Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2519 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אמיץ ביותר,הרבה עבודה עוד לפניך.

מאמין שיש לרכב משמעות כלשהי כלפיך ובגלל זה אתה משפץ אותה.

 

בהצלחה מחכים לעידכונים..

הלו הלו! חשבתי שמדברים עלי,איך התחת של יוסי התחיל לככב כאן?

:shock:

  • תגובות 170
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כאמור ממשיכים,

 

הרווח בין הסליב לבוכנה כ"כ גדול שמקרוב ממש ניתן ליראות את הרינגים.

הערה קטנה: במנוע האנרג'י צילינדר מס' 1 ממוקם בצד הפלייוויל (גלגל תנופה) ולא בצד הפולי מנוע.

 

hKyrbl.jpg

 

השחיקה והויברציות פגעו באופן ישיר גם בקראנק ובמיסביו,

הקראנק שרוט כמעט בכל הנקודות וישלח לליטוש בכדי לקבוע מידות חדשות למיסבים ראשיים ומיסבי טלטל.

 

7bQIil.jpg

 

הבלוק כמובן הופרד מהגיר שככל הנראה במצב תקין אבל נגיע אליו בהמשך.

כמו כן הבוכנות פורקו וכנראה יוחלפו.

 

9vCf4l.jpg

 

RGnBGl.jpg

 

יש אור בקצה המנהרה

 

Mhcucl.jpg

 

הוצאתי את הסליבים וע"פ מצבן הפנימי והחיצוני הם יוחלפו כמו גם הבוכנות,

אפשר ליראות בחלקו העליון של סליב מס' 1 (הימני) את השבר שנגרם כתוצאה ממכה קלה ביותר של פטיש פלסטיק.

ניתן ליראות את החלודה והאבנית שהצטברה עם השנים על השרוולים כמו כן הגומיות אטימה של הסליבים התייבשו ובנגיעה קלה נקרעו.

 

 

PiQbgl.jpg

 

עוד תמונה מתא המנוע שמתחיל לעבור ניקוי

 

6SlVql.jpg

 

זהו לבינתיים.

פורסם

בהצלחה בפרוייקט. ניראה מאוד מאתגר.

 

בהצלחה,

רק מי שנהג על טנדרונים כאלו יבין למה אתה משפץ אותו...:-P

אשמח אם תשתף ותספר לאנשים שמעולם לא נהגו על טנדרון.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

גם לנו פעם הייתה רנו אקספרס 1992, היה לי קשר מאוד חזק לאוטו הזה בתור ילד כשהיה לנו אותו במשפחה.

למרות כל הבעיות שהוא עשה, הוא היה חלק בלתי נפרד מהמשפחה, עד שיום אחד נאלצנו להיפרד ממנו. :cry:

 

את השרשור למועדפים! :-)

MAZDA CX-5 AWD (4x4) 192hp / SkyActive-G 13:1

פורסם

מתחילים בניקוי הבלוק עד כמה שניתן, קודם שטיפה בלחץ מים מייבש ואז מנקה עם מכונת שטיפה בדטרגנטים וספריי קרבורטורים, הסרת משקעים עד כמה שניתן ואשאיר אותו עד העבודה עליו בספריי ברגים.

 

BK6Y0l.jpg

 

UxaTNl.jpg

 

בינתיים הקראנק חזר מליטוש, המידות הם 10 למיסבי טלטל ו-20 למיסבים ראשיים (0.25 ו-0.5 בהתאמה).

 

0Ia77l.jpg

 

הזמנתי מיסבים, סליבים, בוכנות, סט סתמים עליון\תחתון, וברגי ראש.

 

37ANLl.jpg

 

מיסבים תוצרת KING שעל האריזה כתוב שמיוצרים בישראל. (האמנם?)

 

7Nfzvl.jpg

 

8wU1Tl.jpg

 

נוצץ :) , את הבוכנות שלחתי להרכבה על הטלטלים הישנים. כידוע בשביל לחבר בין הבוכנה לטלטל והכנסת פין הבוכנה יש לחמם קודם את הטלטל בכדי שיתרחב ורק אז ניתן לחברם, לצערי אין לי את הציוד.

 

H1eRdl.jpg

 

eICX7l.jpg

 

היום היה מעט עבודה כי אני מחכה עדיין לראש המנוע והבוכנות.

לילה טוב

פורסם

הי,

שרשור מעניין...

כידוע בשביל לחבר בין הבוכנה לטלטל והכנסת פין הבוכנה יש לחמם קודם את הטלטל

בכדי שיתרחב ורק אז ניתן לחברם

לא ידעתי את זה... אבל עד היום לא החלפתי בוכנות וסליבים באוברולים שעשיתי (רק רינגים והונינג).

 

איפה עשית ליטוש לקראנק?

בדקו איזון?

שווה גם לבדוק את הגל זיזים - אם הוא שחוק יהיה לך תקתוק שסתומים ולא תוציא מהמנוע את מייטבו

 

בורגי ראש חדשים זה צעד חכם שהרבה טועים ומדלגים עליו,

תמשיך לעדכן ובהצלחה,

אלעד.

פורסם
הי,

שרשור מעניין...

 

לא ידעתי את זה... אבל עד היום לא החלפתי בוכנות וסליבים באוברולים שעשיתי (רק רינגים והונינג).

 

איפה עשית ליטוש לקראנק?

בדקו איזון?

שווה גם לבדוק את הגל זיזים - אם הוא שחוק יהיה לך תקתוק שסתומים ולא תוציא מהמנוע את מייטבו

 

בורגי ראש חדשים זה צעד חכם שהרבה טועים ומדלגים עליו,

תמשיך לעדכן ובהצלחה,

אלעד.

 

את הליטוש אחרי הרבה חיפושים עשיתי ב-"הדייקן" בפ"ת.

בדקו איזון וכששלחתי את הראש לשיפוץ בקשתי שיודיע לי מצב גל זיזים שסתומים וכו'. נחכה ונראה.

פורסם

הפרוייקט שלך, ראוי למלוא ההערכה ! כל הכבוד !

למראית עין - רכב רנו אקספרס - נשמע לנו סתמי. אבל מה שחשוב באמת הוא - חשיבות הרכב בשבילך, ה"מקום" שהוא "תופס" אצלך ומה אתה מרגיש כלפיו (מה זה מסמל לך, ויכולה להיות לכך משמעות גדולה ללא קשר לסוג הרכב).

בהצלחה בהמשך !

alfa 156 2.5.

פורסם

היום המנוע יתחיל לקבל איברים חדשים.

 

קסוות מיסבים ראשיים

 

I4bbGl.jpg

 

הרכבתי מיסבים ראשיים בשימון הנחתי את הגל וסגרתי בידית מומנט

 

yZqk6l.jpg

 

WDSPAl.jpg

 

הבוכנות החדשות מחוברות לטלטלים

 

A8V9zl.jpg

 

הייתי צריך לנקות את כל האבן והמשקעים מהצילינדרים ומה"מדרגות" בהם עתידים לשבת הסליבים בדקות הקרובות

 

oLAOUl.jpg

 

השטח מוכן, צריך לשים לב לכיוון הרכבת הסליב בצילינדר.

 

bKEfel.jpg

 

שמתי את הטבעות אטימה מהסט על כל סליב ומעט גריז מסביב להשלמה

 

2hoAKl.jpg

 

השתלת איברים

 

U0WUgl.jpg

 

 

PaCrPl.jpg

 

תופסים את הסליבים עם בוקסות עד הרכבת הראש בכדי שילחצו טוב על המדרגה ויצרו משטח ישר עד כמה שניתן לקראת הרכבת הפאקונג ראש

 

pHclEl.jpg

 

זהו להיום

 

8QN4Rl.jpg


×
×
  • תוכן חדש...