Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2518 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יפה מאוד. עבודה יסודית.

סתם הערה. מעולם לא השתמשתי או ראיתי שמשתמשים בשלק לאטם ראש. ההיפך. בכל הספרים רשום לא להשתמש בשום חומר אטימה. לשם אטימה יש את הפס האדום אבל אני מניח שזה לא יזיק.

  • תגובות 170
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
יפה מאוד. עבודה יסודית.

סתם הערה. מעולם לא השתמשתי או ראיתי שמשתמשים בשלק לאטם ראש. ההיפך. בכל הספרים רשום לא להשתמש בשום חומר אטימה. לשם אטימה יש את הפס האדום אבל אני מניח שזה לא יזיק.

 

לפעמים רשום במפורש לא לשים איטום, לפעמים האטם מגיע משני חומרים שונים בשני הצדדים וכתוב לשים איטום רק בצד אחד, במקרה הזה היתה הערה בדף ההוראות של האטם שניתן לשים שכבה דקה של איטום מכל צד, בכל מקרה לא יזיק ואולי אפילו יועיל.

פורסם

כיוון מרווח שסתומים:

את הכיוון עושים בשסתומי הבוכנה הנגדית שעובדת עם הבוכנה שבה יש חפיפת שסתומים (סוף פליטה תחילת יניקה) לדוגמא אם יש חפיפה ב-1 עושים ב-4 וכו'. 10 ליניקה 25 לפליטה בעזרת מד עלים (פילר-גייג')

 

XDdmOl.jpg

 

לו הייתי רוטשילד היה לי את המכשיר הייעודי לביצוע הכיוון, אבל לא נורא מסתדרים עם פלייר ומפתח

 

khcIul.jpg

 

קלאץ':

 

הקלאץ' נראה במצב מצוין לאור העובדה שהוא נסע רק 3000 ק"מ לפני שהרכב הושבת ככה שלא צריך להחליף אותו למעט המיסב לחץ שהיה כבר גמור.

 

ebkXKl.jpg

 

HpRkfl.jpg

 

הקלאץ' במקום בעזרת כלי המרכוז

 

h1eOxl.jpg

 

J3FPtl.jpg

 

בית הטרמוסטט מלא באבן וחלודה והטרמוסטט בוטל לפני שנים, ננקה אותו כמו שצריך, כל האמצעים כשרים

 

qCtbal.jpg

 

טרמוסטט חדש

 

z0IJfl.jpg

 

בית הטרמוסטט מורכב במקום

 

2CeyQl.jpg

 

מכסה שסתומים מורכב

 

Ou0LSl.jpg

 

fFOGil.jpg

 

u44okl.jpg

 

אפשר לומר שעם המנוע סיימתי, עדיין חסרים כמה חלקים מסביב להרכבה כמו גיר פילטר שמן חדש אלטרנטור וכו' אבל המנוע עצמו מוכן, הקרבורטור יחזור משיפוץ בימים הקרובים ואוכל להתקדם.

פורסם

קצת קשה להשיג ספר רכב לרנו אקספרס מכל השנים ( שלי שנת 95)

אם כבר אתה משקיע ככה בשיפוץ, אני מאמין שגם תפנק את הרכב בשמן איכותי עד כמה שאפשר לאוטו כזה ישן, וכנ״ל מים טובים.

אם יש לך מושג איזה שמן הכי מומלץ לרכב זה כולל מים אשמח אם תציין מה אתה מתכוון לשים?

גם בנוגע לכל הפילטרים, לא נראה לי אפילו שבמוסך מרכזי יש חלקים מקוריים לטיפול תקן אותי אם אני טועה?

אחלה פרוייקט עוקב כל יום כל הכבוד.

פורסם
קצת קשה להשיג ספר רכב לרנו אקספרס מכל השנים ( שלי שנת 95)

אם כבר אתה משקיע ככה בשיפוץ, אני מאמין שגם תפנק את הרכב בשמן איכותי עד כמה שאפשר לאוטו כזה ישן, וכנ״ל מים טובים.

אם יש לך מושג איזה שמן הכי מומלץ לרכב זה כולל מים אשמח אם תציין מה אתה מתכוון לשים?

גם בנוגע לכל הפילטרים, לא נראה לי אפילו שבמוסך מרכזי יש חלקים מקוריים לטיפול תקן אותי אם אני טועה?

אחלה פרוייקט עוקב כל יום כל הכבוד.

 

יש לי ספר רכב, אפשר גם להשיג ספר של Haynes לרנו 5, האקספרס הוא בעצם רנו 5 ואן.

בנוגע לשמנים ופילטרים אין לי כ"כ בעיה להשתמש בחלקים תחליפיים כל עוד עומדים בתקני יצרן.

http://ceisich.com/oscom/images/10w40w5l.jpg

פורסם

הקרבורטור הגיע מהר מהשיפוץ, החליפו משאבת האצה וביטלו את הקופסת ואקום כי היתה סדוקה (אשמח להסבר אם יש השלכות כלשהם), בכל מקרה המשפץ אמר שלא תיהיה שום בעיה כי הקרבורטור תוכנן למדינות קרות או משהו בסגנון הזה. מדובר בקרבורטור תוצרת WEBER דגם TLDR. המשפץ הכין לי ממש אלבום תמונות מהפירוק והשיפוץ אני אשתדל לעלות אותו בהמשך.

 

ramdIl.jpg

 

החלפתי לו גם את הטבעת גומי העליונה

 

FpUyZl.jpg

 

TA6q1l.jpg

 

גיר:

 

הגיר של האקספרס מצויד ב-5 הילוכים והיה בשימוש בהרבה דגמים של רנו מהתקופה, קוד גיר JB1.

הגיר עצמו עד כמה שידוע לי היה במצב טוב ומשחק קטן עם הידית על הגיר מוכיח שאכן הוא במצב טוב וההילוכים נכנסים יפה.

 

לפני ניקוי

 

4w0w8l.jpg

 

אחרי (קצת) ניקוי,

החלפתי את המיסב לחץ, גירזתי את השרוול ומתחת למנוף.

 

FQEsyl.jpg

 

ניקוי חיצוני לפני צבע

 

8eKegl.jpg

 

וכמה שכבות ספריי מט שחור למראה "קרבי"

 

TawApl.jpg

 

החתונה חלק א'

 

LXRHWl.jpg

 

החתונה חלק ב'

 

JOKUVl.jpg

 

שיהיה במזל טוב

 

PN2j7l.jpg

 

Ici2sl.jpg

 

צריך להחליף מיסב למותחן רצועת מדחס

 

4ORUml.jpg

 

תושבת מזגן מורכבת, אלטרנטור מורכב

 

6Q18ll.jpg

 

החנויות כבר היו סגורות אז שמתי את הרצועות הישנות, בסה"כ נראות בסדר נקווה שיחזיקו מקסימום לא בעיה להחליף.

 

5Wm5Xl.jpg

 

bBxGyl.jpg

 

פילטר שמן Made in china, אפשר ליראות בתמונה שהחלפתי את הטבעת של הסעפת פליטה כי הישנה נשברה

 

GCcYvl.jpg

 

קיבל צורה

 

BAQSPl.jpg

 

מפלג ומכסה מורכבים, בעוד כמה דקות המכסה ישבר ויוחלף בחדש

 

sRTPyl.jpg

 

חיבור לווינץ', האנרג'י בדרך הביתה!

 

hGmJHl.jpg

פורסם

מדהים! סחתיין על ההשקעה:mm_yeah::mm_yeah::mm_yeah:

 

אגב, אתה מתכנן לצבוע את סעפת הפליטה? כי זה קצת מפריע בעין שהיא כזאת חלודה (מחומצנת) והמנוע ושאר החלקים נקיים ויפים

"גם בעיטה בתחת נגמרת בצעד קדימה"
פורסם
מדהים! סחתיין על ההשקעה:mm_yeah::mm_yeah::mm_yeah:

 

אגב, אתה מתכנן לצבוע את סעפת הפליטה? כי זה קצת מפריע בעין שהיא כזאת חלודה (מחומצנת) והמנוע ושאר החלקים נקיים ויפים

 

צבע עמיד לחום גבוה עולה לא מעט, אבל אולי בהמשך זה לא בעיה.

בכל מקרה אם מישהו מכיר צבע עמיד לטמפ' גבוהות במחיר סביר אני אשמח לשמוע.

פורסם

פפפפששששש..... כולי קנאה! :-)

עבודה מהדימה, אני שמח מאד שהרכב זוכה לכזאת רמת עבודה גבוהה.

כל הכבוד ובהצלחה!

שנה טובה על הדרך :wink:

כבר חתמתי...

פורסם

עבודה מדהימה, לא מדובר ברכב מיוחד אמנם, אבל העבודה הופכת אותו לרכב מושקע ומיוחד. :)

 

סחטיין על העבודה, ההשקעה, והפירוט, אני עוקב אחרייך כל יום בציפייה לראות כבר את הקבינה של הרכב משתקמת, את הפחחות וכו', אני מת לראות את התוצר המוגמר! :-)

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

אני בהתלבטות איזה שמן למלא להתנעות הראשונות, מכיוון שמדובר בדגם מנוע ישן עם מכלולים חדשים אולי כדאי למלא שמן ללא דטרגנטים חד דרגתי בצמיגות 40. מה אתם אומרים?

פורסם
אני בהתלבטות איזה שמן למלא להתנעות הראשונות, מכיוון שמדובר בדגם מנוע ישן עם מכלולים חדשים אולי כדאי למלא שמן ללא דטרגנטים חד דרגתי בצמיגות 40. מה אתם אומרים?
חס וחלילה. רק שיפצת את המנוע וכבר אתה מנסה להרוג אותו? אמנם לא הצלחתי למצוא ספר רכב מתאים ברשת אך ממספר אתרים של חברות השמנים ההמלצה עומדת על 5W40 או 10W40. המלצות ישנות ברחבי הרשת מדברות על 15W40 אך המנוע שלך חדש ונקי ואני לא רואה סיבה להשתמש בצמיגות כזו גבוהה.

×
×
  • תוכן חדש...