl.jpg

 

tOtR5bll.jpg

 

החלטתי כרגע לפרק את מערכת המיזוג ברכב, כך שהמעבה והמייבש ירדו, המדחס והתושבת שלו ירדו וכן שאר הצינורות שרובם קרועים.

אולי בהמשך אני אחבר אותם אבל כרגע אין לי עניין להשקיע בזה.

 

2hWwaD7l.jpg

 

רוקנתי את כל המים הישנים והג'יפה שהיו במערכת והוספתי נוזל קירור פרסטון ירוק חדש. הוצאת אוויר כמובן והשלמת נוזל קירור חסר.

פורסם

רק רציתי להגיד שאתה בן אדם ממש אמיץ, ישר כוח. העברת לי חצי שעה בכיף רצח נהניתי מאד מלצפות בפרוייקט שלך, מצפה במליון עיניים להמשך :)

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
חיים האם הספריי שהשתמשת איתו, לא דורש צבע יסוד?

 

הטמבון הוא מפלסטיק יצוק שהשחור זה הצבע של הפלסטיק (אין לדעתי צבע יסוד) כך שלא יווצרו "פיצוצים" בצבע לעולם (בדיוק כמו בפאסאט שלך), לכן גם אחרי עשרות שנים הצבע אולי ישחק מעט אבל ניתן לשחזור בקלות. לכן שייפתי מעט עם נייר שמיר עדין (1200) וריססתי כמה שכבות של ספריי מט שחור שמיועד לפלסטיק. עלות "הפרוייקט" - 10 שקל והתוצאה טובה.

 

מי זה חיים?

פורסם

חגי סליחה!! התפלק לי ה"חיים" הזה :wink:

 

אני שאלתי את השאלה הזאת, בדיוק מהסיבה שגם לי יש את אותו סוג טמבון הנ"ל. הספריי הזה מתפוצץ ומתקלף עם הזמן. בעבר ריססו לי את הספריי הזה באחת מהפעמים שביקרתי אצל הפחח, התוצאה היית יפה אבל החזיקה מעמד חודשים ספורים והפכה למטרד. נאלצתי להחליף טמבון כמה חודשים לאחר מכן, בעקבות נהגת חדשה. ככה שלא ניסיתי להתמודד עם הצביעה הזאת אף פעם.

 

כדי שהוא יתפוס, אני מעריך שיש צורך לצבוע קודם בצבע יסוד לפלסטיק.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם

למען האמת בפאסאט השתמשתי בנירלט שמכיל בתוכו צבע יסוד ועליון וכן חומרים יותר חזקים שנתפסים ואחרי כמה חודשים עדיין נראה כמו חדש,

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=453795

 

ריססתי כ-5 שכבות של הספריי מט, עוד כמה חודשים נראה מה המצב ואני אחליט אם להשקיע בנירלט.


×
×
  • תוכן חדש...