Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2519 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 170
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

צודק למרות שאין כ"כ עדכונים אבל יאללה נעלה מה שיש.

 

המשך הרכבת הפלסטיקה, פלסטיק שבור באיכות מאוד נמוכה אני בספק מאוד אם אני ישאיר את ה"קונסולה" כמו שהיא, כנראה נצטרך עבודת פיבר פה.

 

mnZg8l.jpg

 

החומר הישן המבודד ברצפת הרכב

 

uxShEl.jpg

 

הוצאתי רק את החומר שבאמת היה במצב גרוע ומעליו החלטתי לקחת ספוג מבודד וחומר שנשאר לי מהרצפת פרקט שעשינו בבית השתמשתי בדבק פלסטי למריחה.

 

943kdl.jpg

 

rPMAal.jpg

 

b2GCel.jpg

 

MwEucl.jpg

 

תוצאה סופית

 

ZM1OWl.jpg

 

ניקוי השטיח

 

EMu6bl.jpg

 

OY5eIl.jpg

 

אני יצטרך לכבס אותו שוב ואז לצבוע אותו עם צבע שמיועד לשטיחים (לפי מה שהבנתי צבע על בסיס לטקס).

פורסם
עם איזה חומר ניקית את השטיחים?

אני מאמין שחומר יעודי וקיטור יחזיר אותו למצב חדש.

 

מסיר שומנים תעשייתי של סנו, לפני הצביעה אני אולי באמת יעבור עליו עם קיטור, רעיון טוב.

פורסם

נסה שמפו של שטיחים (לרכב לבית לא משנה) בשילוב עם הקיטור.

מסיר שומנים יסיר שומנים אך לא ינקה לכלוך.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

פרויקט מדהים חגי, אני מחכה בקוצר רוח להמשך הפרויקט.

לאבי היתה פעם רנו אקספרס בדיוק כזו- בנזין עם מנוע 1.4 ליטר 80 כ''ס.

היא עשתה עבודה מדהימה במשך 360,000 ק''מ במשך כ- 10 שנים ואז נמכרה.

 

הרכב היה מושקע מאוד, מתוחזק בקפדנות ומטופח מאוד.

רכב אמין וטוב, נוסלגיה במיטבה. כל הכבוד לך על הפרויקט.

מאחל לעצמי שאוכל להתחיל מתישהו פרויקט שכזה.

שלומי.

פורסם

אני עוקב בהערכה וקצת קינאה בפרוייקט המכובד שלך.

 

רק תהיה לגבי הפלסטיקה של לוח השעונים, ואפילו השטיחים - בפרוייקט כזה, לא היה עדיף לחפש פלסטיקה חדשה (אולי לקרסו יש משהו במחסן, למרות שהם לא נותנים יחס מועדף למשפצי הרנו)... אולי מחו"ל...?

רנו 9 83, רנו 11 87 (5 ש'!), רנו 19 95 (5 ש'!), מגאן 2001 (5 ש'!), סניק 2007 ועכשיו סיטרואן C4 2007.

פורסם

חשבתי הרבה על עניין הפלסטיקה והלכתי למספר פירוקיות, הפלסטיקה בכל הרכבים שראיתי במצב לא טוב וגם מה שבמצב יחסית טוב לא ניתן לפירוק, כל נסיון לפירוק עדין גורר אחריו סדקים.

אני בודק בחנויות צבע הבנתי שיש חומרים לשחזור ותיקון פלסטיקה כמו שעושים בצהל לסופות כרגע הכול מוחזק עם אפוקסי.

פורסם

עדכון קטן

משאבת הדלק הישנה נמצאה לבסוף לא תקינה (תוכלו ליראות בפוסט #53 שכבר ניבאתי את זה) והוחלפה היום בחדשה, לאחר התנעה קצרה הדלק התחיל לזרום באופן רציף.

 

חדשה מול ישנה

 

dsWNOl.jpg

 

אחרי הרכבה

zYPzel.jpg

פורסם

כל הכבוד על ההשקעה.

בחיי שאני מתרגש המפרויקט הזה. מזכיר נשכחות של לפני יותר מ- 10 שנים

עם האקספרס 93 שהיתה לנו.

 

מחכה לעידכונים הבאים.

שלומי.

פורסם

אתה מלך כל הכבוד חוץ מלחשוב להשליך את הרכב לברזל

אתה מצליח להוציא החוצה את הידע בסבלנות וברצון להחזיר לחיים את הרכב

כל הכבוד !!!

כמה שאני אוהב רכבים זה מסוג הדברים שפשוט גורם לי להנאה לבחון

ולהסתכל על כל תמונה זמן ממושך כלכך עד שאני שוכח שיש המשך

תמשיך כך .

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

כל הכבוד על ההשקעה ברכב הזה! תמיד אהבתי את הרנו אקספרס בגלל הדשבורד ה"עתידני" הזה שלה כשהייתי ילד!

לצערינו מכוניות כאלה הופכות למעניינות בשביל רוב האנשים רק אחרי שכמעט כולן נעלמות מהכביש.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.


×
×
  • תוכן חדש...