Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2520 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 170
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני חושב שזאת הפעם הראשונה שאני רואה מנוע מפורק לגורמים. כל הכבוד על העבודה ועל השיתוף הפרטני

בו בטח ליבי ונעזרתי

פורסם

עבודה יפה, ונקייה מאוד.

 

בהצלחה.

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

פורסם

הבוכנות הגיעו מהבית מלאכה לאחר שחוברו לטלטלים, מה שאני עושה זה בדיקה ליראות שהמיסבי טלטל מתאימים והכול דופק, לצורך העניין פרקתי את הקראנק שלא הייתי אמור לחבר מהתחלה לפני בדיקה זו.

 

EPsAYl.jpg

 

אפשר להתחיל לעבוד על הבוכנות

 

הרכבת טבעות בוכנה (רינגים), הסדר מלמטה למעלה: 1. טבעת שימון המורכבת משלושה טבעות, טבעת תחתונה טבעת קפיץ וטבעת עליונה 2. טבעת דחיסה מברזל יצוק אין סימון הכיוון אינו חשוב במקרה הזה 3. טבעת דחיסה מפלדה עם סימון.

את הרינג כמובן הכנסתי בתנועה ספירלית, לצערי אין לי פלייר לרינג אז עבדתי בזהירות מירבית.

 

NNBfwl.jpg

 

הרינגים במקום ע"פ ההוראות שצורפו

 

2FV6nl.jpg

 

הכנסת הבוכנה לסליב ע"י מכווץ רינגים, יש סימון על הבוכנה המורה על כיוונה (לכיוון הפולי). ברגע שהמכווץ לוחץ את הכול דפקתי עם מוט עץ רך על הבוכנה כדי שתכנס לסליב, חשוב לציין שדאגתי לשמן את הסליבים ואת הרינגים על הבוכנה כדי ליצור כמה שפחות חיכוך.

 

j5J2el.jpg

 

כמה תמונות של הבוכנות בפנים

 

VBW5ql.jpg

 

aNjcll.jpg

 

8Pc1Jl.jpg

 

נתראה בהמשך

פורסם

באמת שרציתי לכתוב למה?!?! הרי אתה יכול לקנות כזאת נוסעת במצב מעולה בפחות מ-3K !

אבל אז נזכרתי בנסיעה ברנו, הייתה לי רנו 5 היא הייתה סוס עבודה ואמינה ביותר האומנם

היא הייתה בעלת שרשרת תיזמון ולא כמו אצלך רצועה. מנועים באורך חיי דיזל כמעט לקפדנים.

בכל אופן תענוג של רכב. אין על הצרפתיות !

בהצלחה בהמשך השיפוץ! :mm_yeah:

(אולי כדאי לך להביא רכב עם בודי יותר טוב יחסוך לך המון כסף של פחחות מיותרת וטסטים חוזרים-לשיקולך)

1983 & Opel Astra DTI 2003 , Citroen Visa Club 1982

פורסם

שלא נשכח שיש גם רכב מאחורי המנוע

 

XROMel.jpg

 

כואב כואב ליראות רכב במצב כה מוזנח, מזל שהוא בידיים טובות

 

ohk1yl.jpg

 

משאבת שמן, משמרת השמן (מסנן ראשוני) ושרשרת ההנעה בהרכבה

 

hHJ6vl.jpg

 

bjf1Vl.jpg

 

היוניט לחץ שמן והמדיד מורכבים

 

WMEfIl.jpg

 

עוד זווית

 

OuOTtl.jpg

 

אגן השמן לאחר ניקוי ראשוני

 

IeKoFl.jpg

 

העוקה נוקתה והורכבה בחיזוק מומנט עם אטם מקורי מהסט (התמונה הזאת מזכירה לי את הרובוט של גוגל אנדרואיד)

 

34sBTl.jpg

 

xBz3Jl.jpg

 

H7RHYl.jpg

 

נעבור למשאבת מים

ישן מול חדש

 

ZANn9l.jpg

 

המשאבה הגיעה כמובן עם אטם שעליו הוספתי סיליקון שחור לפני החיבור לבלוק

 

KurS3l.jpg

 

המשאבה במקום, שימו לב לגוז'ון (בורג חף) שעליו ישב המותחן לטיימינג

 

eR2X7l.jpg

 

גירוז מחזיר שמן

 

qVgg8l.jpg

 

התקנה פרימיטיבית עם דפיקות פטיש פלסטיק קלות ועזרה קצת מטבעת בגודל המחזיר עליה דפקתי

 

nAgWjl.jpg

 

אפשר להרכיב את הגלגל תנופה, חיזוק ראשוני בפטיש אוויר וסגירה במומנט

 

yqCnal.jpg

פורסם

הראש הגיע משיפוץ, הגל זיזים (קאמשאפט) במצב טוב וגומיות שסתומים הוחלפו, בהמשך אני אעשה כיוון שסתומים

 

301wXl.jpg

 

wW0Nul.jpg

 

jtyURl.jpg

 

אני אתחיל בהרכבת הסעפות על הראש לגישה קלה יותר

 

3qDGWl.jpg

 

את סעפת היניקה השארתי בחומר ממיס כל הלילה והיא נראית במצב טוב, החלק הפנימי שלה כמו חדש גם אחרי זמן רב כי עבר שם בנזין שניקה את השטח

 

4PkV7l.jpg

 

לפני האטם אני מורח שכבת שלק

 

bI0qal.jpg

 

וגם מעל האטם

 

UKRCLl.jpg

 

הסעפת מורכבת

 

1XnJ5l.jpg

 

וגם הפליטה

 

JfMUAl.jpg

 

1iwOol.jpg

 

COIExl.jpg

 

הרכבת מחזיר שמן בצד הפולי מנוע

 

8psqhl.jpg

 

שלק לפני התקנת משאבת דלק

 

WyYXil.jpg

 

המשאבה הישנה נמצאה תקינה אז החלטתי להשאיר אותה לאחר ניקוי קל

 

YrqHml.jpg

 

זהו להיום

 

ufrqpl.jpg

 

שבת שלום!

פורסם

אין דברים כאלה כל הכבוד.. עושה חשק ללכת לפרק משהו ולהרכיב חזרה .

 

כל הכבוד.

נ.ב

ממליץ לעניין בפורום אספנות.

אני מכוון תמיד אל הירח - מקסימום אפגע בכוכב . .

[size=6"[color="black:snipersmi :snipersmi ][/color]][/size]


×
×
  • תוכן חדש...