Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2518 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
פרוייקט יפה :-D

 

בסוף השיפוץ, הרכב יהיה צריך לעבור דרך עמדה מספר 1 כדי לעלות חזרה לכביש?

 

כמובן, אמשיך לעדכן אחרי החגים

  • תגובות 170
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הכי כיף- לקחת "סתם אוטו" ולתת לו שיפוץ מקיף מכל הלב.

לבריאות ובהצלחה בהמשך

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

הפתעה בסוף ההודעה!

 

עדכון קטן,

ציריה ימנית מורכבת אפשר להזיז את הרכב.

 

DI7zhl.jpg

 

תמונות אחרונות של הרכב במקום משכנו ב4 השנים האחרונות

 

RmbXkl.jpg

 

l6S9Kl.jpg

 

fAmF5l.jpg

 

UaGgsl.jpg

 

גם אני מחכה כבר בקוצר רוח להתחיל לעבוד על פנים הרכב אבל מחוסר זמן אני מתקדם הרבה יותר לאט ממה שחשבתי.

 

בוצע עד כה - מנוע, גיר, מערכת קירור, מערכת דלק, תושבות בולמים.

תכנון לחודש הקרוב - תקינות מערכת החשמל ויוניטים, מושבים קדמיים, זרוע ידית הילוכים, ריפוד רצפת הרכב.

 

ועכשיו להפתעה.

אחרי חודשיים של איפוק רציתי לשמוע קצת צלילים מהרכב, המצרכים הנדרשים:

שמן 10-40 (שיוחלף כמובן), ספריי קרבורטור ומפתח.

אז הרי לפניכם Renault Express 1992 - First starting after overhaul

 

h4L6Rl.jpg

 

http://www.youtube.com/watch?v=yx1X7Qs4Pxk דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
פורסם

איזה תותח אתה:-o,אולי תעשה הסבה לרופא ותחיה גם אנשים מתים?

פורסם

1. כל הכבוד, על השיפוץ (גם לי יש חולשה לטנדרונים), על האובראול ובעיקר על ההתנעה שקיבלנו.

2. אני מתכוון לשפץ רום כרמל 81', ומקווה שאצליח כמוך.

"אם מה שאתה רוצה לספר לי הוא לא אמיתי, לא טוב ולא מועיל - אני מעדיף לא לדעת במה מדובר, וגם לך כדאי לשכוח מהסיפור" - סוקרטס.

פורסם
כל הכבוד על החזרת מת לחיים , ממליץ בחום לשתף את "מחלקת אספנות" בשיפוץ !

 

אגב, כידוע הרנו 4 ואן הוא האבא והאמא של האקספרס.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

מעט עדכונים למי שעוקב,

לצערי הרב הפרוייקט מתעכב ויתעכב עוד הרבה זמן מעבר למה שציפיתי. כרגע הלו"ז שתכננתי לא רלוונטי בכלל כיוון שאני בקושי מגיע לרכב עקב מיעוט זמן.

 

עברתי היום והמשכתי מעט, נתקלתי בבעיה בנורת לחץ שמן בלוח שעונים, שעתיים עבודה עם מולטימטר הביאו למסקנה שהבעיה במגעים בצמה הראשית שמתחברת מהיוניטים ללוח שעונים, ניקיתי טוב עם ספריי מגעים את כל חיבורי הצמה והבעיה נפתרה.

בעיה נוספת שלא נגשתי לפתור היא שלא מגיע דלק למשאבה/מסנן, על פניו לא נראה כי הבעיה במשאבה המכנית (עשיתי בדיקה קטנה, נתתי סטרטר ויש ואקום בצינור יציאה מהמשאבה), יתכן כי אין מספיק דלק או שהצינור סתום מעט בכל אופן לא התעסקתי עם זה היום ואם בכל זאת הבעיה תיהיה במשאבה המכאנית כנראה שאתקין משאבה חשמלית אוניברסלית או מסובארו לאונה.

 

העלתי את הרכב לבור כדי ליראות את המצב למטה, אין נזילות סעפת פליטה שלמה מה שכן כנראה הידית הילוכים קיבלה מכה ויש צורך ליישר אותה.

 

pyZtEl.jpg

 

כשהזזתי את הרכב נפל על הפנס הימני מוט ברזל ושבר אותו

 

nEdpvl.jpg

 

quWjnl.jpg

 

LJz7zl.jpg

 

EHnrtl.jpg

 

מתחיל ליישר קו עם הפלסטיקה

 

tCPDBl.jpg

 

חיבור מוט ההילוכים לגיר

 

u9q78l.jpg

 

זהו לבינתיים, נשתדל לעדכן שוב בקרוב

 

i6xnbl.jpg

פורסם

שכחת לציין פרט קטן.. שטיפת החלונות.

בתחילה חשבתי שפירקת אותם.

:wink:

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם
שכחת לציין פרט קטן.. שטיפת החלונות.

בתחילה חשבתי שפירקת אותם.

:wink:

 

איך שכחתי לציין את הדבר הכי חשוב בפרוייקט


×
×
  • תוכן חדש...